to nie jest stacja benzynowa tylko jakaś hurtownia.Zamieszczone przez Sawicz
1. Numer seryjny:
Su-20, 74314
2. Numery taktyczne:
6264
3. Data produkcji:
00.12.1975 r.
4. Data dostawy:
09.04.1976 r.
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
09.04.1976 r. - 00.00.1982 r., JW 1462 (7 BLBR)
00.02.1983 r. - 00.00.1989 r., JW 1462 (7 plbr)
00.07.1990 r. - 28.02.1997 r., JW 1462 (7 plbr)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
00.00.1982 r. - 00.02.1983 r., Baranowicze, ZSRR
00.00.1989 r. - 00.07.1990 r., Baranowicze, ZSRR
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
28.02.1997 r., kpt. pil. inż. Donat Kluj
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych, 1521 h 59 min.
9. Uwagi:
Su-20 z największym nalotem w Polsce. Ostatni technik st. chor. S. Schick. Obecnie eksponat na terenie hurtowni w Wejherowie.
to nie jest stacja benzynowa tylko jakaś hurtownia.Zamieszczone przez Sawicz
Niedaleko mieszkam. to napewno nie jest stacja. Jak będę przejeżdżał to zobaczę dokładnieZamieszczone przez Sawicz
Hurtownia - potwierdzam. Wejherowo przez samo "h"
Już poprawiłem.
6264 jak się ostatnio dowiedziałem, miał notoryczne problemy z busolą. Nikt nie chciał na niej latać, a tu proszę, największy nalot ze wszystkich samolotów tego typu.
Powidz '91: MyAviation.net - Aviation Photo Gallery
Witam. Samolot zabrano z Wejherowa 11.06.2012 r. Czy wiadomo gdzie się teraz znajduje?
Wejherowo: Nie ma juĹź samolotu przy krajowej "6". - AktualnoĹci - Orle Kaszuby
Trafił do prywatnej kolekcji w Zehdenick. Na zdjęciu satelitarnym z 06.09.2014 widać go jako pierwszego z prawej, obok Mi-8T.
Więcej zdjęć wystawy.
Zakładki