1. Numer seryjny:
MiG-29, 2960526366
2. Numery taktyczne:
66
3. Data produkcji:
Brak danych
4. Data dostawy:
17.07.1989 r.
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
17.07.1989 - 26.06.1997 - 1PLM (JW 1593)
26.06.1997 - 18.01.1999 - WZL-2
18.01.1999 - 01.01.2001 - 1PLM (JW 1593)
01.01.2001 - 07.12.2006 - 1ELT (JW 1138)
07.12.2006 - 22.02.2008 - WZL-2
22.02.2008 - 31.12.2010 - 41ELT (JW 1149)
01.01.2011 - czas obecny - 22BLotT
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
26.06.1997 - 18.01.1999 - WZL-2 - pierwszy remont główny
07.12.2006 - 22.02.2008 - WZL-2 - drugi remont główny
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
04.09.2001 - lądowanie bez wysuniętej prawej goleni podwozia (pilotował kpt. Robert Kozak), samolot zakończył dobieg na trawie i po naprawach wrócił do służby.
Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 06-03-2011 o 18:44 Powód: Update
No to jak juz kolega przytoczył moje 3 fotki to mam jeszcze takiA tej maszyny :
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6294377
<<<<<<<< facebook.com/WroclawSpotters
Samolot i właściciel
Mikoyan Gurevich MiG-29A Fulcrum
Poland - Air ForceLotnisko
Poland: Malbork ( EPMB)Data /REG / CN
24.03.2013 / 66 / 2960526366Autor
Michał Kuna
Samolot i właściciel
Mikoyan Gurevich MiG-29A Fulcrum
Poland - Air ForceLotnisko
Poland: Malbork ( EPMB)Data /REG / CN
23.03.2013 / 66 / 2960526366Autor
Michał Kuna
Samolot i właściciel
Mikoyan Gurevich MiG-29A Fulcrum
Poland - Air ForceLotnisko
Poland: Malbork ( EPMB)Data /REG / CN
24.03.2013 / 66 / 2960526366Autor
Michał Kuna
Zakładki