1. Numer seryjny:
MiG-29, 2960532354
2. Numery taktyczne:
54 (ex. czeski 5414)
3. Data produkcji:
Brak danych
4. Data dostawy:
08.01.1996 r.
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
08.01.1996 – 01.01.2001 - 1PLM (JW 1593)
01.01.2001 - 05.04.2001 - 1ELT (JW 1138)
06.04.2001 - 11.12.2003 - WZL-2
12.12.2003 - 18.11.2009 - 1ELT
18.11.2009 - czas obecny - WZL-2
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
06.04.2001 - 11.12.2003 - WZL-2 - pierwszy remont główny
18.11.2009 - czas obecny - WZL-2 - drugi remont główny
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Jeden z 10 MiGów wymienionych z Czechami za 11 śmigłowców W-3 Sokół.
Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 06-03-2011 o 18:45 Powód: Update
Ano tak. I wiem że masz jeszcze inne.Zamieszczone przez Sawicz
Co z Wjugą ?
Andrzej
Tak, te zdjęcia pochodzą z pikniku w Łasku w 2006.
A co do Wjugi to instrukcję gdzieś mi naprawde wcięło, ale przez weekend poszukam innych zdjęć - obiecuję.
W końcu jedyny samotny dotąd "ogon" ma swojego patrona! Trochę szkoda, że nie Zumbach
Przeoczyłem info sprzed 3 dni, a do wątku wszedłem, ponieważ "54" właśnie usiadł na EPGD i zobaczyłem, że otrzymał swojego patrona
https://www.facebook.com/AirportGdan...type=3&theater
Z okresu służby w 1. plm "Warszawa". Sierpień 1998 roku.
Samolot i właściciel
Mikoyan Gurevich MiG-29A Fulcrum
Poland - Air ForceLotnisko
Poland: In flight( )Data /REG / CN
19.08.1996 / 54 / 2960532354Autor
Andrzej Rogucki
Zakładki