1. Numer seryjny:
MiG-29G, 2960526310
2. Numery taktyczne:
777
29+18
4120
3. Data produkcji:
Brak danych
4. Data dostawy:
00.00.2004 r.
5. Okres użytkowania i użytkownicy:
41.elt (JW 1149)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Prezentowany w barwach Luftwaffe (JG 73 "Stainhoff") podczas wystawy lotniczej ILA '96 w Berlinie.
Prezentowany w barwach 41.elt podczas pokazów lotniczych w Radomiu w 2007 r. (wystawa statyczna).
Pozdrawiam, Piotr
4120 na wystawie statycznej podczas pokazów lotniczych w Radomiu w 2007r.:
http://www.airliners.net/photo/Poland---Air/Mikoyan-Gurevich-MiG-29G-(9-12A)/1270078/L/
Pozdrawiam, Piotr
MiG-29 nr 4120 na dzień 03.09.2014 r miał nalot 2000h 07min Jest chyba jedynym egzemplarzem tego typu w SP RP z tak dużym nalotem
Czy wiadomo ile z tego wylatał w NVA/Luftwaffe a ile w naszych siłach powietrznych?
A zresztą - co to jest 2000h w ciągu ok. 25 lat? 80 godzin rocznie.
cyt. "Średnia wieku myśliwców F-16D w siłach powietrznych Stanów Zjednoczonych wynosi 24 lata, a nalot – ponad 5500 godzin." (www.defence24.pl)
M.
Aj tam, zgniłego USA. Południowe stany jeszcze trzymają formę. Zaś Europa Zachodnia gnije jeszcze bardziej i jeszcze szybciej niż zgniła Ameryka - to od tej "politycznej poprawności" i nadmiernej tolerancji. Ale mniejsza o to
Cytat wziął się z tego, że czytając Twój post byłem świeżo po lekturze artykułu z defence24 opisującego problem pękających owiewek kabiny w F-16D. Padła tam liczba 5500 godzin jako średni nalot egzemplarza przeciętnie 24-letniego.
Więc - jak dla mnie - jest z czym porównywać w tym przypadku. Porównanie do lidera. Porównanie dwóch światów o różnej kulturze technicznej. Jakoś ta zasada sprawdziła się również i w lotnictwie cywilnym. Z jednej strony strach przed awariami silników Iłów-62, a z drugiej - pamiętam info w Skrzydlatej Polsce o tym, że silnik na pierwszym z naszych B767 wypracował już 26,000 godzin.
M.
Samolot i właściciel
Mikoyan Gurevich MiG-29G
Poland - Air ForceLotnisko
Poland: Malbork ( EPMB)Data /REG / CN
24.03.2013 / 4120 / 2960526310Autor
Michał Kuna
Zakładki