-
IŁ-14T, 14803069 (025; 45; 3069)
Polecamy
1. Numer seryjny:
IŁ-14T, 14803069
2. Numery taktyczne:
025 - w początkowym okresie eksploatacji
45 - lata 70-e
3069 - od 00.04.1982 r.
3. Data produkcji:
Brak danych
4. Data dostawy:
02.07.1959 r.
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
02.07.1959 r. - 00.00.1963 r., JW Brak danych (36 spl)
00.00.1963 r. - 00.05.1967 r., JW Brak danych (55 plt)
00.05.1967 r. - 24.01.1989 r., JW Brak danych (13 plt)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
Brak danych
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
00.00.1991 r., Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Wyprodukowany w zakładach VEB (NRD). W trakcie eksploatacji przebudowany do wykonywania zadań fotogrametrycznych. Ostatni lot na trasie Kraków - Babimost. W 1989 r. formalnie przkazany do muzeum w Drzonowie, w rzeczywistości wystwiony jako eksponat dopiero w 1992 r.
Wypożyczany do LOT:
03.06.1961 r. - 30.11.1961 r., jako SP-LNR
03.06.1963 r. - 30.07.1963 r., jako SP-LNP
02.06.1966 r. - 15.07.1966 r., jako SP-LNU
03.06.1968 r. - 12.07.1968 r., jako SP-LNU
-
http://www.airliners.net/photo/Polan...14P/0902847/L/
zgadza sie. pamiętam jak stał kilka ładych lat w Babimoście przy wieży i potem trafił do Drzonowa...
-
Polecamy
Spisany ze stanu 01.03.1989 r.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki