-
IŁ-14P, 146000916 (006; ??; 0916)
Polecamy
1. Numer seryjny:
IŁ-14P, 14000916
2. Numery taktyczne:
006 - w początkowym okresie eksploatacji
?? - lata 70-e
0916 - od 00.04.1982 r.
3. Data produkcji:
Brak danych
4. Data dostawy:
Brak danych r.
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
00.00.0000 r. - 00.00.0000 r., JW Brak danych (36 spl)
00.00.0000 r. - 00.00.0000 r., JW Brak danych (13 plt)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
Brak danych
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Wyprodukowany w ZSRR. Eksponat muzealny w Łodzi - Lublinku.
-
A czy ktoś orientuje się, jaki jest stan techniczny samolotu? To znaczy, jak bardzo został zdewastowany przez niezwykle "dociekliwych" entuzjastów lotnictwa i warunki atmosferyczne? Na fotkach nie wygląda najgorzej. Marzy mi się jakaś fundacja, zrzutka na doprowadzenie 0916 do stanu lotnego. Jesli to w ogóle jest realne. Węgrzy mogli wskrzesić starsze Li-2 - może i Iłkiem by się udało?
-
4. Data dostawy:
26.09.1956 r.
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
18.10.1956 r. - 27.02.1976 r., JW 2139 (36. SPLT)
27.02.1976 r. - 00.00.0000 r., JW Brak danych (4. DLM)
00.02.1982 r. - 00.06.1982 r., JW Brak danych (13. PLT)
Spisany ze stanu 05.03.1991 r.
Od maja 1992 r. eksponat muzealny w Łodzi - Lublinku.
-
1.
pozdrawiam
Maciek "Macao"
-
pozdrawiam
Maciek "Macao"
-
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki