Początek 2007 - lądowania w Bydgoszczy:
OPIS ZDJĘCIE AUTOR: Maciej Kałdowski
- Samolot: Yakovlev Yak-40
Reg: 047
Linia: Siły Powietrzne RP
Kraj: Polska
Lotnisko: EPBY
http://www.jetphotos.net/viewphoto.p...929157&nseq=15
1. Numer seryjny:
Jak-40, 9021560
2. Numery taktyczne:
047
3. Data produkcji:
05.06.1980 r.
4. Data dostawy:
00.00.1980 r.
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
00.00.1980 r. - 00.00.0000 r., JW 2139 (36 splt)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
Brak danych
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Wyczarterowywany do PLL LOT:
00.03.1988 r. - 00.03.1991 r., jako SP-LEE
Początek 2007 - lądowania w Bydgoszczy:
OPIS ZDJĘCIE AUTOR: Maciej Kałdowski
- Samolot: Yakovlev Yak-40
Reg: 047
Linia: Siły Powietrzne RP
Kraj: Polska
Lotnisko: EPBY
http://www.jetphotos.net/viewphoto.p...929157&nseq=15
ilość godzin lotu od początku eksploatacji:
- JAK-40, nr 047 łącznie: 8505 h i 35 min. (w tym: 622 h i 05 min od ostatniego remontu)
ilość lądowań od początku eksploatacji:
- JAK-40, nr 047 - 10163
Info za AMW
Jeden Jak-40 sprzedany - Altair Agencja Lotnicza
Jest kupiec na 048.
"Doleciał" do Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie
zdjęcia z facebooka Muzeum:
Henryk Bronowicki - fabryczny pilot doświadczalny
YouTube: https://www.youtube.com/@henrykbronowicki-fabrycznypilo
Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100086978860209
PZL M-15 Belphegor
Grupa Facebook: https://www.facebook.com/groups/2283174628549324/
A po co im części zapasowe?
Henryk Bronowicki - fabryczny pilot doświadczalny
YouTube: https://www.youtube.com/@henrykbronowicki-fabrycznypilo
Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100086978860209
PZL M-15 Belphegor
Grupa Facebook: https://www.facebook.com/groups/2283174628549324/
Zakładki