Przypuszczalnie w służbie, w zeszłym roku sam go złapałem lądującego w Bydgoszczy: http://airfoto.pl/?module=Photos&act...h=57486&size=2
Był też prezentowany na Krzesinach: http://www.jetphotos.net/showphotos....1G147-20&manu=
1. Numer seryjny:
An-2, 1G14720
2. Numery taktyczne:
4720
3. Data produkcji:
Brak danych
4. Data dostawy:
Brak danych
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
00.00.0000 r. - 00.00.0000 r., JW Brak danych (23 lesz)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
Brak danych
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Przypuszczalnie w służbie, w zeszłym roku sam go złapałem lądującego w Bydgoszczy: http://airfoto.pl/?module=Photos&act...h=57486&size=2
Był też prezentowany na Krzesinach: http://www.jetphotos.net/showphotos....1G147-20&manu=
A ja mam go z 5go września 2008, kręcącego nad Dęblinem
z tego co wiem, to cały czas lata i ma się dobrze
http://picasaweb.google.com/lh/photo...eat=directlink
2010:08:25 nadal latał, nad EPKK.
EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)
Wnętrze w stanie kolekcjonerskim - aż szkoda oddawać taki okaz w łapska morderców z aeroklubu.
pozdrawiam
Nuras
Antek został przekazany do Aeroklubu Wrocławskiego i otrzymał rejestrację SP-EMP. Nadal ma wojskowe szachownice, numer taktyczny i napisy okolicznościowe "ŻEGNAJ BOHATERZE" oraz "MISJA ZAKOŃCZONA".
Pozdrawiam, Piotr
Zakładki