1. Numer seryjny:
C-11, 172109
2. Numery taktyczne:
???
3. Data produkcji:
00.00.0000 r.
4. Data dostawy:
00.08.1955/00.07.1956 r.
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
00.08.1955/00.07.1956 r. - 00.00.0000 r., JW Brak danych (53 plm-sz)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
Brak danych
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Samolot Jak-11
Podobno ludzie odbudowujący w Polsce Jaka-11 zaopatrują się tu w części w drodze wymiany zużyte na te z C-11. Nie wiem na ile to prawda, niemniej podobno kompletność samolotu jest jaka była tyle że stan techniczny gorszy. Jak widać kabina szczelna za to brak kompletnych osłon podwozia. A do niedawna były...
Centrum Edukacyjno-Turystyczno-Sportowe w Krośnicach
A może by go tak do Muzeum w Dęblinie? Zawsze to fachowa opieka...
"Malarzy z Demblina" kolega nazywa fachową opieką? Fachowość nie polega na malowaniu obowiązującej szachownicy na wszystkim w koło i pokrywaniu jednym odcieniem srebrzanki. Co do niedawna miało miejsce.
Przepraszam, że pastwię się nad tym pseudomuzeum, choć wiem, że są tam pierwiosnki pozytywu.
pozdrawiam
Nuras
Oczywiście, znów wieszacie psy na Dęblinie? Co zrobiliście, żeby stan rzeczy poprawić? Ja napisałem do muzeum pokazałem jak ma być i zgodnie z instrukcjami poprawili PFM 10 (na bliźniaczy PFM 09 nie mają funduszy), który wygląda teraz jak z końca służby. Jak-18 spartaczyli?
Napisałem wyżej i nawet odpowiedź imienną dostałem.
pozdrawiam
Nuras
C-11 w 2015
Samolot i właściciel
Yakovlev Yak-11
Poland - Air ForceLotnisko
Poland: Other location - Krosnice( )Data /REG / CN
14.02.2015 / 36 / 172109Autor
arnoo (EPKT_Spotters)
Zakładki