1. Numer seryjny:
MiG-21M, 96A1812
2. Numery taktyczne:
1812
3. Data produkcji:
13.12.1969 r.
4. Data dostawy:
30.12.1969 r.
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
30.12.1969 r. - 14.05.1974 r., JW 4976 (41 plm)
14.05.1974 r. - 03.04.1988 r., JW 3779 (9 plm)
03.05.1989 r. - 16.09.1993 r., JW 1452 (2 plm)
16.09.1993 r. - 17.01.1996 r., JW 1593 (1 plm)
17.01.1996 r. - 12.10.1998 r., JW 4976 (41 plm)
12.10.1998 r. - 00.00.2000 r., JW 1457 (10 plm)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
00.05.1978 r. - 00.06.1979 r., LZR-3 (remont średni)
03.04.1988 r. - 03.05.1989 r., LZR-3 (remont główny)
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
12.07.1999 r., kpt. pil. inż. Kmieć
8. Ilość lądowań i nalot:
2789, 1700 h 59 min.
9. Uwagi:
Obecnie w Baarlo (Holandia).
Zdjęcia z Forum forum.krzesiny.org.pl • Zobacz wątek - Kółko miłośników MiG-21 wrzucone przez Kolegę sfw.Dzięki .
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
1812 w EPMM.
Samolot i właściciel
Mikoyan Gurevich MiG-21M
Poland- Air ForceLotnisko
Poland: Minsk Mazowiecki ( EPMM)Data /REG / CN
10.02.1995 / 1812 / 96A1812Autor
Andrzej Rogucki
Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 15-01-2016 o 21:11 Powód: Poprawilem tag, bo sie ramka rozjechala. Pzdr.
Zakładki