31.października leciałem KTW-WAW-ICN (LOTem w Y+) oraz Asianą ICN-TPE. Jak kogoś interesuje jak teraz wygląda Premium economy LOTU oraz salonik Polonez po remoncie (w otwartej części) to zapraszam na poniższy film
https://youtu.be/WWYeUon-e7o
31.października leciałem KTW-WAW-ICN (LOTem w Y+) oraz Asianą ICN-TPE. Jak kogoś interesuje jak teraz wygląda Premium economy LOTU oraz salonik Polonez po remoncie (w otwartej części) to zapraszam na poniższy film
https://youtu.be/WWYeUon-e7o
Kuba - nie mam możliwości obejrzeć całości, przewijałem ale chyba o tym nie było - słuchawki dalej szrot?
Kuba bardzo fajna relacja. LOT sie naprawde stara i stopniowo ulepsza serwis. Bylem w pazdzierniku w Mazurku, trzeba bylo czekac na fotele i stolik bo tyle ludzi ale mysle ze sytuacja sie poprawila po otwarciu Poloneza. Jakosciowo to bardzo dobrze wyglada i smakuje, czekamy na wymiane kabin i nowe nabytki szerokich i otwarcie polaczen long haul.
Dzieki, super relacja i ma sie wrazenie, ze mozna fotografowac przypadkowych gosci bez problemu.
Co bylo do wyboru z mocniejszych trunkow, np. jaki koniak czy whisky?
To, ze polskie wina na pokladzie to na pewno duzy plus, chociaz ja preferuje czerwone wytrawne i polskie marki mi smakuja.
A zdradzisz prosze, czy bilet miales w promocji, za mie, badz firma zaplacila?
Tak z ciekawosci wrzucilem na stronie LOT-u WAW-ICN-WAW z przypadkowa data 22-29.11.2024:
W tamta strone:
Economy 1617 zl
Premium 3857 zl
Business 7461 zl
Powrot:
Economy 1602 zl / total 3219 zl
Premium 7042 zl / total 10900 zl
Business 9946 zl / total 17407 zl
A wiec za bilet Premium Lot-em nalezy wylozyc wiecej niz 3 x za bilet w zwyklej Economy. Czy ta wysoka cena potrafi usprawiedliwic troche wygodniejszy fotel, kosmetyczke i serwis? Fotelu i tak nie da rady rozlozyc do pozycji lezacej (sypialnej), jak w Business.
Pozdr.
„Nigdy nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem“ - Mark Twain
Sam w First class - Urodziny na pokładzie Swiss (LX) -> znajdziesz w google
Więcej miesjca w jakim sensie, bo miejsc jest tyle samo? Nie wiem skąd wrażenie o braku "pełnej ściany"? Przecież jest praktycznie identyczna w obydwu wersjach? Ta środkowa część jest zamykana po starcie. Po lewej i prawej stronie również jest ścianka oddzielająca obydwie klasy a w przejściach zasłonki.
No wlasnie. Glowna roznica miedzy 788 a 789 to brak WC przeznaczonej wylacznie dla pasazerow Y+ w 788.
nie działa Ci, czy inne okoliczności uniemożliwiają?
słuchawki niestety badziew, dlatego nawet nie korzystałem z IFE
Wina czerwone są OIDP dwa,piłem mołdawskie, było całkiem OK. Alko mocne nie patrzyłem, jako że nie jestem zwolennikiem, ale sprawdzę na powrocie. Choć może się okazać, że to będzie rotacja z Budapesztu i tylko węgierskie napitki będą na pokładzie
Bilet kupiłem za kasę w dodatku swoją, ale że leciałem do pracy, to mam nadzieję, że uda mi się zarobić na ten bilet. Co prawda tak drogo jak piszesz nie płaciłem, ale bilet kupowałem chyba pod koniec sierpnia
W 789 oprócz toalety dla Y+ jest większy odstęp między fotelami (dot pasażerów siedzących w drugim i trzecim rzędzie Y+ czyli 6 i 7), a także w 789 niestety nie ma indywidualnych nawiewów
Zwiedziłem Y+ w 788 i 789 LO krótko w czasie krótkich (m.in. krajowych) rejsów (bo większość czasu leciałem w Y) - oprócz trudnego wychodzenia z miejsc nie-przy-przejściu jest jeden *zasadniczy* mankament: niemożność podkurczenia nóg (czyli postawienia stóp *pod* siebie; na podłodze, żeby było jasne), bo blokuje to sięgająca do podłogi "deska" pod przednią krawędzią fotela.Tej "deski" nie można złożyć *pod* fotel, a jedynie unieść ją*przed* fotel. Mam nadzieję, że (skoro piszecie o modernizacji kabin pasażerskich w LOT-owskich 787) zostanie to poprawione, bo nie wyobrażam sobie wielo-godzinnego lotu w takiej sytuacji.
Mnie podkurczanie nóg pod fotel nawet nie przyszło do głowy w czasie wielogodzinnego rejsu. Raczej myślę o ich wyprostowaniu. Więc ten "zasadniczy mankament" o którym pisze @Czterosilnik w ogóle mi nie przeszkadza, co więcej nie uważam, że to jest jakikolwiek mankament. Za to pierwszy rząd w Y+ jest bezcenny, bo można mieć całkiem wyprostowane nogi w pozycji poziomej, o czym mówię na filmie
^^ Kuba, działa super, sprawy, że tak to ujmę, dziecięce i brak możliwości skupienia się w tym momencie (a pytanie wolałem od razu zadać, bo Ty tu dość rzadko ostatnio piszesz i nie chciałem przegapić "okienka"). Dziecko jest tu zresztą głównym powodem pytania, bo jej pchełki z uszu wypadają.
Przetestuję Y+ z NRT niedługo. Ja też podkurczania nóg nie rozumiem (jak chcę podkurczyć to się cały skurczam na chwilę), natomiast właśnie ta podpórka pod łydki powinna się jeszcze bardziej wychylać do poziomu + irytujące są podnóżki.
jaka jest klasa Y+ w tych samolotach nie drimkach LO co latają co Nowej Jorku ? chodzi mi o fotele itd......
Ze strony EuroAtlantic, powinno pomóc
https://www.euroatlantic.pt/wp-conte...777_CS-TSW.pdf
i jeszcze jedno pytanie odnośnie EuroAtlantic.. on lata tylko na JFK ? czy też na EWR ? czy po prostu różnie...
z góry dziękuję za odpowiedź.
Tylko JFK LO26 oprócz poniedziałków chyba.
Wracałem z Taszkentu w klasie premium. Nagrałem filmik z raportem z przelotu. Jak jesteście ciekawi jak jest w premium na wąskim kadłubie w rejsie ponad 6-godzinnym, to zapraszam do oglądania
Dzięki, fajna relacja. Jedzenie apetycznie wygląda i szkoda, że to środkowe miejsce nie jest standardowo wolne w Premium Eco.
„Nigdy nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem“ - Mark Twain
Sam w First class - Urodziny na pokładzie Swiss (LX) -> znajdziesz w google
Zakładki