Moje "cool story" - w ramach ciekawostki
Z kilkotygodniowym wyprzedzeniem kupiłem dla cioci krajówkę one way jako first minute.
Jako że robiłem to w nocy o północy po całym dniu za kółkiem i było tylko kilka wolnych miejsc zrobiłem rezerwację na tylko jeden człon z jej nazwiska (YYY) podczas gdy od niedawna jest XXX-YYY bo postanowiła dopisać sobie swoje panieńskie i ma już nowy dowód.
W niekwestionowany sposób zawaliłem - to fakt Oczywiście "olśnienie" miało miejsce jakieś dwie i pół godziny przed odlotem.
Na szybko złapałem za słuchawkę, przekręciłem na partyline. Melodyjka. Odebrała pani, której wyłuszczyłem całą sytuację, że się pomyliłem, że rejs krajowy itp. Zostałem poinformowany, że zostało mało czasu do odlotu, nie ma gwarancji że się uda, oni będą musieli na nowo wystawić bilet, pewnie nie poleci a nawet jeśli to zostanie pobrana opłata itp itd. Poproszono mnie o nr rezerwacji - nie mogłem go odkopać, powiedziałem, że zadzwonię za chwilę...
Tym razem odebrał pan. Raz jeszcze streściłem okoliczności swojej pomyłki, podałem numer rezerwacji. Miły pan poinformował mnie, że "kajne problem" bo to krajówka, nic nie muszą wystawiać od nowa, żadnej opłaty pobierać i że do systemu wpisze informację dla stanowiska check-in, że zamiast YYY przyjdzie XXX-YYY.
Jedna firma, jeden system, ilu pracowników tyle "pomysłów" Miłemu panu dziękuję za pomoc
Spokojnie, nic się nie stanie na 90%.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
A u mnie wczoraj żonka cichaczem próbowała rezerwować nam lot do Petersburga, oczywiście w IExplorerze ją wywalało, nie wyświetlało godzin lotów itd... po kilku godzinach podpowiedziałem jej : "użyj Firefoxa"... no i się udało. Było późno, Inteligo w nocy nie działa więc spróbowała rano i klops - etap 5 ok, ale po zapłaceniu - etap 6 i lipa - błąd strony!
Teraz tak - kasa z konta zeszła, biletów w tej cenie już brak, rezerwacji w systemie nie widać a mnie czeka rozmowa z callcenter. Jakby nie można było tak bez problemów...
Patrz post #42 w callcenter poproś o usunięcie wszelkich rezerwacji (przy których są Twoje dane), bo w moim przypadku dopiero ta czynność pozwoliła na uwolnienie biletów z niskiej taryfy.
System jest bardzo wrażliwy na "maglowanie" przy etapie płatności, więc nie należy rezerwować dwóch biletów w tym samym czasie (np. co 5 min.) bo istnieje duże prawdopodobieństwo wywalenia sesji.
Korzystał może z gwarancji Senaotra 72h na Y w LO? Biuro LO oczywiście nic nie wie i odsyła do M&M - które pewnie też wyśle na bambus znając ich "kompetencje". Generalnie chodzi o to czy tylko dla jednej osoby (senatora) działa czy też dla osób towarzyszących?
Dla SEN, ale pamiętaj o jednym 'ale' - gwarancja jest tylko jak rezerwujesz w B i Y. Nie dotyczy niższych klas rezerwacyjnych.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Krajówka, Y'ek może być. Bleh, trzeba będzie spróbować waitlistę wtedy jeżeli towarzyszy nie biorą .
Zakładki