VIDEO »   Spitfire RIAT 2024        GALERIA »   Zapraszamy do umieszczania zdjęć w naszej galerii   

Strona 20 z 70 PierwszyPierwszy ... 10 18 19 20 21 22 30 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 381 do 400 z 1395
Like Tree646Likes

Wątek: PEK by LO - informacje

  1. #381

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    To połączenie jest dedykowane rynkowi polskiemu, który w wiekszosci jest w dodatku w W-wie.
    To jeśli LOT to połączenie otwierał z takim założeniem, bo bardzo kiepsko świadczyłoby to o LOT - oddawać walkoverem tranzyty, choć się mówi o łączeniu Wschodu z Zachodem

    W świetle tego co mówią oficjalnie przedstawiciele LOTu, targetem jest cała Europa. Czemu rozkład przeczy

    Samą Polską połączenie się nie wykarmi, to chyba oczywiste. Tak samo jak backpackerami z Europy, którzy będą za niską cenę w Warszawie spać w oczekiwaniu na następny lot.

    Jakby nie było - szału nie będzie.

    Żal

  2. #382

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    Jakie 3 razy droższe? W sierpniu na niemal wszystkie daty bilety do PEK są droższe, niż do JFK i EWR (od +- 3600RT), jedynie ORD ma na dzisiaj wyższe taryfy, w lipcu to JFK/EWR jest na tym samym pułapie cenowym.
    Zmiłuj.

    Przedewszystkim większa część ruchu na lotach transatlantyk rozpoczyna podróż w Stanów Zjed.[bilet droższy od porównywalnego biletu rozpoczynającego podr. w PL], po drugie popatrz na daty w szczycie sezonu, czyli na czerwiec a nie koniec sierpniu.

    Przykładowo. Średnia cena biletu w najniższej obecnie dostępnej taryfie na wylot w czerwcu z powrotem w lipcu:

    ORD-WAW-ORD: $1625 = BASE 1191 + TAX 435
    JFK-WAW-JFK: $1183 = BASE 748 + TAX 435
    WAW-PEK-WAW: $676 = BASE 380 + TAX 296

    Przy takich cenach i LF 50% nie powiesz mi że WAW-PEK to intratny interes.

  3. #383

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    a kto będzie łączył Wschód z Zachodem ?? to tylko hasło, takie jak hasło wyborcze....
    Lot to moloch z za dużym bagażem poprzedniej epoki ( komuna mocno się trzyma) i decyzje podejmuje się... delikatnie mówiąc różnie i.. robią to ludzie niestety w wielu przypadkach nieodpowiedni a będący na danym stanowisku z powodu... " mój mąż z zawodu jest dyrektorem"
    Czemu Wy za wszelką cenę doszukujecie się tutaj logiki i sensu ?
    przecież... jakoś to będzie......

  4. #384

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Zmiłuj.

    ORD-WAW-ORD: $1625 = BASE 1191 + TAX 435
    JFK-WAW-JFK: $1183 = BASE 748 + TAX 435
    WAW-PEK-WAW: $676 = BASE 380 + TAX 296

    Przy takich cenach i LF 50% nie powiesz mi że WAW-PEK to intratny interes.
    WAW-PEK zamkną tak jak Hanoi. Można się tylko zastanawiać kiedy, czy od razu czy po sezonie letnim.

  5. #385
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Przedewszystkim większa część ruchu na lotach transatlantyk rozpoczyna podróż w Stanów Zjed.[bilet droższy od porównywalnego biletu rozpoczynającego podr. w PL], po drugie popatrz na daty w szczycie sezonu, czyli na czerwiec a nie koniec sierpniu.
    jak pierwszy miesiąc połączenia, w którym w znacznej mierze odpadają powroty, może być miarodajny? Ilu paxów wraca w pierwszych lotach?
    Masz coś na poparcie tych haseł w stylu LF 50%? Ludzie, jest sporo mankamentów, o których pisze choćby Stoarn, ale do cholery - jeszcze nawet pierwszy samolot do Pekinu nie doleciał.

  6. #386

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    ...po drugie popatrz na daty w szczycie sezonu, czyli na czerwiec a nie koniec sierpniu.

    Przykładowo. Średnia cena biletu w najniższej obecnie dostępnej taryfie na wylot w czerwcu z powrotem w lipcu:

    ORD-WAW-ORD: $1625 = BASE 1191 + TAX 435
    JFK-WAW-JFK: $1183 = BASE 748 + TAX 435
    WAW-PEK-WAW: $676 = BASE 380 + TAX 296

    Przy takich cenach i LF 50% nie powiesz mi że WAW-PEK to intratny interes.
    Ceny czerwcowe są pewnie spowodowane aktualnym poziomem wyprzedanych już biletów. Jeśli robimy takie porównanie, to należałoby się zastanowić kiedy zaczęła się sprzedaż czerwcowych biletów na Zakałuże a kiedy do Pekinu, plus od kiedy i w świadomości jakiej liczby potencjalnych pasażerów jest informacja o połączeniach do Pekinu a jak to wygląda w przypadku Zakałuża?

  7. #387

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez amnesia Zobacz posta
    Ceny czerwcowe są pewnie spowodowane aktualnym poziomem wyprzedanych już biletów. Jeśli robimy takie porównanie, to należałoby się zastanowić kiedy zaczęła się sprzedaż czerwcowych biletów na Zakałuże a kiedy do Pekinu, plus od kiedy i w świadomości jakiej liczby potencjalnych pasażerów jest informacja o połączeniach do Pekinu a jak to wygląda w przypadku Zakałuża?
    Z całym szacunkiem, to jest nie ważne. W cytowanej wypowiedzi ja się nie wypowiadam się o teoretycznym potencjale połączenia WAW-PEK, piszę o fatkach na tą chwile. Czyli teza wypowiedzi jest następująca: LOT więcej by zarobił na 3 dodatkowych lotach tygod. do USA w sezonie letnim aniżeli na WAW-PEK, to jest bezdyskusyjne. Jak masz cztery maszyny na krzyż, plus jedną wynajętą, to robisz to co przyniesie największy zysku, a nie górnolotne eksperymenty.
    aisle seat likes this.

  8. #388

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Pewnie tak jest, ale skoro był prikaz na otworzenie Pekinu to tak się właśnie sprawy potoczyły.

  9. #389
    ATC
    ATC jest nieaktywny
    Awatar ATC

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    HNL/YYZ/KRK/RZE

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez amnesia Zobacz posta
    Pewnie tak jest, ale skoro był prikaz na otworzenie Pekinu to tak się właśnie sprawy potoczyły.
    No właśnie . I to jest przykład na " przekrętactwo" w LO. Piszą co niektórzy ,że nie będą latać OLT bo ma "ciemne interesy" ta firma. A jak nazwać przewałkę pieniędzy podatników na otwieranie komicznych, wręcz idiotycznych kierunków?
    kasjanek and maciek krk like this.
    [url=http://my.flightmemory.com][img]http://my.flightmemory.com/banner/Torontopilot80.gif[/img][/url]

  10. #390
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Z całym szacunkiem, to jest nie ważne. W cytowanej wypowiedzi ja się nie wypowiadam się o teoretycznym potencjale połączenia WAW-PEK, piszę o fatkach na tą chwile. Czyli teza wypowiedzi jest następująca: LOT więcej by zarobił na 3 dodatkowych lotach tygod. do USA w sezonie letnim aniżeli na WAW-PEK, to jest bezdyskusyjne. Jak masz cztery maszyny na krzyż, plus jedną wynajętą, to robisz to co przyniesie największy zysku, a nie górnolotne eksperymenty.
    ale w każdym miesiącu, który byłby dla PEK rozruchowy, LOT więcej zarobiłby na połączeniu kontynuowanym. Każdy dowolny nowy kierunek w pierwszych tygodniach będzie mniej dochodowy (inna sprawa to błędy jak zbyt późne wrzucenie połączenia do systemu czy ciągły brak połączeń CS). To właśnie wyniki w kolejnych miesiącach są istotne, a nie to, ile więcej LOT zarobiłby w czerwcu na połączeniach oceanicznych.

  11. #391
    PeK
    PeK jest teraz aktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Jak już zaczęli, to zgadzam się z Kaspricem, że trzeba poczekać przynajmniej na efekt CS (na nic więcej nie liczę).

    Start, w tym tekst wklejony przez Egona pokazuje ewidentnie brak strategii. To jest kliniczny surfing - "płyniemy gdzie się da i jak się da, a ideolo się wymyśli". Gdyby LOT był spółką giełdową, to tekst zdusiłby notowania o parę punktów.

    Piotr
    Cytat Zamieszczone przez ATC Zobacz posta
    A jak nazwać przewałkę pieniędzy podatników na otwieranie komicznych, wręcz idiotycznych kierunków?
    Z całym szacunkiem - ale bawi mnie takie podejście. Rzecz w tym, że pieniądze idą w piach właśnie dlatego, że jest zero koncepcji jak fundamentalnie zarobić. Jest zero reakcji, że LOT nie ma pomysłu na biznes lotniczy w obecnych realiach ale jest oburzenie, że traci. Efekt - pitolenie o "programie naprawczym" ze strony MSP zamiast budowy zdrowego organizmu.

  12. #392
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ATC Zobacz posta
    Dziś poleciał wypełniony w około 70 %.Jak na lot inauguracyjny to porażka na całej lini.
    ...a ja powiem, że jak na lot inauguracyjny - całkiem nieźle. Trudno, żeby od razu na starcie było 100%.

  13. #393

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ATC Zobacz posta
    Czyli połączenie będzie totalną klapą. Dziś poleciał wypełniony w około 70 %.
    A pan Prezes w telewizorni powiedział, że samolot poleciał pełen. Ktoś zatem mija się z prawdą

  14. #394

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Azją a Europą Wschodnią????? HAHAHA

    Teraz Polska:

    RZE - w tamtą git, powrót min. 4 godziny czekania
    KRK - git
    KTW - ponad 3/6 godzin czekania
    WRO - w miarę git
    POZ - 4/5 godzin czekania
    SZZ - w jedną git, ale w drugą 6 godzin czekania
    BZG - ponad 4/9 godzin czekania
    GDN - git

    O bryndzy na połączeniach na Zachód już pisałem (tylko Londyn ok).

    Podsumowując, połączenie do Pekinu wygodne jest dla Warszawiaków, Krakusów, Gdańszczan, Wrocławian i Londyńczyków, poza tym tylko dla osób lecących do Pekinu, nigdzie dalej.

    Ja chciałem zwrócić uwagę na oddanie aglomeracji śląskiej w ręce Lufy. W Katowicach i okolicach żyje 2 mln ludzi. A czas podrózy z KTW do PEK LOTem wynosi 14.1/14.25 godz (czekanie w WAW 5/3.5 godz!!) a Lufą 12.3/13.2 godz. Standard samolotu na razie też się różni. Serwis bezalkoholowy w LOCie (tzn płatne wino w Y) też nie zachęca

    A teraz moje obserwacje wśród znajomych: znam kilka osób, które z KTW 3-4 razy do roku latają Lufą do Chin i HKG. Na razie nikt nie zamierza przenosić się do LOTu, bo:
    1. czas podróży LOTem dłuższy niż Lufą i idiotyczne czekanie w WAW (5 godzin)
    2. brak połączeń LOTu do Szanghai, HKG czy CAN (jak bedzie code share to moze sie to zmieni?)
    3. wspomniany bezalkoholowy serwis w Y (jak firma płaci za bilet, to po co z własnej kieszeni bulić jeszcze za wino/campari itp itd)
    4. stary samolot LOTu (na razie)

    Gdyby LOT miał niższe ceny (a na razie tak jest) i krótszy czas podróży do PEK niż ma Lufa to pewnie by się zdecydowali na zmianę

  15. #395
    Awatar maciek55

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    ^^Tutaj taka drobna uwaga... Jeśli lecę z Katowic po Europie staram się żeby był to LO bo jest tańszy niż inne linie przy jednakowym (albo i wyższym komforcie). Ale na świat i tak wybiorę połączenie przez FRA! Bo wątpię żeby na Śląsku codziennie było 150 (3x ATR42) osób chcących lecieć do ORD/PEK/NYC/YYZ! Jeśli np lecę do takiego PVG to oznaczałoby to dla
    mnie 2 przesiadki LOTem (WAW,PEK) i to tylko w te 3 dni, zaś Lufą mam 3loty dziennie (2x LH+1x CA) i to mi daje wygodę, dlatego żeby ściągnąć pasażerów ze Śląska LO musi najpierw stworzyć kilka innych połączeń dalekodystansowych, bo obecnie moje marzenia nie kończą się w Chicago!
    A zapewniam Was że na te 70 osób w LH jedna poleci do Azji, inna do RPA i dlatego to tak funkcjonuje, bo ludzie mają wybór!
    Silesia Spotters


    Pozdrawiam, Maciek

  16. #396

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek55 Zobacz posta
    ^^Tutaj taka drobna uwaga... Jeśli lecę z Katowic po Europie staram się żeby był to LO bo jest tańszy niż inne linie przy jednakowym (albo i wyższym komforcie). Ale na świat i tak wybiorę połączenie przez FRA! Bo wątpię żeby na Śląsku codziennie było 150 (3x ATR42) osób chcących lecieć do ORD/PEK/NYC/YYZ! Jeśli np lecę do takiego PVG to oznaczałoby to dla
    mnie 2 przesiadki LOTem (WAW,PEK) i to tylko w te 3 dni, zaś Lufą mam 3loty dziennie (2x LH+1x CA) i to mi daje wygodę, dlatego żeby ściągnąć pasażerów ze Śląska LO musi najpierw stworzyć kilka innych połączeń dalekodystansowych, bo obecnie moje marzenia nie kończą się w Chicago!
    A zapewniam Was że na te 70 osób w LH jedna poleci do Azji, inna do RPA i dlatego to tak funkcjonuje, bo ludzie mają wybór!
    Generalnie zgadzam się z w/w ale według moich obserwacji to sporo ludzi lata KTW-WAW-KTW na jeden, góra dwa dni (widzę to po twarzach w samolocie). Więc niekoniecznie od razu lecą dalej. A tak na marginesie to we wtorki i czwartki lata Embraer o godz 10.10.

    Co ciekawe, biznes lecący do Chin (PEK) nie ma możliwości wylotu z KTW w niedzielę, a to idealny termin (w poniedziałek rano jest się w PEK). Przynajmniej tak to wygląda na stronie LOTu (żadne połączenie nie jest oferowane w niedziele, wyloty tylko we wtorki i czwartki)

  17. #397
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jarek83 Zobacz posta
    ..plus economy class jest w oplakanym stanie , w tv napisy sa po portugalsku i widnieje tam logo Vargi , wiec chyba srednia to by byla reklama dla Lotu
    Sprawdziłem - PE miał retrofit razem z innymi samolotami. Więc z wad zostaje logo Varig.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  18. #398
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    jak pierwszy miesiąc połączenia, w którym w znacznej mierze odpadają powroty, może być miarodajny? Ilu paxów wraca w pierwszych lotach?
    Dlaczego odpadają powroty? Dlatego, że LOT nie jest w stanie przyciagnąc klienta zaczynającego powrót w Chinach, a jedynym typem klienta jest z Polski jest backpacker wyjeżdzający na pół roku tułania się po Azji?

  19. #399
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    ^^ napisałem "w znacznej mierze"

  20. #400
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    ^^ napisałem "w znacznej mierze"
    Rozumiem, że to potwierdzenie mojej teorii?

Strona 20 z 70 PierwszyPierwszy ... 10 18 19 20 21 22 30 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •