To jest męczenie hipotetycznego tematu. Wystarczy, że samoloty w ruchu regularnym startujące/lądujące na terenie UE nie mogą wlatywać w przestrzeń RU/BY i temat załatwiony. Jeśli potrzeba podkładki, bo "nie możemy sobie tak", to niech będzie FR4978. Ogólnie chora jest sytuacja, w której przewoźnicy z krajów, które nie potępiają czy de facto wspierają RU mają dostają z tego tytułu istotną przewagę konkurencyjną.
Wyobraziłem sobie to przerażenie w Ankarze/Pekinie/Delhi, gdy ktoś im tłumaczy że mają "przewaga konkurencyjna" i tak nie wolno
No ale dlaczego PEK nie lata ? Mieli tymczasowo zawiesic tylko Daxing ?
Faktycznie widać lato jest właśnie aktualizowane. Brak PKX, 3x PEK 247 (+3x CA, zostaje bez lotu sobota - w drugą stronę gorzej, bo loty są w sumie tylko 3x, przy czym LO rano, CA o 2 w nocy).
Cudownie. To miał być pierwszy long-haul z dzieckiem. Cieszyłem się, że udało się trafić rejs bezpośredni w niezłej cenie.
https://www.lot.com/pl/en/flights/fl...ing-daxing-pkx
Tu cały czas promują PKX, chociaż przekierowanie do zakupu konkretnych ofert odsyła w pustkę.
Widac ze im Chiny cos nie wychodza..... chyba z reszta nie tylko Chiny. LAX MIA tez.
Dlaczego MIA też?
Load Factor podobno nie najlepszy, po za tym jesli sie nie myle to sa tylko 3 rotacje tygodniowo. Do tego brak transferow z Rosji .. wschodu .. no i duza konkurencja.
Janek to jest bardziej złożony problem, i bynajmniej nie jest to tylko problem LOTu. Już tutaj na forum o tym pisano wiele razy, przefiltruj sobie. Dobrze, że mimo wszystko PEK w ogóle wróci 3xW i LAX później niż zapowiadano ale jednak codziennie. MIA nie jest zawieszane nawet na zimę i dodatkowo dodano 4 lot w tygodniu vs 3 rok temu. Na lato MIA również zostaje x4.
No właśnie podobno... Z moich informacji LF ma się całkiem nieźle, częściej lata również 789 plus cargo. Nie są 3 tylko już 4 rotacje tygodniowo.
Też miałem obserwację, że MIA sobie nieźle radzi, pytanie czy nawet nie lepiej niż LAX. Potem zaktualizuję tabelkę B787 na lato bo pojawią się wolne miejsca na nowe rotacje gdzieś indziej.
https://www.pasazer.com/news/464970/...nu,daxing.html
Oficjalnie info, że nie będzie PKX. Czekam na info od LOTu dot. mojej rezerwacji
Aż dziw bierze, że w prasie branżowej info o Daxing, a tymczasem od kilku tygodni wypadł z rozkład PEK i kompletna cisza na ten temat...
Powrót niby dopiero 2/06/2024...
O czym to świadczy, jak myślicie?
A przeglądy techniczne Drimków?
Mysle ze to jest dosc ogolny trend - taka Lufa lata do Pekinu z FRA raz dziennie, a AirChina dokłada trzeci lot. Bo lata duzo krótszą (a więc i tanszą) trasą. Do tego ruchu do/z Chin jest zdecydowanie słabszy niz przed pandemią (widziałem dane dla rynku brytyjskiego choc z pamieci ich dokładnie nie przytocze)
Zakładki