Sankcjami jest przede wszystkim objęta Rosja jako państwo, a Rosja na przelotach Chińczyków zarabia.
Czemu to połączenie upada? Rzekomo istniał taki olbrzymi ruch biznesowy PL- CHRL a jak wiadomo to przód kabiny jest bardzo ważny jeśli chodzi o dochody firmy. Cargo też pewnie nie było małe. To, że turystów do kumpli zbrodniarzy z Rosji lata niewielu to akurat wiem i to dobrze, ale co się stało z tym rzekomo wielkim ruchem biznesowym?
Nie trafia do mnie argument, że Air China bierze większość bo oni latają nad Rosją ,ale to wychodzi tylko 2 h krócej i do tego latają na starym a330.
Biznes to czas, a czas to lot nad Rosją.
Typ maszyny??? Mało kogo to obchodzi.
Maxima debetur CracoviaE reverentia.
Przede wszystkim to my jesteśmy objęci kontrsankcjami Rosji, a Chińczycy nie są. Tak jakby do decyzji przewoźnika zależy czy leci sobie w lewo, w prawo, w górę czy w dół zwłaszcza tam gdzie my nie mamy jurysdykcji. Polityka nałożyła ogromne obciążenia na cały europejski przemysł przewozów lotniczy (Finnair anyone?) a Wy tu jak kula w płot o jednym połączeniu narodowego srebra.
Trochę nie do tego wątku...ale, jak nie PEK, to gdzie? Czy LOT ma pomysł na nowy kierunek zamiast PEK? Czy po prostu na czarter odejdzie kolejny Drimek ?
Teraz chyba nagle będzie za dużo szerokiego kadłuba
Na zimę zawsze przechodzą, a teraz już nic nie ogłoszą w zamian, chyba że CMB. Kluczem będzie sezon letni.
Oby problem z Trentami sie skonczyl .. choc i tak bedzie uziemiony jeden 787 przez caly 2025 r. ze wzgledu na wymiane kabin i oby, tak jak Prezes mowil, pojawily sie nowe maszyny wczesniej jak w roku 2030.
Wymiana kabin ponoć 2026.
Wydawalo mi sie ze pierwszy ma byc gotowy pod koniec 2025.
A tak w temacie nowosci w lh, mysle ze jedno z pierwszych polaczen ktore moze sie pojawic to KIX ze wzgledu na Expo od kwietnia do pazdziernika.
Zakładki