Może ja jestem jakimś naiwnym idealistą, ale czy nie powinno być tak, że owszem, uruchamia się nową stronę (w trybie wersji beta), ale wciąż trzyma przy życiu starą, dopóki nie zostaną ujawnione i usunięte wszystkie problemy z funkcjonalnością?
Dość zabawne było czytanie zachwytów "zawodowych entuzjastów" (w stylu inżynierowej Mamoniowej: "jest cudownie, jest wspaniale") i konfrontowanie ich z tymi wszystkimi (?) pojawiającymi się niedociągnięciami.
Zapewne nie jestem obiektywny, bo jedyne porównanie mam ze stroną Lufthansy (do której jestem przyzwyczajony, wiem gdzie co znaleźć, i jak się samoobsłużyć w razie potrzeby), ale czy nie lepiej byłoby kupić gdzieś gotowe sprawdzone rozwiązania, zamiast co kilka lat strugać sobie amatorską protezę?
Czyli regres, poprzednio jakoś o kilka godzin się to rozjeżdżało. Spodziewałbym się raczej poprawy w nowej wersji...
Nawet PKP Intercity to lepiej ogarnęło, od dłuższego czasu jest możliwość skorzystania z nowej wersji równolegle ze starą. Nie powiem, pozytywnie mnie to zaskoczyło, bo jakoś po Intercity nie spodziewałem się takiego postępu. A to tylko gorzej świadczy o Locie w porównaniu...
Tylko, że LOT sprzedaje przez stronę cały czas a PKP Intercity robi sobie przerwy w nocy.
I to ich powstrzymuje przed udostępnieniem dwóch wersji jednocześnie?
Bez przesady - nowa wersja ma wiele plusów. Ale kilku elementów brakuje.
O stronie Lufy moge powiedziec wiele ale intuicyjna nie jest - ostatnio spedziłem tam 2h a na koncu i tak sie rozjechała wiec zostałem bez rezerwacji - takze w tę stronę nie idzmy. Tu juz wole przewozników amerykanskich - do bolu kronkretnie
Strona nie jest przesadnie intuicyjna, ale do ogarnięcia. Ale aplikacja jest wg. mnie ok. Szczególnie obsługa istniejącej rezerwacji.
Informuje nawet czy bagaż jest już na pokładzie.
no prawie.... w grudniu mój bagaż przeszedł przez skaner w sortowni, ale kontener z bagażami nie trafił ostatecznie do samolotu i mimo olbrzymiego chaosu w MUC (kilkudniowy atak zimy) czułem się jak przez półtorej godziny jak szczęściarz. Po przylocie do HAM dowiedziałem się prawdy...
Bagaż dotarł po tygoniu - mimo iż byłem już w innym kraju niż na tamtej rezerwacji, dało się bagaż przekierować we właściwe miejsce bez dzwonienia na infolinię.
Może kiedyś LOT też wprowadzie takie opcje. Poprzednia apka i strona były nienajgorsze.
A teraz bardzo brak multicity.
pozdrawiam
jtf2
Stronka ok, wreszcie można zobaczyć ceny na kilka dni w przód i w tył, nie tylko na dzień przed i dzień po... Ładuje się też chyba szybciej niż poprzednia wersja, ale cofanie się do głównej strony nadal jest niemożliwe (zawiesza się na tapecie i trzeba kliknąć logo LOT, żeby dostać się do strony głównej).
W wyszukiwarce tanich lotów dodano więcej destynacji, ale wciąż nie ma wszystkich. A przydałyby się.
Rezerwację dopiero będę robił, więc na razie na ten temat się nie wypowiadam.
Znowu jakieś zmiany w aplikacji LOTu dla iOS. Jestem zalogowany ale apka nie pamięta żadnych moich danych i przy rezerwacji muszę podawać wszystkie dane co w przypadku numeru M&M bywa z deka irytujące.
To juz nawet PKP Intercity czy Polregio ogarnęły temat apek i jeśli ktoś jest zalogowany jako James Bond z numerem telefonu i maila to NIE MUSI tego wpisywać podczas rezerwacji.
Znowu krok w tył i to mega krok.
Ktoś wie gdzie na tej pięknej nowej stronie się wpisuje kod zniżkowy, który nie jest kodem promocyjnym?
Na poprzedniej wersji to było na tej samej stronie co płatność, tuż nad polem do kart płatniczej. Teraz nie ma.
Na stronie służącej do zmiany rezerwacji - digital.lot.com mają literówkę w... nazwie swoich linii lotniczych. Próbowałem to zgłosić poprzez ich formularz na stronie, ale od prawie miesiąca zero reakcji. Znacie jakiś skuteczniejszy sposób?
Polskie Linje Lotnicze?
Polskie Linie Lotniczne LOT
Opcja Multi-City wróciła i teraz daje pełne możliwości jak zwykły RT.
Już chciałem dać lajka, ale przemyślałem: czy to wypada się cieszyć, że naprawili to, co sami kilka miesięcy wcześniej zepsuli?
W każdym razie - Filip, dzięki za informację.
Zakładki