Można miksować klasy, poprzednio nie było tej opcji.
Można miksować klasy, poprzednio nie było tej opcji.
Spoko, ale myślę że warto poprawić błędy językowe.
Cud się zdarzył - udało mi się wybrać miejsce na lot.com dla lotu LO kupionego przez KrisFlyer!
ale opcji aktualizacji numeru FF już mi się nie udało znaleźć
Aplikacja LOTu to niekończąca się opowieść. Obecnie jest dużo lepiej niż było kiedyś, zapamiętuje dane logowania, zapamiętuje wpisane podróże, można się odprawić,... ALE
ale nie zapamiętuje danych podczas zakupu biletu. Za każdym razem musze wpisywać swoje dane co jest szczególnie uprzykrzające w przypadku numeru M&M którego nie znam na pamięć Druga rzecz że po zakupie podróż musze zaimportować do apki poprzez podanie PNR. Sama z siebie tego nie zrobi.
niestety, to o czym piszesz, powoduje, że wolę rezerwować na komputerze,
bo tam w przedziwny sposób jest możliwe zapamiętanie danych pasażera podczas rezerwacji oraz rezerwacja multicity.
Może kiedyś wróci do aplikacji.
a podawanie numeru rezerwacji, którą się właśnie zrobiło na własnym profilu to jakaś tajemnica.
A czy ktoś wie co z wpisami do kalendarza?
Kiedyś można było zaimportować wpisy do kalendarza internetowego.
Czy jest szansa, żeby ta opcja wróciła?
pozdrawiam
jtf2
Ostatnio strona bardzo pozytywnie zaskakuje w wielu miejscach. Brawo za dodanie w zakładce Flota wet-leasów z Air Belgium i Euroatlantic oraz historii Dashy. Drobne rzeczy ale cieszą. Brakuje tylko mapek siedzeń.
Jedno co na pewno trzeba poprawić:
Gdy sprawdzamy podróż RT, i wybierzemy (oczywiście) najpierw konkretną taryfę na konkretnym rejsie "tam", to na dole strony pojawia się określenie "Cena całkowita" (i przy nim wysokość klikniętej wyżej taryfy). No ale, jako żywo, to *nie jest* cena całkowita za tę podróż RT...
PS. Wiem że to nie tylko strona LOT-u tak ma - no ale miło by było gdyby właśnie strona LOT-u była bezpieczna od takich zmyłek.
Warto się pod tym względem wzorować na (Old)Matrixie: on cały czas podaje cenę rzeczywiście za RT (jeśli akurat taki wariant sprawdzamy).
Przy wyborze kierunku pojawiła się opcja na górze, odfiltrowania kierunków tylko obsługiwanych przez LOT. Brawo, super!
Tak.
W ogóle ta strona to porażka. Lecimy w 11 osób, tak wyszło, że na 3 różnych rezerwacjach. Dodałem je ręcznie do swojego konta na lot.com zaraz po zakupie, wczoraj chce się odprawić a tu zonk, wszystko zniknęło. Telefon na infolinię, mieli się tym zająć i do 4 godzin oddzwonić. Do dzisiaj nie zadzwonili. Dodałem ręcznie, odprawiam się - mogłem połączyć 2 rezerwacje na raz, i wybieram miejsca a tu zonk, nie da się zapisać. Wchodzę na inną rezerwację i się okazuje, że miejsca które wybierałem są już zajęte. A na tej wcześniejszej widnieją jako wolne, do dzisiaj nawet Przed momentem wchodzę i w zależności jaki numer swojej rezerwacji podam to jutrzejszy LO3804 jest albo full albo jest sporo wolnych miejsc. Cuda. Podobnie z LO433 - w sensie, też co innego pokazuje.
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Przecież to jest "normalne" - im więcej zapłaciłeś, tym więcej miejsc masz do wyboru.
W tapecie z kalendarzem na grudzień nie zaznaczono świąt Bożego Narodzenia. Taka nowa, świecka tradycja...
Już 15 sierpnia nie było. Ani 1 ani 11 listopada. Ostatnim zauważonym świętem było Boże Ciało.
Zakładki