dzisiaj zostały mi naliczone wszystkie zaległe mile za zakup na stronie lot.com
Nie wiem jak Was ale mnie irytuje brak reakcji na zgłaszanie uwag odnośnie strony linii lotniczej, która aspiruje do 4* w Skytrax.
Klasa biznes jak widać, przechodzi zmiany ... jakoś nikt nie narzeka na ELITE FLEET ale jest on dedykowany dla biznesu, który w większości korzysta z dedykowanych stron lub biur przy zakupie biletu. Czy LOT nie pamięta o pozostałych pasażerach? w końcu samolot z samej klasy biznes się nie składa.
Na pierwszy rzut oka strona wygląda OK... no nie zawsze ... ktos mi może powiedzieć co jest napisane na obrazku
idąc dalej jest jeszcze gorzej, o nie funkcjonalnym kalendarzu (trzeba "przewinąć" ekran by wybrać datę lotu powrotnego)
Czy ktoś mi może powiedzieć jakie są ceny w poszczególnych taryfach? (o nazwach taryf nie wspomnę
I tak mógłbym dalej i dalej wrzucać "babole" ...
Na jakich zasadach LOT wybiera firmę/osobę odpowiedzialną za taki stan rzeczy?
Czy nadal pracują tam ludzie na zasadzie "jakoś to będzie?"
Normalnie to ktoś by za to poleciał na zbity pysk i to z wielkim hukiem.
Chyba nie jest to tylko moje odosobnione odczucie
Mimo wielu zapewnień, zgłosiliśmy, robimy, dziękujemy nic w tych kwestiach się nie zmienia a wiele "baboli" jest od samego początku
Pierwsza strona powinna być tak skonstruowana, żeby nie trzeba było "przewijać ekranu" przy wyborze dat, czyli zamiast wielkiego obrazka wrzucamy "wybór" z lewej (jak ma większość) lub z prawej jak np Lufa
grafikę robiłem w styczniu (chwile po odpaleniu nowej wersji) więc nie patrzeć proszę na ceny a zwłaszcza na Hanoi i Tokio w promocji, tylko na sam layout, co powinno się pojawić
- galeria Dreamlinera https://www.lot.com/pl/pl/web/newlot/dreamliner-787 (masakra) dlaczego po kliknięciu na wybrane zdjęcie odpala się inne?
- wyszukiwarka znajdź najniższą cenę nie zawsze pokazuje realne ceny, nawet w bardzo wielu przypadkach pokazuje cenę wyższą niż jest w rzeczywistości (pytanie też kiedy pojawią się inne miasta regionalne a nie tylko WAW)
- wielkość czcionki na grafikach i w poszczególnych etapach rezerwacji... czy LOT nie ma brand booka, z ograniczeniami co do wielkości, rodzaju czcionki, używania pogrubień, kursywy (obecnie wieś tańczy i śpiewa)
- funkcjonalność strony, dla mnie wzorem jest lufa
WYBÓR REJSÓW:
- zaczynając od góry: 1,2,3 przenieść wyżej, na tej samej wyoskości co tekst obok, lub pomiędzy tymi krokami dać strzałkę lub znak > np
Daty > Loty >Cena > Pasazerowie > Płatność > Potwierdzenie (lub znaczek samolotu zamiast ">")
(w ten sposób zaoszczędzamy 3 linijki tekstu)
-"Zaznacz wybrane rejsy" po co ten tekst, nazwa zakładki sama sugeruje, tym bardziej nie rozumiem zastosowanie czcionki +16
- tekst "podana cena ..." skoro zakładam rezerwacje to musi być ona gwarantowana, jezeli nie składam to następnym razem moge zobaczyć inna cene ... jakby nie patrzec
- tekst wylot-przylot, w sumie informacja ta widnieje w 3 miejscach więc się pytam po co?
- pytanie też czy nazwa (numer) miesiąca (w tabeli) musi się pojawiać skoro jest pełna data podawana (zamiast tego lepiej tam wstawić własnie trase przelotu)
- TYP TARYFY zajmuje pół ekranu, wzorem swissa i lufy powinna tabela się pojawić przy "kliknięciu na nazwe" lub po wybraniu cenu pojawić się powinny najważniejsze cechy (pokazujący czas, wielkość bagażu, ilość mil, możliwość upgradeu, dostęp do saloników itp.)
-WYLOT: po co taka wielkośc czcionki?
- dodatkowo warto podać kod lotniska, podkreślając, że LOT lata na główne
- po co przy numerze rejsu pisać za każdym razem LOT POLISH AIRLINES, same logo i numer lotu nie wystarczy?
-tabela powinna się składać z 3 pierwszych czesci "Z- DO" "LOT(numer lotu i ewentualnie operator jeżeli inny niż LOT)" i "CZAS (patrz Lufa)
-zamiast pisać "przylot" pod "wylotem" , lepiej napisac jedno obok drugiego, pokazując poszczególne segmenty ( nie zawsze jest via WAW) i np trasa WAW-AMS (via FRA i LIS)
xxx Warszawa xxx Frankfurt LOxxx 2h
xxx Frankfurt xx:Xx Lizbona LOxxx (lufa) 2h
xxx Lizbona xxx Amsterdam LOxxx (TAP) 2h
unikamy wtedy słowa "przesiadki" (nikt nie lubi się przesiadac) ale tez widzimy od razu całą trase podrózy, niektórzy pewnych lotnisk unikają np ja CDG (ale też widzą ile czasu na przesiadkę jest)
- kolorystyka komórek w tabeli, kto wpadł na pomysł tego fioletowego w FM, który zlewa się z ceną?
- swoją drogą jak w tabeli zamierzają zmieścić 9 taryf skoro przy 5 już to nieciekawie wygląda? (ceny nieczytelne, nazwy zniekształcone)
FIRST MINUTE, ECO-SAVER, ECO-SF, ECO-F, PREM-S, PREM, BIZ-S i BIZ ?
-wyszukane loty powinny być z automatu segregowane od najkrótszego do najdłuższego (obecnie jakoś dziwnie wg "przesiadki") pasażera w większej mierze interesuje czas i mając do wyboru lot trochę krótszy ale 100 droższy, oszczędzając 3h to większa szansa, że "dorzuci" by mieć krótszą podróż.
- CSy po USA i przykładowo WAW-MIA 21,5-26,5h !!! (nocowanie i 8h czekania lub 14h),
i w wielu przypadkach jest tak, że czasowo ręce opadają ... (podróż taka trwa ~13h z konkurencją)
Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 14-06-2012 o 11:46 Powód: adjustacja
A mi nie, swoje dwa loty odbyłem w maju, a zakup był 29 grudnia :-)
Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce
Za loty mile dostałem, ale za zakup na lot.com nie. No, nie będę dramatyzował, bo mil i tak mam jak na lekarstwo
Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce
Od czego to zależy, że mimo iż kierunki należą do "nie najtańszych" LOT nie potrafi się wkupić w łaski chociażby wrzucając na stronę LOT Polish Airlines - book cheap flights and airline tickets on-line wyboru kraju typu Armenia i Gruzja, nie mówię nawet o wersji narodowej bo takowej nie ma ale wersji angielskiej???
Nie każdy szprecha w obcym języku ale miło jakoś tak zobaczyć chociaż część informacji w "ojczystym" języku no ewentualnie po angielsku. Strona internetowa jest najtańszym kanałem dystrybucji biletów, LOT się chwali, że coraz więcej tranzytowych wozi, moim zdaniem byłby to miły ukłon dla tejże grupy, gdyby mogli chociaż część informacji w swoim języku ujrzeć.
Pomijam mankamenty strony, o której parę razy się już wypowiadałem. Wersja językowa jest naprawdę ważna... bo to nie tylko kwestia językowa ale też wyświetlane promocje jak i innego typu informacje a klient szczęśliwy, że firma go szanuje.
Ja do dzisiaj pamiętam jak wracając z IST pani stewka powiedziała mi Dzień Dobry, naprawdę do dzisiaj to pamiętam mimo tego, że wiele razy latałem z innymi liniami, może warto drukować na kartach pokładowych "flagi" by łatwo rozpoznać pasażera by chociaż "dzień dobry" powiedzieć mu w jego języku. Jest to naprawdę bardzo miłe.
Nie rozumiem też prowadzenia profilu na FB opartego tylko na cenach, bo każdy będzie krytykował, że drogo nie ważne jaka super promocja będzie, od tego typu działań chyba jest newsletter.
Co innego aplikacja, jak ma np Lufa, że można zaplanować i wpisać swój rejs lotu by na TABLICY się pojawił ... wkurzając innych, że go stać.
Nie rozumiem tez braku aplikacji na smartfony i iPada z Kaleidoscope, tudzież "łysego" pdf-a. Magazyny takie pobudzają wyobraźnie i przywiązują poniekąd do przewoźnika, niż cena, bo polak ma naturę narzekania i będzie narzekał, narzekał narzekał. No chyba, że sposobem się do niego trafi i będzie pobudzać chęć latania bo mamy z WAW "znajdź najniższa cenę", pora rozszerzyć to o porty z regionów. Lufa i SAS wdarły się w regiony i potrafią się tak reklamować. Tradycyjne linie "kradną" LOTowi pasażerów ale też LCC. Nie widzę żadnych działań, które miały by na celu odebrania w jakiś sposób pasażerom wybierającym konkurencję.
HahahahahaJa do dzisiaj pamiętam jak wracając z IST pani stewka powiedziała mi Dzień Dobry, naprawdę do dzisiaj to pamiętam mimo tego, że wiele razy latałem z innymi liniami, może warto drukować na kartach pokładowych "flagi" by łatwo rozpoznać pasażera by chociaż "dzień dobry" powiedzieć mu w jego języku. Jest to naprawdę bardzo miłe.
To może już pod rządami Eurolotu, jak już angielski będą wszyscy witający znali...
Czy LOT zarzucił publikowanie rozkładu lotów w formie pliku pdf na swojej stronie? Nie mogę go znaleźć.
A z innej beczki - czy też macie problemy ze stroną z http a nie https? Strona https śmiga u mnie świetnie, ale z http praktycznie nie da się korzystać (ładuje się wieki, do tego niektóre przyciski nie działają - począwszy od "szukaj"). Często odnośniki na stronie są do http i muszę ręcznie poprawić na https, żeby zadziałało.
jak byś sobie chciał zrobić przerwę i za jednym razem pozwiedzać troszkę Europy i miał zdrowie "konia"... myślę że to dla takich jest ta oferta..
W dniu dzisiejszym dowiedziałem się że LOT lata do Santa Cruz Guanacaste (SZC). Wystarczy wejśc na LOT.COM i popatrzec na pierwszy obrazek ze slidera. Co więcej - wg. LOTu ten port lotniczy zalicza się do naszych krajowych !!!!!!
link do informacji:
Promocja
to już nie jest nawet śmieszne .... można tylko płakać.
Zakładki