Dałbym się pociąć, że pisałem o tym już wcześniej, ale postu nie mogę znaleźć .
Widoczność C i Y+ zmienia się w zależności od wybrania na starcie klasy jak i typu podróży.
Nie wiem czy to ma być oszczędność na kwerendach do Amdeusza czy po prostu strona nie umie poprawnie wyniku zinterpretować.
Zniechęcanie klientów i C.D.N.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
przeczytalem pare/parenascie stron tego wątku...
kto jest dyrektorem IT albo CIO w Locie? :-)
zna ktoś nazwisko tego geniusza?
Dawid Pawłowski - tu coś możesz przeczytać o tym "geniuszu"
"Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)
A "toto" to jest laurka czy szydera? Bo jak przeczytałem to sam nie wiem Avon.. Orange - ich system też chyba jest podobnie niepełnosprytny jak lotowski.
Nie wiem czy namierzyliście dobrą osobę. System chyba był pisany na specyfikację poprzednika?
BTW to też już nie dyrektor IT w LOT. Jakoś na przełomie roku (2016/2017) szukali ponownie dyrektora.
Pozdrawiam, Adam
A jakby co niektórzy forumowicze do spółki napisali specyfikację, to chyba nie ma takiego IT w PL...
Wielu sie udzielalo pisząc bezpośrednio a część też i tutaj sie produkowała ... Po generalnej olewce poddala sie większość
tapnięte z paczkomatu
Niektórzy tutaj nawet mieli dostęp do jednej z testowych wersji lot.com, sam pozgłaszałem sporo uwag. Efekt tego był taki, że ten czas lepiej było poświęcić na patrzenie w sufit.
Przecież sprawa jest oczywista i co tu analizować. Amatorszczyznę autorów specyfikacji, wykonawców i nadzorców z poziomu CIO widać jak na dłoni i to od wystarczająco długiego czasu aby dojrzeć klasyczny dylemat Pietrzaka - ani chybi albo głupota albo prowokacja. Albo zarząd LOTu jest niezdolny do stwierdzenia jak mało skuteczny interfejs sieciowy z klientami ma albo taki prymitywny stan mu odpowiada.
Piotr
Prezes LOT mógłby chociaż zrobić jakiś wywiad że mu przykro.
czy mnie oslepilo czy tez zniknela opcja placenia paypal?
Zakładki