BZG-WAW-BZG z pocztą na L-410 Turbolet SP-KTL
BZG-WAW-BZG z pocztą na L-410 Turbolet SP-KTL
Szczecin-Poznan-Wawa i z powrotem. An-26
To Szczecin łączą z Poznaniem? Kiedyś Szczecin był łączony z Bydgoszczą jeszcze za czasów jak z pocztą latała WEA na turbolecie, a czasami na ATR42 SP-KCA.
Do wcześniejszych dodaję GDN-WAW-GDN i WRO-WAW-WRO- obie na SAABie.
Linia lotnicza SprintAir zabiera się za regularny przewóz pasażerów. Pomyślałem, że można założyć o nich temat ponieważ plotki niosą, że to nie jest ostatnie połączenie jakie chcą uruchomić. Jednym słowem chyba planują wejść na rynek przewozów pasażerskich. Bo tworzą własny system rezerwacyjny i do tego możliwość płatności kartą itd.
Czyżby wchodzili na miejsce Jetaira?? Samoloty mają na pewno fajniejsze... No i mają 5 maszyn, które mogą przystosować do przewozu pasażerów. Mam nadzieję, że im się uda i ze konkurencja na polskim rynku spowoduje rozwój siatki połączeń z regionalnych portów. Chociaż już kiedyś Direct Fly też próbował z Saabami...
Aktualności, promocje, wydarzenia i relacjeS. Jesli powielam temat prosze o skasowane... ale w wyszukiwarce nie znalazlem osobnego tematu.
Ostatnio edytowane przez omenair ; 15-06-2011 o 16:13
Przepraszam, że jedno pod drugim ale juz nie mogłem edytowac.
Pierwszym regularnym połączeniem będzie Zielona Góra (IEG) - Warszawa (WAW)
Samoloty mają latać od pn-pt i w nd. Ceny zaczynają się od 149zł, 199zł i 249zł. Zakładając, że za pociąg jest 130zł to cena wydaje się przystępna. W cenie biletu jest dojazd busem na lotnisko z Zielonej Góry
Profil Firmy - Comfortable-Flying
Ciekawe czy tym razem uda się zainteresować mieszkańców do podróży samolotem do Warszawy.
Ostatnio edytowane przez omenair ; 15-06-2011 o 17:22 Powód: doczytalem
Życzę sukcesów
A tak poważnie to daję im rok.
Kasztan, cztery białe nogi, szeroka łysina, że koń dobry, to nie nowina!
Tak dofinansowanie jest bardzo wysokie bo wynosi az 3,7mln zl do tego bazuja samolot w IEG wiec pewnie tez nie placa na "nocleg"
Ruszyla juz mozliwosc rezerwowania lotow na SprintAir SA , oblozenie pierszych 4 lotow wzorowe... przewiezionych 130 osob na 4loty,
Comfortable-Flying - Nowy portal! opisalem krotko o tej trasie w TEST PILOT
130 na 4loty to brzmi dumnie!
Ale dodaj ile w tym było dziennikarzy, urzędników i dzieciaków które wygrały konkurs na hasło promocyjne dla Babimostu - i wyjdzie, że, nazwijmy to umownie pax komercyjnych było raptem kilku.
Oczywiście życzę im jak najlepiej, ale nie widzę szans dla tego połączenia. Gdyby nie kasa z dofinansowania byłoby to całkowicie nieopłacalne.
dziennikarzy malo a dzieci z opiekunami 8... czyli 16 PAX to te dzieci...
a urzędnicy ?
Zresztą ( aczkolwiek prasa kłamie ) podaje skład pierwszego lotu/do z IEG :
http://www.zachod.pl/2011/06/z-babim...my-do-stolicy/
Mam wielką nadzieję, że w końcu zła passa połączenia IEG-WAW zostanie na dobre przełamana i że Sprintair uruchomi jeszcze nie jedną trasę regionalną...
1. Idź na Google Mapy. 2. Daj "Pokaż trasę". 3. Napisz Japan jako miejsce początkowe. 4. Napisz China jako cel. 5. Idź na 43 punkt twojej drogi, a jak sie zaśmiejesz....
Do WRO mieli konkurencję w postaci LO i C0, więc małe obłożenie przy braku reklamy nie dziwi.
W przypadku IEG konkurencji nie ma, nawet InterCity (TLK) ma tylko jeden bezpośredni pociąg dziennie. Więc obłożenie powinno być lepsze. A przy tej dotacji to pewnie mogą latać nawet na pusto.
Zakładki