Dużo się piszę na temat B767 a tutaj firma pozbyła się jednego z Saabów. Został tylko MRB.
Dużo się piszę na temat B767 a tutaj firma pozbyła się jednego z Saabów. Został tylko MRB.
Ma to pewnie związek z likwidacją IGavion, a we Francji rozkładowo właśnie MRC latał. Widocznie czartery cargo są bardziej opłacalne niż pasażerskie.
SP-MRF na testach filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=LFTXygmYUmQ
Zgierz - małe miasto, ale mające swój urok.
Tego Saaba to już dobrych kilka miesięcy temu odstawili. To są stare samoloty i w pewnym momencie, gdy przychodzi do wykonania jakichś większych prac okazuje się, że samolot można sprzedać w częściach za dużo więcej niż jest warty, a koszt koniecznych prac jest bliski wartości samolotu w całości (nie w częściach). Z tego co się orientuje to pozostał im Quick Change, więc jakieś opcje mają na latanie i cargo i pax, choć wiadomo, że QC nie jest ani tak dobry jak cargo (ograniczona przestrzeń ładunkowa i punkty zamocowania ładunku), ani tak dobry jak PAX (ToiToi z przodu zamiast normalnej, jeśli w Saabie można mowić o normalnej, toalety w ogonie).
Samolot stoi na lotnisku, bez radaru pogodowego, silników, wyposażenia kokpitu i kabiny.
Cały model biznesowy prowadzenia działalności skupia się na czerpaniu małą łyżeczką niżeli chochlą. Takie przez laty odniosłem wrażenie. Jak na razie się to sprawdza.
Smerf się zepsuł? W ostatniej misji z Lipska zawrotka i powrót przez pół Niemiec na FL150...
chyba chwilowa niedyspozycja, dziś normalnie - fl340, właśnie zniża do Lipska
Wczoraj stał przy dwóch B747 Polar i Kalitta. Nikt się koło tych samolotów nie kręcił.
SkyTaxi dostarczy sprzętu medycznego z Chin do Polski
Twitter.com/flightradar24/status/1242855402297049092
SP-MRF poleciał do PVG. Wraca jutro do WAW z ładunkiem z Chin
Z pomoca medyczną
Wrócił do Warszawy. Swoją drogą dziwny ten lot.
Miał być ok. 2 w nocy, ale chyba zaliczył po drodze stop w Kazachstanie. Ostatecznie usiadł po 5.
Powrót do WAW podobno planowany na niedzielę ok. 11.
762 z ładunkiem nie ma chyba zasięgu na non-stop...
Na pusto z wiatrem doleci, z powrotem z cargo trzeba się tankować a międzylądowanie w Nur Sułtan było, a ktoś wie może ile cargo mieli na sobie?
Zakładki