Exin Sp. z o. o.
ul. Żwirki i Wigury 49
21 - 040 Świdnik.
Linia czarterowa operująca na samolotach AN - 26B posiadająca własną szkółkę lotniczą.
Obecnie linia lotnicza posiada 4 własne samoloty AN - 26B :
- SP-EKA nr seryjny: 27312008
- SP-FDR nr seryjny: 11305
- SP-FDS nr seryjny: 12205
- SP-FDT nr seryjny: 12102
EXIN - transport lotniczy
Pierwsze słyszę. Nie posiadałem takiej informacji.
Łącznie z tymi używanymi do szkolenia.
Ile mają maszyn łącznie ?
Czy coś wiadomo jaki jest powód sprzedaży samolotów ? To plajta spowodowana wypadkami ich samolotów czy może chęć kumulacji pieniędzy i inwestycji w nowy sprzęt ?
Byłem świadkiem takiej polityki względem nowych inwestycji więc dlatego przytoczyłem taki przykład z życia wzięty, frik.
Lelek, myślałem o tym ale takie obostrzeżenia są nie są wydawane z dnia na dzień więc myślałem że firma wiedząc o takim problemie szybciej nim zaradzi.
Dzięki za odpowiedzi
Mój były szef z 60 szt. jdnostek transportowych zrezygnował na rzecz przewoźników. A pieniądze ze sprzedaży starych jednostek zainwestował w remont należących do niego hasl magazynowych. Dzisiaj ma 250 tyś miesięcznie z wynajmu przestrzeni magazynowych i pomieszczeń biurowych. Obecnie odbudowuje flotę, ma 6 sztuk i zapewne na tym poprzestanie.
Lelek, jaką konkurencje masz na myśli ? Kojarzę Sprint Air i Wrocław. Z czego firma z Dolnego Śląska obsługuje na ogół "osobówkę".
W tej branży konkurencja ma charakter globalny, z tego co wiem akurat cargo dla DHL z m.in. Katowic, Gdańska (poprzednia robota Exin) robi teraz Farnair.
Polski rynek przewozów Cargo jest w 90% związany z Przewoźnikami kurierskimi, reszta to poczta ( w granicach Polski) nadana w ostatniej chwili, która nie zabierze się ciężarówką, więc aby dotrzymać terminu wysyła się ją samolotem (niewielkim, ostatnio to saab 2000), reszta drobnego Cargo i poczty nadawana jest na rejsy regularne przewoźników liniowych. Czasem przesyłki Cargo mogą być duże ilościowo więc jeśli nie są gabarytowe to podsyła się większy samolot (lufthansa) reszta naprawdę możesz mi wierzyć bo pracowałem w agencji celnej, do obecnej chwili przewożona jest ciężarówkami do głównych portów cargo typu FRA. Suma summarum jak samolot kurierski się nie wyrabia kogoś zatrudnia ale to koszty, więc jeśli może tego unika.
Ostatnio edytowane przez lelek7 ; 03-10-2015 o 21:04
Zakładki