Nie wiadomo czy wzroslo czy nie, tysiace ludzi zaczelo kupowac najnizsze klasy rezerwacyjne biletow K2. Inventory pewnie im sie obnizyl parenascie % w ciagu 1 nocy. Mega, ale inaczej nie moglo byc.
Nie wiadomo czy wzroslo czy nie, tysiace ludzi zaczelo kupowac najnizsze klasy rezerwacyjne biletow K2. Inventory pewnie im sie obnizyl parenascie % w ciagu 1 nocy. Mega, ale inaczej nie moglo byc.
umieszczenie wiadomości o zawieszeniu lotów po godzinie 21 na pewno też zrobili specjalnie...by ludzie rano się obudzili i zobaczyli,,...to już jest koniec,nie ma już nic...''
Eh, a miałem sobie zrobić weekendowe zwiedzanie północno-zachodniej Polski (lub Berlina). KRK-SZZ operowane przez K2 zostało, a POZ-KRK z OLT - wiadomo. AirBerlin na 5 VIII 440 PLN, PKP dramat czasowy, LOT z POZ przez WAW 330 PLN. Gdybym miał jakąkolwiek wiarę w to, że OLT pokryje koszta/wypłaci odszkodowanie lub trochę większą niż minimalna, że chociaż chargeback zadziała (bo z czego?), może bym się zdecydował.
Ciekawe też czy ELO zdecydowałoby się zaproponować mi bilet SZZ-KRK w promocji "OLTowskiej". Ale i tak nie latają w niedzielę...
Według informacjo od OLT, czartery będą (na razie) latać dalej:
Szanowni Państwo,
Linie OLT Express pragną podkreślić, że będą dokonywać zwrotów pieniędzy Pasażerom za bilety na odwołane rejsy regularne zakupione za pośrednictwem www.oltexpress.com lub OLT Express Call Center.
Jest nam niezmiernie przykro ze względu na niedogodności naszych Pasażerów wynikające z odwołania rejsów.
Rejsy czarterowe będą realizowane według planu.
Pasażerowie anulowanych rejsów są sukcesywnie powiadamiani o zmianach i przysługujących im prawach przez pracowników naszego Call Center.
Za wszystkie niedogodności serdecznie przepraszamy.
OLT Express
Biało- Czerwone Iskry
Canon 50D + 100-400L IS USM + 18-200 IS + grip BG-E2 + trochę różnych zabawek...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Myślę, że OLT ma nieszczęście w nieszczęściu (o ile można się tak wyrazić), że ich problemy pojawiły się na fali medialnego huku o upadku biur podróży. Na tvn24.pl są już relacje p. Michalczewskiego i p. Krzywonos, tupią ze złości nóżkami i odgrażają się OLT. Ta cała medialna papka tylko pogarsza sytuację, a poziom pojawiających się newsów i relacji niedoszłych pasażerów jest porażający...ale to w sumie nic nowego w naszych mediach.
Slucjam sobie ekg w tok fm gdie dyskutuja o upadku olt a w bloku reklamowym... Oferta przelotow rodzinnych olt
Udało mi się skontaktować z Call Center po 20 minutach oczekiwania. Twierdzą. że pieniądze będą wypłacane, ale nie są w stanie powiedzieć kiedy (na to bym nie liczył). Na temat ewentualnych odszkodowań też nie są w stanie nic powiedzieć. Należy to załatwiać jak już to przez formularz reklamacji.
Dziś o godzinie 12 ma być konferencja prasowa, powinno być więcej informacji. (ogłoszą upadłość? Zobaczymy)
i ktoś tu pisał o dobrej robocie operacyjnej? a gdzie informowanie oficjalne i profesjonalne załóg, handlerów, portów? pożar w b.rdelu i już nie ma komu obdzwonić swoich kolegów i znajomych co by dać im kilka godzin na przygotowanie?
grosz do grosza i będzie kokosza. btw umundurowanie 250 (a przede wszystkim wyszkolenie przynajmniej połowy od podstaw) trochę kosztuje. zauważ, że wiele takich grosików umykało, pomijając strugę, którą były 99/ 50%
Yes, Bingo, Enter, Sprintair, Sky taxi, może nie z takim rozmachem, ale licz siły na zamiary...
Najlepsze jest to ze nawet przeciwnicy OLT nie myśleli ze tak szybko wszystko padnie
Piotrze, oczywiście zgodzą się, że nie mamy pełnych danych i z ostateczną oceną powinniśmy się wstrzymać, ale jeżeli JF odpowiadał nie tylko za poziom operacji (który oczywiście był lepszy, niż w narodowych), w również za strategię rozwoju i siatkę (a czemu miałby nie odpowiadać?), to to pierwsze go nie uratuje.
Taki przykład z mojej branży. Często inwestor przychodzi do architekta z hasłem "nie ograniczam kosztami". Naprawdę wielu architektów bierze sobie to na tyle do serca, że nie tyle nie ograniczają się, co po prostu projektują nieracjonalnie. Po pewnym czasie inwestor przychodzi i stwierdza "cholera, ale nie myślałem, że to będzie aż tak drogie... odchudźcie trochę". A że na odchudzanie podstaw jest późno, to tnie się to, czego nie powinno.
I tu masz to samo - nawet, jeżeli JF miał zapewnienia o "finansowaniu na dwa lata", nawet, jeśli uznał, że jest to zagwarantowane (czego już nie powinien robić), to dalej nie usprawiedliwia to aż tak nieracjonalnego rozwoju siatki. Strategia przyzwyczajenia ludzi do latania wcale nie wymagała otwierania z góry niedochodowych połączeń i aż takiego rozmachu. Czy OLT straciłoby coś wizerunkowo, gdyby na początku skupiło się na kilku 4,5 "pewnych" kierunkach?... Nie będę wchodził w szczegóły, bo też nie chcę spędzać godzin przed kompem.
Żal ludzi OLT - nie tylko personelu pokładowego, ale również tych, którzy odpowiadali za rozkręcenie firmy pod kątem operacyjnym czy marketingowym. Wiele rzeczy działało świetnie i widać, że ktoś włożył w to serce, niestety braku dobrych fundamentów się nie przeskoczy.
btw, przeczytałem wszystkie strony wątku i nieco dziwi mnie, że również tu można przeczytać teksty w stylu "dziękujemy za te kilka miesięcy" czy "to mogło się udać".
Z facebooka OLT,
OLT Express
Informacja dla Pasażerów lotów czarterowych obsługiwanych przez OLT Express. Wszystkie loty czarterowe obsługiwane są zgodnie z planem.
Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce
YAP7341 z Warszawy do Hurghady wystartował o 9:10 więc chyba jednak chartery rzeczywiście latają
Jak dla mnie to padli ofiarą swojej własnej agresywnej polityki.
Naiwnośći i pobożne życzenia wygrały z faktyczną wiedzą, planowaniem i rzetelną analizą rynku. Sami są sobie winni, najbardziej szkoda mi zwykłych ludzi, może nawet nie pasażerów, a bardziej personelu linii. Bilet za 99zł jakoś łatwiej przetrawić niż informację o stracie pracy z dnia na dzień w dzisiejszych czasach.
Od początku cały ten zarząd OLT wyglądał jak grupa przypadkowo zebranych ludzi bez pojęcia.
Jedyna ich zasługa to taka że faktycznie przez ten krótki okres dali możliwość każdemu Kowalskiemu spróbowania czym jest latanie. Niestety niektórym zaczęło się zbyt szybko wydawać że w naszych realiach wkrótce staniemy się potęgą w dziedzinie krajowej komunikacji lotniczej, stąd szybki i twardy powrót do rzeczywistości.
To teraz bedą robili chartery jedenastoma Airbusami? Kto im teraz zaufa? Jak chcą latać dalej to powinni wrócić do nazwy Yes Airways bo OLT Express jest spalone.
Sent from my iPhone using Tapatalk
O godzinie 12:00 w biurze OLT Express w Gdańsku przy ul. Słowackiego 206 (przy Lotnisku im. Lecha Wałęsy) dyr. Jarosław Frankowski odpowie na wszystkie pytania prasy.
Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce
Zakładki