Ciekawe co teraz zrobią OLT Express Germany? Czy z tej linii też się wycofało Amber Gold?
Site Search 'OLT EXPRESS' - Planespotters.net Just Aviation
Na planespotters przy YAP mamy info, że linia zakończyła już ostatecznie działalność.
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,...__Klienci.html
Frankowski ogłosił upadek linii..
https://www.instagram.com/igor.k.photo/
Trochę fotograficznej twórczości własnej... ;)
http://flyinglodz.blogspot.com/
Fotograficzna działalność lotnicza
Ciekawe co teraz zrobią OLT Express Germany? Czy z tej linii też się wycofało Amber Gold?
Co by nie mówić o założeniach finansowych, o tym że padło, o błędach operacyjnych to jak już wspomnieliśmy marketingowo było bardzo ok. Egon wspominał o tym, że mieli opór kasy - pewnie tak było. Ale łeb do tego też mieli. Firmy już nie ma, praktycznie wszyscy zluzowani, a komunikacyjnie jeszcze dopinają:
Ekipa OLT Express dziękuje! | Smart Flying
[edytowane - dodane]
OLT Express Poland Sp. z o.o. złożyło wniosek o upadłość. To już oficjalne.
Taaaa, bardzo wzruszające. Do tego po kliknięciu na tą stronkę powinien lecieć kawałek Budki Suflera "Ratujmy co się da". Kilka cytatów idealnie pasuje do sytuacji, np: "Za marzenia słono płaci się". Panie i panowie z OLT, kto zapłacił za spełnienie tych marzeń?Dla każdego z nas projekt OLT Express był czymś innym, ale cel był wspólny – sprawić, aby Polacy mogli korzystać z samolotów jako przystępnego środka transportu – aby każdego z nas stać było na spełnienie „marzeń o lataniu”.
Żyje się po to, by latać na moto i czasem dla śmiechu postrzelać z wydechu :-)
My flight memory słaba jest, ale pewnie 500 flights odbyłem :-)
Powtórzę się z drugiego wątku: ależ panowie z OLT są przewidywalni...
Urząd Lotnictwa Cywilnego zawiesił bezterminowo koncesję dla OLT Express Poland sp. z o.o.
Oznacza to, że firma nie może już wykonywać działalności gospodarczej w zakresie przewozu lotniczego.
Powodem wydania tej decyzji jest sytuacja finansowa przewoźnika, która nie gwarantuje, że przewoźnik jest w stanie spełniać swoje istniejące i potencjalne zobowiązania.
Podstawą do wydania takiej decyzji są przedstawione przez Spółkę dokumenty finansowe, a także dodatkowe wyjaśnienia dotyczące sytuacji finansowej przewoźnika jakie Spółka złożyła wczoraj do Prezesa Urzędu.
Jednocześnie informujemy, ze do Urzędu Lotnictwa Cywilnego wpływają wnioski o wydanie zezwoleń na wykonanie przewozów czarterowych, od obcych przewoźników (z państw 3-cich), którzy mają wykonać przewozy za OLT EXPRESS POLAND Sp. z o.o.
ULC w postępowaniach wszczętych w wyniku złożonych wniosków dokłada wszelkich starań by planowane przez przewoźników przewozy lotnicze mogły odbyć się zgodnie z zapotrzebowaniem polskich organizatorów turystyki.
Należy jednocześnie podkreślić, iż w przypadku wykonywania powyższych przewozów przez polskich przewoźników, ULC nie musi być o tym fakcie przez nich informowany. Podobnie jest w przypadku wykonywania przewozów czarterowych przez przewoźników wspólnotowych na obszarze Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Jest oficjalny wniosek o ogłoszenie upadłości linii lotniczych OLT Express Poland - informuje stacja TVN CNBC Biznes. Z dniem dzisiejszym z pracą musi pożegnać się ponad 800 osób.
Stało się to po tym, jak we wtorek spółka zawiesiła loty czarterowe, a wcześniej także loty krajowe (leasingowane samoloty odleciały do właścicieli).
Na zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety nadal czeka ok. 150 tysięcy klientów oraz szereg innych wierzycieli. Jak informuje "Express Ilustrowany", OLT Express nie uregulował w łódzkim porcie lotniczym ostatniej faktury wystawionej za obsługę jego samolotów.
Ale zdecydowanie w najgorszej sytuacji są niedoszli pasażerowie OLT. Wciąż nie wiadomo, kiedy dostaną zwrot swoich pieniędzy.
Urząd Lotnictwa Cywilnego, który właśnie przeprowadza kontrolę w spółce, nie wyklucza, że może to potrwać nawet kilka miesięcy.
Z kolei zwolnieni dziś pracownicy OLT skarżą się, że od pewnego czasu nie otrzymywali wypłat. W ich przypadku ze zwrotem pieniędzy też może być kłopot, bo spółka praktycznie nie dysponuje żadnym majątkiem.
Zrodlo: hotmoney.pl
Gdzieś w marcu pisałem, że przy OLT dowiemy się czy mamy w Polsce regulatora. ULC nie zapobiegnie wszystkim bankructwom, bo nie ma narzędzi ale przynajmniej może być w tym szczery. Komunikat sprzed paru dni o OEP przy dzisiejszym ich lekko ośmiesza.
Piotr
Mamy, tyle, że nie w branży lotniczej. Jest nim KNF i to on właśnie zadziałał:
Źródło: GPC, 31 lipca 2012Dyrektor Łukasz Dajnowicz z KNF powiedział "Codziennej", że 6 lipca Komisja wysłała pismo do banków, w którym zwróciła uwagę, że współpraca z podmiotami z listy ostrzeżeń publicznych może zaszkodzić reputacji banków. Finansiści potraktowali to ostrzeżenie bardzo poważnie i zaczeli zrywać unowy z AG i należącymi do tej spółki liniami lotniczymi. Żaden polski bank nie chciał podjąć z OTL Express współpracy. To spowodowało błyskawiczny upadek linii.
Póki co, to jedynym dokumentem pokazanym dumnie na 'konferencji' Pana Plichty było pismo VW Banku wypowiadające ze skutkiem natychmiastowym umowę o prowadzenie rachunku zawartą 16 lipca. Pismo zaś było datowane 17 lipca. Reszty pism nikt nie widział, a wymawianie się KNF jest linią obrony, którą nie jeden i nie dwóch forumowiczów już tu przewidziało.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Historia zawodowa prezesa linii jest zastanawiająca same upadki na koncie, to chyba może tak miało być, bo zatrudnianie osoby która ma 2 upadłości za sobą jest delikatnie mówiąc kamikaze
"To jest zamach stanu"
Uprowadzenie Agaty - Zamach stanu - YouTube
Tak przy okazji sponsora czyli AG to biegli rewidenci skonczyli juz robic sprawozdanie finansowe? Dwa tygodnie juz chyba dawno minely...
Zwroccie tez uwage, ze raban w sprawie KNFu podnioslo samo AG, wczesniej dlugo byli na liscie i nic sie nie dzialo. Mozna nawet odniesc wrazenie, ze pismo KNF bylo retorsja na dzialania podjete przez AG.
Ten pan nie był prezesem żadnej ze spółek działających pod nazwą OLT EXpress - źródło KRS
Zakładki