Przyda się niejednemu na pewno: Chargeback, czyli czego boją się sprzedawcy - Świat Kart Płatniczych
A tutaj prośba o dzielenie się informacjami jak poszło w bankach.
„Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"
Przyda się niejednemu na pewno: Chargeback, czyli czego boją się sprzedawcy - Świat Kart Płatniczych
A tutaj prośba o dzielenie się informacjami jak poszło w bankach.
mam mieszane uczucia do w/w.
- z jednej strony czekanie na eurolot w GDN przez 3h, kiedy operacje OLT byly "szwajcarskie"
- z drugiej za odpowiedni klops mozna wyladowac jumbojetem na placu defilad (no dobrze, przegialem, ale wiemy o co chodzi)
zastanawiam sie, czy to sprawnosc operacyjna czy utopienie kontrahentow w (zloto-burszytnowej) gotowce?
@skorzewski - cena jest przez rozklad.pkp.pl wyliczana, bo taryfa IR i REx jest wspólna, ale... wyżej powinieneś mieć jednak w przypadku IR "Bosman" (W-wa Cen 8:00 -> Poznań Gł 11:28) ikonkę "tylko druga klasa". Zresztą, sprawdź linki w moim poprzednim poście.
uKL - Eurolotem do Poznania z W-wy w cenie OLT nie polecisz, bo nie ma lotów pod marką "eurolot.com" na tej trasie, są tylko loty dużego LOT-u wykonywane przez K2.
Ostatnio edytowane przez marcoos ; 27-07-2012 o 01:08 Powód: polska język
Przecież sam ULC użył tego dokładnie słowa: "groziłem, odebraniem koncesji" więc nie rozumiem skąd to Twoje oburzenie. Ja nawet w najmniejszym stopniu nie dramatyzuję, po prostu zwróciłem uwagę na fakt że od początku tej (jakże merytorycznej) dyskusji nikt nie zwrócił uwagi na to że mowa o dwóch oddzielnych spółkach/przewoźnikach(choć przy najnowszych informacjach o zawieszeniu także lotów na A320 to już nie ma specjalnego znaczenia).
koniec OT
Żeby nie było to znalazłem:
Kto kupił bilet OLT Express na likwidowane połączenie, dostanie bilet Eurolotu
Kto kupił bilet OLT Express na likwidowane połączenie, dostanie bilet Eurolotu
Więc nie ma się co dziwić ludziom. Dziennikarzyna niech puknie się solidnie w pusty łeb."W związku z ogłoszoną przez linie lotnicze OLT Express likwidacją połączenia Kraków - Szczecin - Kraków informujemy, że przygotowaliśmy specjalną ofertę dla pasażerów linii OLT Express, którzy wykupili bilety i nie mogą odbyć zaplanowanych podróży. Wystarczy zgłosić się do nas z biletem na odwołany lot, a my zastąpimy go biletem na połączenie liniami Eurolot" - czytamy w komunikacie firmy.
OLT Express obiecuje, że cena nowego biletu pozostanie niezmienna
zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
A mi się wydawało, że prezesa spółki poznaje się po tym jaki wynik finansowy zrobi. W przypadku OLT, spółka de facto zbankrutowała po 4 miesiącach działalności operacyjnej. Nie wiem dlaczego oceniacie po wyglądzie przestrzeni pasażerskiej, ilości sprzedanych biletów za grosze, catering i ubiór CC.
Strach zadać pytanie co z charterami? Sytuacja jak by to powiedział dobry wojak Szwejk zmienia się jak na froncie z minuty na minutę.
Bo marnowali gigantyczną ilość forsy! Na to założę osobny wątek, żeby każdy ze swych obserwacji wypisywał jak Grupa OLT marnowała bezsensownie kasę.
Może się przyda kiedyś...
Jak latali na pusto wynajętymi maszynami. Jak personel z Warszawy sypiał w hotelach po Polsce bezsensownie. Jak wydali kasę na nowe uniformy. Jak samoloty bezsensu stały na płycie pół dnia. Jak z Gdańska do Warszawy rano jeden po drugim leciały 3 samoloty (z załogą z Warszawy, wyspaną) , w sobotę leciały aż 4, a w niedzielę tylko 1. Jak wydali kasę na szkolenie ogromnej ilości personelu pokładowego, mimo, iż każdy miał w podstawie tylko 20 godzin lotnego, spędzał mnóstwo czasu w hotelu i latał niewiele.
To wszystko sprawiało wrażenie na zorganizowane tak, żeby jak najwięcej pieniędzy wydać, a nie, żeby jak najwięcej pieniędzy zarobić. Tak pisałem o tym już wiele razy, i będę pisał do znudzenia, bo przez tę całą politykę kilka naprawdę fajnych tras z potencjałem typu WAW-WRO/GDN szlag trafił razem z całą bezsensowną resztą.
Pomijając OLT Cafe i OLT Germany, OLT Express to trzy spółki:
OLT Express Regional, sp. z o.o., Gdańsk, KRS 0000104963 - prezes: Andrzej Dąbrowski
OLT Express Poland, sp. z o. o. Warszawa, KRS 0000337157 - prezes: Jacek Łyczba
OLT Express, sp. z o. o., Gdańsk, KRS 0000401469 - prezes: Marcin Plichta
(dane za ems.ms.gov.pl)
Przypomnę swój wczorajszy post - jakby ktokolwiek z Was miał tak rozpisany biznes plan jak OLT i go realizował tak jak oni dość ściśle (raczej nigdy tego nie potwierdzimy, ale poza koniecznością dłuższego leasingu starych ATR większość rzeczy im wychodziła operacyjnie), to padłby tak samo jak Frankowski. Skoro inwestor zaakceptował głośno omawiane tutaj ujemne bilanse w dwóch pierwszych latach, a później z dnia na dzień wycofał się po czterech miesiącach, to możemy tylko przywołać jedno z wieeelu hasełek Amber Gold - "Finanse najwyższej próby".
"No i sobie kurde polatałem" Nie ma to jak wybrać sobie linię lotniczą na pierwszy lotMimo wszystko jeszcze wierzę że "jakoś to będzie" i polecę do tego GDN i z powrotem. Strona OLT jest tak przeciążona że nawet się nie chce odpalić.
Co do faktu zawieszenia wszystkich rejsów przewoźnika- to było do przewidzenia. Wczoraj ktoś na tym forum napisał, że za osobami które pracują w OLT stoją lata praktyki w branży lotniczej. Jednak w tym przypadku zabrakło racjonalnego myślenia w prowadzeniu biznesu, który musi się utrzymać na rynku. Nie mówiąc już o innych kwestiach, o których nie chcę publicznie dyskutować.
Egon.olsen: czy można Cię nazwać osobą, która nie jest prorokiem ale ma bardzo racjonalne podejście do branży lotniczej? Gratulację.
Pozdrawiam
Hothead.
Zakładki