ATR 72 -201 234 SP-OLL OLT Express ferried 26jul12 GDN-MAD on
return to Swiftair in hybrid csex EC-JDX ATR 72 -202 437 SP-OLH OLT Express ferried 26jul12 KTW-SGD ex SE-MGN ATR 72 -212A 763 EC-KKQ Swiftair ferried 26jul12 KRK-MAD after
wet-lease to OLT Express (+ 824 EC-KVI)ex F-WWEB ATR 72 -212A 809 EC-KUL Swiftair ferried 26jul12 GDN-MAD after
wet-lease to OLT Expressex F-WWET
Ostatnio edytowane przez Gabec ; 27-07-2012 o 20:44
Pozdrawiam
Nie wierzę w to co piszesz a tak naprawdę to też się nad tym zastanawiałem już wczoraj widząc na zdjęciach w jak mało profesjonalnie, ze ścianą zamiast ekranem do rzutnika prezentował się przed mediami Zarząd OLT.
Moim zdaniem jest to element większej układanki z AG w tle. Kto ma duże pieniądze, jest w stanie wydać je na kancelarię prawną i walczyć w sądzie z KNF o odzyskanie dobrej opinii i wykreślenie z listy ostrzeżeń. Jeśli uda się AG zawrzeć w wyroku informację, że niesłusznie KNF umieścił spółkę AG na czarnej liście to dal;ej pozostaje tylko drugi i długi proces o odszkodowanie od Skarbu Państwa a jak się da to i od Banków za natychmiastowe i bezpodstawne zerwanie umów o prowadzenie rachunków.
Oj będzie się działo.
Ja zapłacę, Ty zapłacisz i każdy zapłaci.....
Zdaje mi sie czy kasuja teraz loty na Airbus?
OLT: Airbusy też nie obsługują tras - Pasazer.com
"To już jest koniec, nie ma już nic."
Przecież KNF umieścił AG na czarnej liście gdyż nie mógł przez lata doprosić się wymaganych ustawowo dokumentów. Jeśli instytucja finansowa nie przedstawia pełnych i wiarygodnych dokumentów, musi trafić na listę ostrzeżeń. M. in. do tego jest ustawowo powołany KNF.
Natomiast w sprawie banków nie za bardzo się dziwię. Cały model biznesowy oparty na miękkich podstawach i uzależniony głównie od AG, która nie wiadomo co robi i jak inwestuje pieniądze klientów. Żaden normalny bank nie będzie kredytował takiej działalności, tym bardziej gdy dotyczy do z reguły nierentownej branży lotniczej.
Oblozenie wplywa na CASM? Napewno?Oj, chyba się rąbnąłes tutaj. Koszt na ilosć dostępnych foteli zmienia się w zależnosci od ilosci foteli, nie od obłożenia samolotu. Obłożenie wpływa na koszt pasażero kilometra, i tu faktycznie im LF wyższy, tym koszt niższy, bo dzieli się na więcej.
Dokladnie, zeby bylo bardziej precyzyjnie sa minimalne koszta wiekszego oblozenia ktore sa wliczane do CASM (extra paliwo, zarcie itd.) ale zbiorowo te koszta sa tak minimalne ze nie zmieniaja nawet centa CASM takze mozna je ignorowac dla naszej szkolki ekonomiCASM jest niezależny od LF. LF wpływa na RASM czyli przychód z fotela.
Po konferencji prasowej leasingodawcy i właściciele wypożyczonych samolotów zażądali ich zwrotu w ciagu 24h.
Jak zwykle...miało być od 11.08.2012, a jest już od dzisiaj.
Pal licho ten rzutnik, ale jaki zarząd??
Nonszalancki Pan opowiadający śmieszny dowcip jak to ULC do niego wydzwania z zapytaniami?? I wciskający kit.
Drugi Pan, zapytany o proste sprawy…nie bardzo potrafił odpowiedzieć.
Nie byli przygotowani, po prostu.
Mieli pełną wiedze wg. mnie już wczoraj, co zrobią dziś. To są poważne decyzje, powinny być.
Gdby dziś rano zaczeli kasować te rejsy byłaby zadyma spora, a tak informowali, że jest kiepsko – informowali, a że od wczoraj się sporo zmieniło, no cóż, taki lajf. A na horyzoncie pomalu jawi się Air Berlin.
Air Berlin? W jakim sensie?
Zakładki