167 miejsc zamiast 180. Jeśli był full, to chyba ktoś poważnie się spóźni na wakacje
//
<--------|
\\
Nie siej fermentu - to jest błąd na tablicy odlotów lotniska.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
A co dzisiaj z POZ? SX-BHV od Travela? Bo na chwilę obecną tylko ta maszyna stoi na płycie, a planowy odlot za 50 minut.
"I don't care much of where I'm going, because I fly 747 a Boeing"
Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki
Przewodnik po chmurach
4You Airlines? Nie, dziękujemy 4You Airlines? Nie, dziÄkujemy - rp.pl | strona 2
4 You Airlines ciągle czeka, jak przyznał prezes, na trzy airbusy 320. Jeden samolot ma być wzięty w leasing z Ukrainy, drugi ze Stanów Zjednoczonych, a trzeci ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Kiedy maszyny będą już w kraju, będą musiały przejść certyfikację Urzędu Lotnictwa Cywilnego. To oznacza, że jeszcze przynajmniej przez miesiąc, półtora, nie będą latały w barwach 4 You.
http://www.rp.pl/artykul/705175,1114980-4-You-Airlines-wspiera-studentow-sportowcow.html
Czy nie wydaje wam się, że zaczynają od złej strony? Linia, która nie jest linią (bo jak nie ma AOC, to żadną linią nie jest), zamiast myśleć o operacyjnej efektywności, bierze się za sponsorowanie drużyny siatkówki? I jednocześnie (już od 3 dni) robi ACMI. Taki jeden dzień ACMI to kupa kasy. Nie rozumiem po co uparli się by zacząć już w tym roku, a nie na spokojnie zacząć od podstaw (czyli od papierów i samolotów).
Mam wrażenie, że tego Prezesa Strzylaka ktoś nieźle robi w trąbę, szczególnie wmawiając mu, że dostanie tak szybko zezwolenia z ULCu.
A Personel Pokładowy pozakładał sobie działalności gospodarcze (bo oczywiście na normalne umowy w przypadku takiej firmy - krzak, nie ma co liczyć), płaci im się tylko za wylatane godziny (więc na razie sobie nie polatają), a koszty płacić trzeba.
Ciekawe kiedy te samoloty dotrą do PL (nawet pod call sign'em K2)?
//
<--------|
\\
Co z tego, że miejsca mają sprzedane (albo i nie) jeśli i tak muszą zapewne dokładać z własnej kieszeni do tego "AKMI". IMHO troszkę na wyrost stwierdzenie, że nie mieli czym latać, łatwiej byłoby się dogadać z jakąś linią, aby dodała dodatkowy samolot do floty (choćby Enter i YL-LCM), zamiast podnajmować maszyny m. in. od TVS, ENT, LLP tylko po to, aby latać nimi na kodzie K2, to chyba łatwiejszym (i tańszym) rozwiązaniem byłoby operowanie na tych trasach przez w/w linie bezpośrednio, tworzenie pośredników tylko podwyższa stawkę na każdym kroku, więc albo cena za fotel będzie wyższa niż u konkurencji, albo trzeba będzie nieźle dokładać do interesu. (Tak wiem, oprócz maszyn z naszego podwórka lata jeszcze MD-83, co nie zmienia faktu, że większość lotów K2 jest wykonywana maszynami, które mogłyby latać na tych trasach dla swojego przewoźnika, nie jakiegoś tworu Pana Strzylaka).
Nie wiem dlaczego wychodzisz z założenia "że lepiej by było się dogadać z jakąś linią". A dlaczego "jakaś" linia ma blokować swój samolot (taniej jak wnioskujesz) pozbawiając siebie alternatywy w razie AOG zamiast podstawiać na ad-hoc (czyli drożej) samolot który akurat mają wolny? Czy to jest w ich krótko i długoterminowym interesie?
Logo już jest ---> Spotters.Aero - Ôîňî ńŕěîëĺňŕ (ID:93423) YanAir Airbus A320-212 UR-CMK
Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki
Przewodnik po chmurach
Wiadomo już kiedy te maszyny będą operowały, bo zastanawiam się czym będę lecieć?
Jak tylko nauczą się "operować" i dostaną odpowiednie zezwolenia :P
Pitterek
Zakładki