Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4
Pokaż wyniki od 61 do 77 z 77
Like Tree36Likes

Wątek: Enter Air planuje pozyskanie szerokokadłubowca.

  1. #61
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie


    Polecamy

    To o tym czarterze na Majorkę ATRem nie slyszalem. Musiało się dziać. Za to pamiętam opisywany tu porót o ile dobrze pamietam z Teneryfy szerokim kadłubem, ale bez sprawnej klimatyzacji... Były kocyki i chyba jedna ciepła herbata.

  2. #62

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie

    Dzwoniłem właśnie do Itaki i Pani twierdzi, że od sezonu zima 2016/2017 latają na dalekie kierunki Airbusem A330 z Travel Service.

    Ciekawe co na to Enter ....

  3. #63

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez loyd Zobacz posta
    Dzwoniłem właśnie do Itaki i Pani twierdzi, że od sezonu zima 2016/2017 latają na dalekie kierunki Airbusem A330 z Travel Service.

    Ciekawe co na to Enter ....
    A330 we flocie TVS? Od kiedy

  4. #64

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Raven Zobacz posta
    A330 we flocie TVS? Od kiedy
    Podobno od sezonu zimowego 2016, wypożyczony z Kanady na sezon zimowy.

  5. #65
    Awatar patryk_szym

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Arthur1975 Zobacz posta
    Taki lot na 737 do Tajlandii ,to hardcore jak slynny juz czarter na Majorke ATRem
    Leciałem 737 na Sri Lankę, po lądowaniu poznałem nowego kumpla, hemo.. coś tam się nazywa
    STYRO and lelek7 like this.
    70-300 + D5100


  6. #66

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jackal Zobacz posta
    Podobno od sezonu zimowego 2016, wypożyczony z Kanady na sezon zimowy.
    Wiesz może który to samolot (rok produkcji) i skąd go biorą ? Pytam bo o ile drimkiem naprawdę czułem się bezpiecznie lecą na ferie to teraz mam zgryz

  7. #67

    Dołączył
    May 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez loyd Zobacz posta
    Wiesz może który to samolot (rok produkcji) i skąd go biorą ? Pytam bo o ile drimkiem naprawdę czułem się bezpiecznie lecą na ferie to teraz mam zgryz
    A jakie ma znaczenie rok produkcji i skąd go biorą? Gdyby nie był bezpieczny do latania to by nie latał
    jackal, Stoarn, kudak and 3 others like this.

  8. #68

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie

    Pewnie masz rację, ale jakby to był jakiś w miarę nowy samolot (do 5 lat) i od dużego przewoźnika to bym się jakoś tak pewniej czuł

  9. #69
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Panowie, przypominam, że to wątek Entera a nie Travel Service.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  10. #70

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Temat umarł? Potencjał jest ogromny imo

  11. #71
    Awatar pawel111

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Wrocław/ Ludwikowice

    Domyślnie

    Póki co czartery grubasami obsługuje LOT, TUI i Smartwings. Pytanie tylko, czy jest miejsce na kolejnego przewoźnika? Ja osobiście chętnie bym zobaczył jakiegoś 767/A330 w malowaniu Entera .

  12. #72

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pawel111 Zobacz posta
    Póki co czartery grubasami obsługuje LOT, TUI i Smartwings. Pytanie tylko, czy jest miejsce na kolejnego przewoźnika? Ja osobiście chętnie bym zobaczył jakiegoś 767/A330 w malowaniu Entera .
    I wszystko to lata z EPWA, natomiast polska baza czarterowa KTW pokazała, ze szeroki kadłub ma wzięcie (samoloty TUI full). Patrząc po flocie enterka pewnie byłby to właśnie B767, jeśli już, ale poszli w MAXy, które częściowo mogą zastępować szerokie kadłuby. Odpadają chyba jednak mimo wszystko takie destynacje jak Tajlandia, Meksyk, Dominikana, Kuba, Jamajka, Sri Lanka, Kenia - dość popularne.

  13. #73

    Dołączył
    Oct 2018

    Domyślnie

    Raczej wątpię aby w najbliższym czasie pozyskali szeroki kadłub, na razie są skupieni na 737, upadło Small Planet, więc chcą uzyskać spory udział w rynku. W jednym z wywiadów władze Enter stwierdziły że nie opłaca się mieć jednego dużego samolotu jak już to kilka + zapasowe

  14. #74

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Zdaje się że od teraz kąsek w postaci lotów na grubszym kadłubie zgarnia LOT (Rainbow i Tui) i Blue Panorama (Itaka).

  15. #75

    Dołączył
    Dec 2012

    Domyślnie

    Maxy bez problemu łykają Kenie czy Gambie. Na Sri Lanke Enter lata zresztą z miedzyladowaniem w HRG nawet na - 800. Travel też na - 800 z większym ETOPSem smigał też z miedzyladowaniem na Dominkane.

  16. #76
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Laroxa Zobacz posta
    Na Sri Lanke Enter lata zresztą z miedzyladowaniem w HRG nawet na - 800.
    W RKT
    MBA robiona (na MAX także) via HRG, tak samo ZNZ.

  17. #77

    Dołączył
    Dec 2012

    Domyślnie


    Polecamy

    Masz oczywiście rację, moja pomyłka. Tak czy siak po co takiemu Enterowi w tej sytuacji LH? Tym co mają ogrywają pewnie z 80-90% zapotrzebowania PL rynku, czyli miejsc gdzie nasi rodacy latają. Kiedyś jeszcze robili Tajlandię, ale nie pamiętam gdzie to lądowało... Tak czy siak ładowanie się w LH to byłaby mega duża i ryzykowna inwestycja.

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •