znaczy ze juz sie uporali:-) we wtorek prawdopodobnie wchodzi Yankee na C.
znaczy ze juz sie uporali:-) we wtorek prawdopodobnie wchodzi Yankee na C.
Jak donosi jeden z portali lotniczych o nazwie "pasażer" (nie mogę podać linka, bo moderator kasuje mi posta). W sierpniu rusza nowa niemiecka linia Rostock Airways, rejsy do PMI i TRF będzie obsugiwać dla nich ENTER AIR.
Cieszy, że polska linia czarterowa tak ładnie się rozwija.
Oby dodali do floty kolejnego B737-800, bo coraz częściej będzie trzeba korzystać z formuły ACMI.
Dodam jeszcze, że od maja Enter Air będzie wykonywał loty dla Scandjet z Szwecji do Chorwacji, podobne loty wykonywał OLT Express.
Loty będą z Malmö,Kalmaru,Karlstadu,Örebro,Göteborga,Stockholmu,Sundsvallu,Umei i Lulei.
Pozdrawiam,
Piotr
Miła wiadomość - a czy kontakt z jednym z francuskich BP nadal aktualny?
"I don't care much of where I'm going, because I fly 747 a Boeing"
W Polsce chyba Travel Service mocno w ostatnim roku stanął. Szkoda bo chciałbym wiedzieć Enter(y) częściej na polskim niebie. Ciekawe jakie plany flotowe Entera na sezon 2013? Można się spodziewać jakiś maszyn?
W ciągu kilku tygodni Enter pozyska kolejne 737-800. Będą to używane maszyny z Austrian Airlines OE-LNP oraz OE-LNK. Obecnie następuje zmiana konfiguracji kabiny pasażerskiej z 184 miejsc na 189. Ze względu na napiętą siatkę połączeń obaB738 będą pomalowane na biało. Następnie sukcesywnie będą malowane w barwy Entera w Ostrawie, bądź w hangarze Linetecha w Pyrzowicach (wszystko zależy od tego czy odpowiedni sprzęt do malowanie zostanie sprowadzony na czas do KTW)
Roczniki 1999 i 2002, więc tragedii nie ma. Wiadomo czy maszyny te zostaną skierowane na nowe kontrakty, czy może zastąpią starsze 734? Blachy jak mniemam SP-ENU I -ENV? Cieszy rozwój ENT, dobrze że nie brną już w 737 Classic, które z punktu widzenia pasażera sprawiają jednak sporo gorsze wrażenie od NextGen.
"I don't care much of where I'm going, because I fly 747 a Boeing"
A ja naiwny się dałem nabrać... cóż, wyglądało bardzo wiarygodnie
"I don't care much of where I'm going, because I fly 747 a Boeing"
Gdyby to były 2 sztuki B734 to byłoby bardziej wiarygodnie Prezes coś kiedyś wspominał, że oprócz jednego B738 (SP-ENW) Enter przymierza się do pozyskania jeszcze 2 sztuk 734 na sezon letni, chyba że nie będzie takiej potrzeby, jednak skoro dochodzą słuchy, że Enter znowu ma spiętą siatkę do granic możliwości, to jakiś dodatkowy samolot by się przydał.
Dokładnie tak, tym bardziej, że prezes Entera wspominał o tym, że chciałby mieć więcej samolotów "rezerwowych". Skoro siatka jest napięta to jeden dodatkowy samolot na szczyt sezonu letniego jest wręcz koniecznością.
Widocznie w Jordanii przeglądy były "po promocyjnych cenach", wiadomo jak czasami jest z promocjami. Teraz samolot byłby potrzebny, a przegląd jeszcze nie zakończony.
Enter nauczony doświadczeniem z Jordanii, kolejne przeglądy C-check robi już w KTW. Aktualnie jest na takim przeglądzie SP-ENF.
Zakładki