Czy ktoś może wie jaka maszyna poleci z POZ do Enfidha(NBE), ENT-2133 w dniu 05.09 godzina wylotu 4:30.
i powrót 12-09 godzina wylotu 7:05 Enfidha(NBE) do POZ, ENT-2134.
ENE i ENK tej zimy powinny uzyskac nowe fotele. Jako jedyne maja stare, niebieskie i grube...choc sa wygodniejsze to daja mniejszy odstep dla pasazera:-)
Leciałem do Tunezji ENE i rzeczywiście fotele, to masakra, a raczej miejsce między nimi. Powrót miałem ENC, w tej maszynie fotele są wymienione i naprawdę jest luksus, nawet niewielką torbę można sobie postawić między fotelami. Zaznaczyć muszę, że mam 190 cm wzrostu i w ENC miałem jeszcze sporo miejsca od kolan do oparcia. Jak wymienią fotele w ENE i ENK, to będzie można latać bez obaw o poobcierane kolana.
Opóźnienie z Enfidha(NBE) do POZ godzinkę.
A tak poza tym leciało się fajnie, obsługa miła. Nawet dostałem pozwolenie od szefowej pokładu na filmowanie startu i lądowania. Może dzięki koszulce z linkiem do naszego portalu i przy wychodzeniu z samolotu dziękując za fajny lot i miłą obsługę zaproszenie do siedziby firmy, co mnie totalnie zaskoczyło w sensie pozytywnym .
Może jeszcze dodam, bo zapomniałem, że pilot wykazał się wysokim kunsztem robiąc podejście i lądowanie w dość silną burze z wyładowaniami atmosferycznymi lądując w Enfidha. Posadził maszynę tak perfekcyjnie, że praktycznie nie było czuć przyziemniena na pasie, a maszyną troszeczkę rzucało.
Odnoszę wrażenie, że w Enter eir latają naprawdę dobrzy piloci, co nie oznacza, że w innych liniach nie, ale w czasie burzy lądowałem pierwszy raz.
Ostatnio edytowane przez Gabec ; 23-09-2013 o 21:22 Powód: scalanie
Ciekawie gdzie będzie miał bazę ?
Entery przecież nie mają swojej bazy ściśle przypisanej. "Plotki" głoszą, że ma dojść jeszcze jedna NG przed końcem roku
Zamiast Foxa?
Wie ktoś może dlaczego SP-ENA, SP-ENB, SP-ENC posiadają małą flage Polski na kadłubie przy logo, a reszta nie?
Ja uważam, że jest potrzebna i powinna być na wszystkich maszynach
lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota
Witam, dziś będąc na lotnisku w LPL ogromne było moje zdziwienie gdy ujrzałem na płycie naszego polskiego ENT, wykonywał rejs do TRF. Ktoś coś wie czy to jakiś charter czy może jakieś regularne połączenie? Pozdrawiam
ENE jako jeden z dwóch ostatnich A/C ma zamontowane nowe fotele Recaro
Ostatnio edytowane przez dyziojr ; 01-11-2013 o 16:15 Powód: Scalenie NPA
Zakładki