Szkoda, bo przydałoby się tego starucha wymienić Może w przyszłym roku (mom, please) :P
"I don't care much of where I'm going, because I fly 747 a Boeing"
Za airfleets.net:
reg: SP-ENI SP-ENK
Po kim te samoloty? Podsyłam link:
Enter Air Fleet | Airfleets aviation
Cyrki są tym samolotami. Bodajże Kilo ma przerdzewiałą wręgę kadłuba, a India będzie zrobiony cargo na pasażera. Odkąd uziemili rosyjskie konstrukcje jest ogromne ssanie na Boeingi i ciężko cokolwiek sensownego kupić.
No to widać, że Enter jest na rynku pionierem bezpieczeństwa i zadbanych maszyn
"I don't care much of where I'm going, because I fly 747 a Boeing"
Fotele maja podobno być po LH z powodu zakończonego 'sukcesem' projektu NEK
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Akurat SP-ENH bez foteli by się obszedł, nowe by się przydały w Czarlim.
"I don't care much of where I'm going, because I fly 747 a Boeing"
Muszę przyznać że nowe fotele w SP-ENH prezentują się całkiem, całkiem. Choć stare fotele nie były jakieś tragiczne, chyba najgorsze fotele są w SP-ENA ale na szczęście już je wymieniono. Olbrzymi plus dla Entera za odnowienie wnętrza.
SP-ENF też ma nowe fotele
Ostatnio edytowane przez TiGRA ; 20-06-2012 o 08:50
Canon EOS 450D + EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250 mm f/4-5.6 IS + AddOns...
Wnętrze SP-ENH po wymianie
http://lotnictwo.net.pl/gallery_foto_view.php?id=90201
http://lotnictwo.net.pl/gallery_foto_view.php?id=90200
Po wymianie jest też SP-ENE-ma ciemne, skórzane fotele.
Pozdrawiam,
Piotr
Lufthansa welcomes you!
PS. Jako że latało się nie raz i nie dziesięć - mam super trick dla pasażerów ENT jak sobie powiększyć przestrzeń do siedzenia.
Otóż na fotelach widocznych na zdjęciu można złożyć środkową część środkowego fotela i złożyć podłokietniki. Rezultat jak na zdjęciu poniżej:
Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 20-06-2012 o 09:40
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Zakładki