Strona 49 z 62 PierwszyPierwszy ... 39 47 48 49 50 51 59 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 961 do 980 z 1238
Like Tree454Likes

Wątek: Flota Enter Air - tematy ogólne

  1. #961

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Zgierz

    Domyślnie


    Polecamy

    Byli tacy co połaszczyli się na A321 w kolorowym malowaniu bo więcej pasażerów to więcej kasiorki.
    EFEKT -> już ich nie ma.
    Zgierz - małe miasto, ale mające swój urok.

  2. #962
    Awatar pawel111

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Wrocław/ Ludwikowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robbo2k Zobacz posta
    Ciągle do Hurghady taniej wysłać 2x737 niż A330 vel B767.
    Cytat Zamieszczone przez Wit90 Zobacz posta
    Ale może te samoloty są wynajęte przez różne biura podróży?
    Co mam zrobić, że po cichu marzy mi się grubas w polskim przewoźniku czarterowym ? Ale trzeba pamiętać, że rynek się rozwija i zapotrzebowanie na szerokokadłubowce na czarterach również. Nie mówię, żeby ten 767/A330 latał głównie na krótkich i obleganych trasach tylko na długich. Krótkie mogłyby być dodatkowo/okazjonalnie, a przecież są tego typu przewoźnicy latający szerokimi po Europie .

  3. #963

    Dołączył
    Feb 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pawel111 Zobacz posta
    Ale trzeba pamiętać, że rynek się rozwija i zapotrzebowanie na szerokokadłubowce na czarterach również.
    Zapotrzebowanie jest, część lotów realizowanych jest przecież B737 z międzylądowaniem (loty do Colombo czy Kenii), inne loty poprzez wynajęte samoloty (z Air Transat czy Blue Panorama). Pytanie, czy wg oceny linii rynek nasz pozwoliłby na sensowne zagospodarowanie powiedzmy 3 samolotów chociaż, bo dla linii pozyskanie jednego jest mało racjonalne. Jeśli juz to stworzyć małą flotę kilku szerokokadłubowych. Takie niewielkie linie są. np znany tez i u nas włoski Neos miał 2 B767 i kilka B737, teraz ma 3 B767 i B787-9, wspomniana Blue Panorama ma 3 B767.
    pawel111 likes this.

  4. #964

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Grubasy mają sens dla dalekiej Azji i Ameryki szczególnie zimą ale tutaj LOT oferuje 787. Greg kiedyś wspomniał że jeden samolot może być problemem i chciałby minimum 3. A na to rynku nie ma. Inna rzecz że wejście A330neo, 787 zwolni sporo A330,767 z rynku więc będą tanie co może poprawić opłacalność zakupu. Myślę że kilka lat i Enter dorobi się jakiś grubasow. Polacy zaczną latać dalej niż Egipt i zrobi się rynek.
    pawel111 likes this.

  5. #965

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robbo2k Zobacz posta
    Greg kiedyś wspomniał że jeden samolot może być problemem i chciałby minimum 3.
    Chciałby? Czy mamy rozumieć, że Greg to GP?
    pawel111 likes this.

  6. #966
    Awatar pawel111

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Wrocław/ Ludwikowice

    Domyślnie

    Coż. W Enterze na pewno taki temat się przewija w kontekście przyszłości. Może rzeczywiście jakieś grubasy pojawią się we flocie za kilka lat? Wszak jeszcze niedawno nikt się nie spodziewał, że zamówią MAXy . Czas pokaże, czy coś z tego wyniknie. Ja osobiście trzymam za nich kciuki .

  7. #967
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Na ostatnim kongresie rynku lotniczego prezes Entera na pytanie z sali o samoloty na longhaule odpowiedział że nie ma tego w planach. Większość pasażerów woli Grecję, Egipt, Turcję, Hiszpanię czyli krótkie loty z Polski

  8. #968
    BrejSki
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pasazernagape Zobacz posta
    Na ostatnim kongresie rynku lotniczego prezes Entera na pytanie z sali o samoloty na longhaule odpowiedział że nie ma tego w planach. Większość pasażerów woli Grecję, Egipt, Turcję, Hiszpanię czyli krótkie loty z Polski
    No i bardzo dobrze robią. Mają sprawdzony, pewny sektor na rynku i jego się trzymają. Dobrze, że zarządzający do sprawy podchodzą bardzo ostrożnie.

    A co do narzekających na fotele - Enter trzyma się modelu biznesowego LCC, więc uprzejma prośba nie narzekać . Jeśli chcecie mieć luksus, to jest LOT Charters i inne linie
    pasazernagape likes this.

  9. #969

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    ENZ wrócił dzisiaj z Ostrawy po przeglądzie (to 8 samolot po przeglądzie tej jesieni).
    ESD od 12.12 na przeglądzie w Rzeszowie

  10. #970
    TWM
    TWM jest nieaktywny
    Awatar TWM

    Dołączył
    Jan 2017
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez BrejSki Zobacz posta
    No i bardzo dobrze robią. Mają sprawdzony, pewny sektor na rynku i jego się trzymają. Dobrze, że zarządzający do sprawy podchodzą bardzo ostrożnie.

    A co do narzekających na fotele - Enter trzyma się modelu biznesowego LCC, więc uprzejma prośba nie narzekać . Jeśli chcecie mieć luksus, to jest LOT Charters i inne linie

    LOT Charters zwinął się dobre 7 lat temu

  11. #971

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Zapewne koledze chodziło o "Kenia by Dreamliner" chociaż jesli juz LOT lata to tam gdzie nie ma konkurencji. czyli Wietnam, Tajlandia, Dominikana, Kuba, Meksyk itd... To jest też bardzo poważny "blocker" dla Entera, który realnie mógłby zaoferować A330/767.
    BrejSki likes this.

  12. #972

    Dołączył
    Feb 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robbo2k Zobacz posta
    Zapewne koledze chodziło o "Kenia by Dreamliner" chociaż jesli juz LOT lata to tam gdzie nie ma konkurencji.
    Konkurencja jakaś jest ale to wszystko to marginalna ilość przy ilości pozostałych lotów czarterowych. TUI wykorzystuje "swój" samolot B767 (ale B787 Lotu też), dla Itaki lata Travel Service A330 i jeszcze Blue Panorama B767 pojawia się, przy czym niektóre trasy są realizowane zarówno przez Lot jak i Tui (np. Meksyk czy Dominikana) oraz Kuba (Travel Service i Lot). Do Tajlandii lata i Lot (Bangkok) jak i Travel Service (Krabi) zdaje się.

  13. #973
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie

    Raczej bardziej należałoby spodziewać się pójścia Entera w kierunku formuły czarter mix, o czym zresztą prezes Polaniecki w jednym z wywiadów wspominał, że to jest przyszłość, szczególnie, że to może być kierunek, w którym najprawdopodobniej pójdzie Ryanair Sun.
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  14. #974
    Awatar piotrsobien

    Dołączył
    Apr 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robbo2k Zobacz posta
    Zapewne koledze chodziło o "Kenia by Dreamliner" chociaż jesli juz LOT lata to tam gdzie nie ma konkurencji. czyli Wietnam, Tajlandia, Dominikana, Kuba, Meksyk itd... To jest też bardzo poważny "blocker" dla Entera, który realnie mógłby zaoferować A330/767.
    Przepraszam, co roku w trakcie sezonu letniego LOT współpracuje z biurami podróży i realizuje loty czarterowe również w Europie, korzystając z Boeingów 737-400. W zeszłym roku było to m.in. Burgas, w tym np. Antalya.

  15. #975

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Pozycja LOT na rynku czarteru na średnie odległości jest "bez znaczenia". Natomiast stanowi poważna konkurencje na longhaul. Przypominam też iz niejaki lider czarteru 2017 Small Planet dzisiaj już jest trupem, a pół roku temu.....

    https://www.rynek-lotniczy.pl/wiadom...lsce-3412.html

    to oznacza iz rynek lotniczy to "bagnisty grunt" i trzeba uważać i przewidywać na lata do przodu
    TWM likes this.

  16. #976
    TWM
    TWM jest nieaktywny
    Awatar TWM

    Dołączył
    Jan 2017
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piotrsobien Zobacz posta
    Przepraszam, co roku w trakcie sezonu letniego LOT współpracuje z biurami podróży i realizuje loty czarterowe również w Europie, korzystając z Boeingów 737-400. W zeszłym roku było to m.in. Burgas, w tym np. Antalya.
    2 loty tygodniowo z WAW i KTW tylko dla nekkermann i to po kilku latach przerwy. To już nic w porównaniu do tego co działo się kilka lat temu, gdy LOT Charters był liderem rynku i praktycznie niczym innym do kurortów się nie latało.

  17. #977
    Awatar piotrsobien

    Dołączył
    Apr 2017

    Domyślnie

    Nic nie działo się przez przypadek. Dzięki temu mamy dzisiaj tak świetnie prosperujący Enter Air. A Small... Nie chcę tu snuć spiskowych teorii, ale plotki głoszą, że już w przyszłym roku wróci na rynek pod nowym szyldem.
    TWM likes this.

  18. #978

    Dołączył
    Nov 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piotrsobien Zobacz posta
    Nic nie działo się przez przypadek. Dzięki temu mamy dzisiaj tak świetnie prosperujący Enter Air. A Small... Nie chcę tu snuć spiskowych teorii, ale plotki głoszą, że już w przyszłym roku wróci na rynek pod nowym szyldem.
    Bardzo możliwe. Przecież do 2010 roku był to FLY LAL.

  19. #979

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Problem small planet jest brak samolotów. Leasing operacyjny jest droższy niż finansowy jak robi Enter, Smartwings. Do tego kluczowe jest pozyskanie kontraktów długoterminowych i poza latem. Smartwings wysyła na zimie samoloty do Kanady a Enter lata poza Polską oraz robi C Checki. Obecnie w Enterze mimo zimy lata 18 samolotów czyli wszystkie poza ESD. Jak na tę porę to mają sporo roboty.

  20. #980

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    SP-EXB 16 grudnia poleciał z BFI do Spokane (GEG) na malowanie. Znaczy lata i zyje. Pewnie jeszcze lot powrotny i mozna odbierac.
    Czyli w grudniu drugi MAX w Enter. Przyda sie na te Omany gdzie NG nie doleci na raz.

Strona 49 z 62 PierwszyPierwszy ... 39 47 48 49 50 51 59 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •