Dzisiejszy lot Enter'a ENT7373 robi lotowski SP-LLK
a ENT 1264 Travel Service
Coś się chyba ktoś przeliczył z możliwościami.
Wrocław-Zakhyntos był opóźniony o... 11 godzin.
Ooooooo kurna nie straszcie - lecę ENT we wrześniu na Rodos
a w ubiegłym roku też RHO z ENT i nie było problemów
lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota
A widzisz jakieś inne rozwiązanie dla Entera w obecnej sytuacji? Skoro nabrali kontraktów i mają siatkę zaplanowaną na 2 samoloty więcej, to jedynym wyjściem było zorganizowanie zastępstwa. BTW z tego co wiem każda linia działąjąca w PL podnajmuje lub podnajowała swojego czasu ACMI, więc nie wiem czemu piszesz że inni mają to gdzieś
Czy OLT lata więcej od Entera to nie byłbym pewny... OLT ma mniej samolotów niż Enter,co prawda floto więcej ale na czartery mają przeznaczoną mniejszą ilość. Enter lata z każdego portu lotniczego w Polsce, wystarczy popatrzeć na tablice odlotów i widać znaczną przewagę w ilości lotów. Do Travela się nie odnoszę bo nie miałem z nią do czynienia i wiem o niej tyle co... nic.
tylko dla info Twojego Morsnow, Travel ma w PL 5 samolotów, a w ogóle w chwili obecnej po Europie w ciągłym ruchu jest 24szt 738, 3szt 737 i 1 A320
Wie ktoś kiedy X-ray i Zulu dostaną winglety? Po sezonie czy jeszcze można liczyć na lot którymś po dolozeniu wingletow?
No i nowy zabytek w drodze do Polski
Photo Brussels Airlines Boeing 737-43Q OO-VEP
Wiecznie narzekacie koledzy, że aż czasem się tego czytać nie chcę. Chciałbym was zobaczyć jak tworzycie linię czarterową w Polsce od początku z samolotami o średnim wieku 2-3 lata. Poczekajcie trochę. W przyszłym roku już będą dochodzić tylko 738NG więc nareszcie może trochę ograniczycie to marudzenie.
Zakładki