co raz odważniej se pogrywaja
co raz odważniej se pogrywaja
Nikt nie wrzucił, ale parę godzin później SP-EXA też zrobił rundkę po Polsce:
SP-EXA - Boeing 737 MAX 8 - Enter Air - Flightradar24
Z ciekawości, czy taki MAX dałby radę bezpośrednio KTW-Mombasa, albo KTW-zanzibar z pasażerami na pokładzie?
Chyba nie dałby rady.
SID bezpośrednio da radę, Oman raczej też.
Ktos opisywał jeszcze jeden problem, ze nie da sie calej rotacji zrobić jedną załogą. Ciekawe czy SID sie zmieści
tapniete..
Rotacji nie, ale jedna załoga leci, zostaje na tydzień, a wraca inna która przyleciała tam tydzień wcześniej. Chociaż jak samoloty się pasą to może być i tak, że będzie samolot stał na lotnisku, załoga wypocznie i powrót po 1-2 dniach. Wczasy się wydłużają
Oman na pewno miał być MAX-ami bezpośrednio przed uziemienim, chociaż swego czasu trzeba była omijać jakiś niebezpieczny obszar (to może coś namieszać)... Tutaj pytanie dotyczy Katowic i przy ograniczonym bagażu teoretycznie chyba daje radę.
SID i SLL były robione na jeden "strzał" na MAXie, ale załogi zawsze były dwie. OIDP to do SID było okolo 7:00 blokowego, do SLL podobnie. Godzin nie starcza na powrot, DXB(RKT) juz jest extended duty i ma bardzo maly zapas.
Nie MAXowy SP-ENV teraz przygotowuje się do startu z WAWy - do Mombasy a ma minimalnie dalej z Pyrzowic
https://www.flightradar24.com/ENT7031/2711fe19
No to skoro oba wykonały dwie rundki po Polsce to może niedługo zaczną wozić pasażerów? Jakieś przecieki kiedy?
Coś czytałem że wiosną mają zacząć wozić pasażerów maxami
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka
no to chyba startują , KTW-WAW ENT15BT
https://www.flightradar24.com/ENT15BT/271b442a
Zakładki