VIDEO »   20 minut z F-16 na Krzesinach        GALERIA »   Zapraszamy do umieszczania zdjęć w naszej galerii   

Strona 60 z 62 PierwszyPierwszy ... 10 50 58 59 60 61 62 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,181 do 1,200 z 1238
Like Tree454Likes

Wątek: Flota Enter Air - tematy ogólne

  1. #1181
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    To nie jest ratowanie się. To jest zarządzanie posiadanymi zasobami.
    jordanj likes this.

  2. #1182

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    SP-EXC i SP-EXD pojawiły się na FR24. Jakieś loty związane z odbiorem maszyny?
    SP-EXC - Boeing 737 MAX 8 - Enter Air - Flightradar24

  3. #1183

  4. #1184
    Awatar Mario73

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Bedzie jeszcze SP-EXF.

  5. #1185

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Może ktoś to przeczyta co może poprawić, bo od kilku lat SP-ENM występuje 2 razy na liście samolotów Entera w FR24...

    Enter Air (E4/ENT) Fleet, Routes & Reviews | Flightradar24

  6. #1186

    Dołączył
    Aug 2017

    Domyślnie

    SP-EXF już w drodze z KEF do WAW.

  7. #1187

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    SP-EXC leci do nas ze Seattle za 25 minut... ale kolejne lotnisko to Stavenger w Norwegii po 8:50godzinach lotu.

    Ciekawy plan pewnie nad biegunem stad Norwegia

  8. #1188

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    https://dlapilota.pl/wiadomosci/pols...na-sezon-letni

    SP-EXC został dostarczony do Warszawy lotem bezpośrednim z Seattle. Start 7:10, lądowanie 17:32 UTC. SEA-WAW to jest 4,550NM, 8,427 km. Przelot był na FL410, GS rzędu 480 KT.

    Pojemność zbiorników to 25 800l. Daje to (przy zignorowaniu rezerwy, myślę że i tak zostało im na co najmniej 30 minut lotu) wartość 3,06 litra na kilometr, 306 litrów na 100km.

    Teraz teoretyzowanie - po załadowaniu 200 osób spalamy 1,53 litra na osobę na 100km. Nawet jeżeli trzeba tę wartość zwiększyć o 50% z powodu zwiększonego ciężaru, to chciałbym wiedzieć jaka branża jest w stanie osiągnąć taką efektywność energetyczną. Nocne pociągi? LOL
    jordanj likes this.

  9. #1189

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    SP-EXC jutro z pasażerami 8:40 na Teneryfę.

    SP-EXC 01 Jun 2023 (WAW) (TFS) 06:40 ----- 12:30 Oczekiwany departure 06:55 E47345
    Krzychun likes this.

  10. #1190

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    A te zamówione przez LOT to mają takie samo wnętrze jak reszta MAX-ów Entera? Czy jest szansa, że 1-2 będą bazowane w KTW?

  11. #1191

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    A dzisiaj SP-EXF też leci (na Ibizę)...

  12. #1192

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Krzychun Zobacz posta
    A te zamówione przez LOT to mają takie samo wnętrze jak reszta MAX-ów Entera? Czy jest szansa, że 1-2 będą bazowane w KTW?
    LOTowskie miały Y186 a Enterowe Y189, więc pewnie różne.

  13. #1193

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    To by oznaczało spore utrudnienie... NG też mieli na 189 i samoloty nie były by wymienne... Co implikuje kolejne problemy z których biura podróży na pewnie nie są zadowolone. Myślisz, że się jakoś nie dało dogadać, żeby zmodyfikowali wnętrze pod wymagania Entera?

  14. #1194
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    EXE i EXF są Y186. Z odpowiednim planowaniem nie jest to problem. Wnętrza, i zewnętrza, najprawdopodobniej będą dopasowywane w pełni do Enterowych standardów po sezonie.
    Krzychun likes this.

  15. #1195

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    SP-EXE - dzisiaj pierwsza rotacja. Tym razem Corfu. Więc czekamy jeszcze na SP-EXD...

  16. #1196

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    EXE i EXF są Y186. Z odpowiednim planowaniem nie jest to problem. Wnętrza, i zewnętrza, najprawdopodobniej będą dopasowywane w pełni do Enterowych standardów po sezonie.
    Czyli taka jest jakość prasy teraz. Podają nieprawdziwe informacje.

  17. #1197

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Czyli taka jest jakość prasy teraz. Podają nieprawdziwe informacje.
    Planetspotter podaje Y189 https://www.planespotters.net/airfra...ter-air/e0nx7w



  18. #1198
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Planespotters podaje błędnie.

  19. #1199

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    A ktoś potrafi wyjaśnić z czego wynika ta różnica? Nie sądzę aby było więcej miejsca na nogi. Jakieś dodatkowe miejsce na jedzenie, dla załogi może kibel większy?

  20. #1200

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Krzychun Zobacz posta
    A ktoś potrafi wyjaśnić z czego wynika ta różnica? Nie sądzę aby było więcej miejsca na nogi. Jakieś dodatkowe miejsce na jedzenie, dla załogi może kibel większy?
    Enter chyba nie ma ścianki przy przednich drzwiach 1L i tam wchodzą te 3 brakujące fotele.

Strona 60 z 62 PierwszyPierwszy ... 10 50 58 59 60 61 62 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •