Ależ mozaika na tym SP-EXE
PS. Ktoś wie, czy w tych maszynach został kaganiec na MTOW (LO zamawiał z masą 76 999 kg)?
O kurde. Kto to przepuścił? Masakra.
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Nagroda złotej łopaty archeologicznej w tym wątku.
Trochę się pozmieniało W Enter Air przez te 11-12 lat. [Wtedy Enter mial 7szt 737-400] a 737NG po Air Berlin był rarytasem
"niemal nówka" 12 letnia maszyna SP-ENW
Cofamy sie do roku 2012
W połowie lipca flotę Enter Air zasilił 10. Boeing 737 (SP-ENK). Natomiast już niebawem we flocie pojawi się jedenasty samolot tego typu. Maszyna B737-400 (SP-ENI) jest już pomalowana w barwy Entera i w ciągu kilku dni powinna zostać przebazowana z Brukseli, gdzie nastąpił odbiór jej techniczny.
Przewoźnik zapowiada, że dołoży wszelkich starań, aby zapewnić szybkie wejście samolotu do eksploatacji, gdyż jest on potrzebny do poprawienia punktualności oraz przede wszystkim do zapewnienia obsługi ruchu czarterowego w Polsce zachwianego ostatnio przez upadek OLT Express Poland.
- Najprawdopodobniej będzie to już ostatni samolot z klasycznych Boeingów 737. Następna maszyna o której rozmawiamy to B737-800 - powiedział namGrzegorz Polaniecki, prezes Enter Air.
Ze względu na dynamiczną sytuację na rynku lotniczym linia podjęła decyzję o dalszej rozbudowie floty. Prawdopodobnie jeszcze przed końcem roku pojawi się kolejny samolot 737 NG (nowej generacji).
- Raczej wszystkie następne samoloty w naszej flocie będą z rodziny samolotów Next Generation, których mamy obecnie już trzy sztuki. W niedalekiej przyszłości to właśnie B737 NG będą stanowiły trzon naszej floty - dodaje Polaniecki.
Dlatego plan na początek przyszłego roku Enter Air przewiduje pozyskanie od dwóch do czterech maszyn typu B737-800.
Pod koniec sezonu letniego przewoźnik zainstaluje także winglety na dwóch B737-800NG (SP-ENZ,-ENX) oraz nie wyklucza dostosowania maszyn B738 do konfiguracji rozszerzonych operacji czyli tzw. ETOPS (Extended-range Twin-engine Operational Performance Standards). Innymi słowy procedury ETOPS to zdolność samolotu do bezpiecznego powrotu na lotnisko po zaistnieniu różnych problemów, w tym m.in. długie zawroty wykonywane na jednym silniku powyżej 60 minut od najbliższego odpowiedniego dla maszyny lotniska.
Równolegle z rozbudową floty przewoźnika dokonał wielu zmian w kierunku poprawy jakości produktu. Więcej na ten temat można przeczytać w naszymartykule "Enter Air gotowy do sezonu".
Obecnie flota Enter Air składa się z 10 samolotów: siedmiu Boeingów 737-400 oraz trzech B737-800NG
SP-EXD - dzisiaj pierwszy lot i to z Katowic!!!
SP-EXA - dzisiaj też z Katowic. Czyżby oba były tam przebazowane?
Korekta, jednak SP-EXD nie poleciał, a SP-EXA to było najpewniej zastępstwo.
A coś wiadomo co się dzieje z SP-EXD? Od czerwca tylko jakieś loty techniczne widziałem. Przecież to nowy samolot i bankowo by się przydał w sezonie.
SP-EXD zniknął z rejestru Entera w FR24...
Według planespotters SP-EXD -> D-AMAH, TUI fly
Oj to coś niedobrego się dzieje z Enterem że Oddali MAX-a?
Same niedobre rzeczy:
https://turystyka.rp.pl/linie-lotnic...-wspolna-firme
W międzyczasie na przełomie i października Enter wycofał z floty SP-ENO i SP-ENP. Oba poleciały do Knock
https://www.instagram.com/igor.k.photo/
Trochę fotograficznej twórczości własnej... ;)
http://flyinglodz.blogspot.com/
Fotograficzna działalność lotnicza
Wiadomo co się dzieje z SP-EXE (MAX po LOT)? Miał po mnie przylecieć 3 tygodnie temu, a od tego czasu nie lata.
Jest już pierwsze zdjęcie B737-800 nowej linii powstałej przy zaangażowaniu Tui oraz Enter Air
https://www.skyliner-aviation.de/vie...v2&picid=11426
Na razie chyba są 4-ry i wszystkie > 10 lat w Y189... NG z wingletami od Max-a. No ciekawe czy planują coś nowszego lub szerszego.
Ps. Ciekawa rzecz, że na lot na Sri Lankę dają zwykłe 800-setki i któryś raz z kolei powrót ze Sri Lanki do Warszawy mają 2 międzylądowania (a tej informacji nie ma podanej w biurze podróży i dziwie się że nie ma bicia piany z tego powodu).
Zakładki