Strona 61 z 62 PierwszyPierwszy ... 11 51 59 60 61 62 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,201 do 1,220 z 1238
Like Tree454Likes

Wątek: Flota Enter Air - tematy ogólne

  1. #1201
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Można mieć Y189 ze ścianką przed 1ABC. Tu kwestia wyposażenia zamiast 1ABC. Tak jak LO "wyposażyło".

  2. #1202

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Można mieć Y189 ze ścianką przed 1ABC. Tu kwestia wyposażenia zamiast 1ABC. Tak jak LO "wyposażyło".
    Czyli zamiast szafy bodajże.

  3. #1203
    Awatar kudak

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Grudziądz

    Domyślnie

    Ależ mozaika na tym SP-EXE

    PS. Ktoś wie, czy w tych maszynach został kaganiec na MTOW (LO zamawiał z masą 76 999 kg)?

    Krzychun, pawel111 and aaben like this.

  4. #1204
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    O kurde. Kto to przepuścił? Masakra.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  5. #1205

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez STYRO Zobacz posta
    O kurde. Kto to przepuścił? Masakra.
    Najlepsze są winglety LOTu.
    Krzychun, walusinsky and Gabec like this.

  6. #1206

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tupungato Zobacz posta
    Po prostu linie nie są skłonne płacić cenę adekwatną do popytu.
    Bałagan we flocie wynika z tego, że Enter Air woli płacić ratę leasingu za samolot 18-letni - kosztuje to 3x mniej niż rata leasingu za nowy samolot i 2x mniej niż za 8-letni.

    Dostępne na rynku wtórnym są na przykład Boeingi 737NG Maleva. Ryanair co roku sprzedaje 10-20 najstarszych sztuk. EasyJet nie ma co robić z kilkoma 8-letnimi B737-700 (jednego już zezłomowali). W zeszłym roku sprzedali 6 sztuk. Cimber Sterling zbankrutował, były B737 do wzięcia. Virgin Australia niedawno puścił na rynek 11 sztuk. Air Berlin też się pozbywał części 737NG, zresztą jednego z nich wziął Enter. Ale chyba za płytkie mają kieszenie, żeby brać więcej tak "nowych" samolotów jak 11-latki. Nawet bezpośrednio w Boeingu jest trochę ofert.
    Nagroda złotej łopaty archeologicznej w tym wątku.

    Trochę się pozmieniało W Enter Air przez te 11-12 lat. [Wtedy Enter mial 7szt 737-400] a 737NG po Air Berlin był rarytasem
    "niemal nówka" 12 letnia maszyna SP-ENW

    Cofamy sie do roku 2012


    W połowie lipca flotę Enter Air zasilił 10. Boeing 737 (SP-ENK). Natomiast już niebawem we flocie pojawi się jedenasty samolot tego typu. Maszyna B737-400 (SP-ENI) jest już pomalowana w barwy Entera i w ciągu kilku dni powinna zostać przebazowana z Brukseli, gdzie nastąpił odbiór jej techniczny.

    Przewoźnik zapowiada, że dołoży wszelkich starań, aby zapewnić szybkie wejście samolotu do eksploatacji, gdyż jest on potrzebny do poprawienia punktualności oraz przede wszystkim do zapewnienia obsługi ruchu czarterowego w Polsce zachwianego ostatnio przez upadek OLT Express Poland.

    - Najprawdopodobniej będzie to już ostatni samolot z klasycznych Boeingów 737. Następna maszyna o której rozmawiamy to B737-800 - powiedział namGrzegorz Polaniecki, prezes Enter Air.

    Ze względu na dynamiczną sytuację na rynku lotniczym linia podjęła decyzję o dalszej rozbudowie floty. Prawdopodobnie jeszcze przed końcem roku pojawi się kolejny samolot 737 NG (nowej generacji).

    - Raczej wszystkie następne samoloty w naszej flocie będą z rodziny samolotów Next Generation, których mamy obecnie już trzy sztuki. W niedalekiej przyszłości to właśnie B737 NG będą stanowiły trzon naszej floty - dodaje Polaniecki.

    Dlatego plan na początek przyszłego roku Enter Air przewiduje pozyskanie od dwóch do czterech maszyn typu B737-800.

    Pod koniec sezonu letniego przewoźnik zainstaluje także winglety na dwóch B737-800NG (SP-ENZ,-ENX) oraz nie wyklucza dostosowania maszyn B738 do konfiguracji rozszerzonych operacji czyli tzw. ETOPS (Extended-range Twin-engine Operational Performance Standards). Innymi słowy procedury ETOPS to zdolność samolotu do bezpiecznego powrotu na lotnisko po zaistnieniu różnych problemów, w tym m.in. długie zawroty wykonywane na jednym silniku powyżej 60 minut od najbliższego odpowiedniego dla maszyny lotniska.

    Równolegle z rozbudową floty przewoźnika dokonał wielu zmian w kierunku poprawy jakości produktu. Więcej na ten temat można przeczytać w naszymartykule "Enter Air gotowy do sezonu".

    Obecnie flota Enter Air składa się z 10 samolotów: siedmiu Boeingów 737-400 oraz trzech B737-800NG
    FilipBB, Dawid KRK and kudak like this.

  7. #1207

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    SP-EXD - dzisiaj pierwszy lot i to z Katowic!!!
    SP-EXA - dzisiaj też z Katowic. Czyżby oba były tam przebazowane?

  8. #1208

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Korekta, jednak SP-EXD nie poleciał, a SP-EXA to było najpewniej zastępstwo.

  9. #1209

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    A coś wiadomo co się dzieje z SP-EXD? Od czerwca tylko jakieś loty techniczne widziałem. Przecież to nowy samolot i bankowo by się przydał w sezonie.

  10. #1210

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    SP-EXD zniknął z rejestru Entera w FR24...

  11. #1211

    Dołączył
    Mar 2018

    Domyślnie

    Według planespotters SP-EXD -> D-AMAH, TUI fly

  12. #1212

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Oj to coś niedobrego się dzieje z Enterem że Oddali MAX-a?

  13. #1213

    Dołączył
    Apr 2010

  14. #1214
    Awatar igor289

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Łódź/Kraków

    Domyślnie

    W międzyczasie na przełomie i października Enter wycofał z floty SP-ENO i SP-ENP. Oba poleciały do Knock
    https://www.instagram.com/igor.k.photo/
    Trochę fotograficznej twórczości własnej... ;)

    http://flyinglodz.blogspot.com/
    Fotograficzna działalność lotnicza


  15. #1215

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Wiadomo co się dzieje z SP-EXE (MAX po LOT)? Miał po mnie przylecieć 3 tygodnie temu, a od tego czasu nie lata.

  16. #1216
    Awatar MD11

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie

    Jest już pierwsze zdjęcie B737-800 nowej linii powstałej przy zaangażowaniu Tui oraz Enter Air

    https://www.skyliner-aviation.de/vie...v2&picid=11426
    myszygon, pawel111 and walusinsky like this.

  17. #1217

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Na razie chyba są 4-ry i wszystkie > 10 lat w Y189... NG z wingletami od Max-a. No ciekawe czy planują coś nowszego lub szerszego.

    Ps. Ciekawa rzecz, że na lot na Sri Lankę dają zwykłe 800-setki i któryś raz z kolei powrót ze Sri Lanki do Warszawy mają 2 międzylądowania (a tej informacji nie ma podanej w biurze podróży i dziwie się że nie ma bicia piany z tego powodu).

  18. #1218
    mco
    mco jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    BIELSKO EPBA/EPKW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Krzychun Zobacz posta
    nie ma bicia piany z tego powodu
    Bo może jest więcej miłośników latania (starty i lądowania!) niż nam się wydaje

  19. #1219

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mco Zobacz posta
    Bo może jest więcej miłośników latania (starty i lądowania!) niż nam się wydaje
    Umhy, 12h w ponad 20-letnim, ciasnym, głośnym 737, 3 stary i lądowania? Miłośnik miłośnikiem, ale są jakieś granice...

  20. #1220

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Krzychun Zobacz posta
    … NG z wingletami od Max-a. ...
    To nie są winglety od Maxa. To są scimitar winglets, a Max ma Advanced Technology winglets. One zupełnie inaczej wyglądają.
    Pozdrawiam,
    Jordan
    https://skyisthelimit.aero

Strona 61 z 62 PierwszyPierwszy ... 11 51 59 60 61 62 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •