Bredzisz.
Bredzisz.
Bredzę bo? Mówię o typowych prędkościach na zniżaniu.
Wszyscy latają tak samo. Niektórzy czasami szybciej, wolniej, każdy dąży do zniżania na "idle" czyli po cichu i ekonomicznie, a po starcie obowiązują nas te same procedury hałasowe. Róznica może wynikać jedynie z typu silnika i tylko czasami innych czynników. Jeżeli komuś się spieszy, to Ryanairowi najczęściej.
Miłego,
G
Ryanair lata najwolniej ze wszystkich linii, na zniżaniu trzymają ok. 245 KIAS więc spokojnie można ich objechać Dashem LOTu które trzymają 270 KIAS, ENT na zniżaniu ok 290-300 KIAS na B734, ciut wolniej na B738, linie typu KLM, Norwegian, LOT na zniżaniu około 270-280 KIAS. Hardkorem jest Air France który rozpędza często Airbusy do 300 KIAS+ żeby przed przecięciem FL100 zwolnić do 250 KIAS. Warunki standardowe, wiadomo że jak komuś brakuje minut albo jest potrzeba ruchowa to i Ryanaira daje się rozbujać do 320 KIAS, ale RYR spieszy się raczej żeby się rozpędzić na wznoszeniu albo żeby wyrwać jakiegoś skróta.
Co ciekawe na zniżaniu szybciej latają maszyny starsze - F100 (często 320-340 KIAS), B737 Classic (Lufthansa zniżała często na 320KIAS), MD8X.
Na cruise moze i nie ma wiekszej roznicy ale na wznoszeniu i znizaniu w zaleznosci od cost indexu roznice sa spore - tak mniej wiecej od 250 do 340kts, wiec zakres jest spory. Z tego co mowi aaben to RYR pewnie planuje znizanie na CI bliskim 0 jezeli wychodzi, ze nie beda opoznieni.
CI w RYR wynosi 6, 737-800 posiada skalę do 500.
Moja znajoma leciała ostatnio SP-ENP i mówiła, że w środku normalnie wygląda, jak jej pokazałem zdjęcie Sky interior to powiedziała, że na pewno nie takie wnętrze miał samolot. To tylko SP-ENO ma Sky interior czy jak?
Ani SP-ENO, ani SP-ENP nie posiadają sky interior, te samoloty są praktycznie bliźniakami, mają wystrój a'la sky interior polegający na zainstalowaniu lamp ledowych + niebieskiego podświetlenia w pozycji dimcała reszta na czele z półkami bagażowymi jest takie samo jak na klasycznym wnętrzu NG.
Niedawno pojawiło się w galerii naszego forum zdjęcie SP-ENO w środku i rzeczywiście widać, że Sky Interior nie ma:
Twoje forum lotnictwa lotnictwo.net.pl - Boeing 737-8AS - SP-ENO - 29921/560 - Poland: Katowice - Pyrzowice (KTW EPKT) - Kamil Leczkowski
A też byłem przekonany co do kabiny dopóki nie ujrzałem tej foty. Wszystko przez tą plotkę jakiś czas temu
Swoją drogą: fotele wydają się być całkiem wygodne![]()
Może ktoś mi wytłumaczy dlaczego lot do Omanu jest taki długi 8-21? Chodzi mi o ofertę Itaki liniami Enter, Katowice-Oman. Jest tam jakieś miedzyladowanie?
Moze miedzyladowanie w WAW na przyklad? WRO mialo tez miec Oman swojego czasu... Sprawdz w biurze, czy sa mozliwe alternatywne miasta w te same dni...
Enter rozpoczął wycofywanie "czterysetek", ENA, ENB i ENC już nie latają.
https://www.instagram.com/igor.k.photo/
Trochę fotograficznej twórczości własnej... ;)
http://flyinglodz.blogspot.com/
Fotograficzna działalność lotnicza
Zakładki