VIDEO »   Spitfire RIAT 2024        GALERIA »   Zapraszamy do umieszczania zdjęć w naszej galerii   

Strona 17 z 28 PierwszyPierwszy ... 7 15 16 17 18 19 27 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 321 do 340 z 550
Like Tree155Likes

Wątek: Enter Air - tematy ogólne

  1. #321

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Nie wiem kto tam Ci jeszcze lata nad głową na 737, ale rozkładowe linie latają zdecydowanie wolniej dopóki nie muszą, np. Ryanair 50 węzłów wolniej.

  2. #322
    Awatar gaugan

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    villanoof

    Domyślnie

    Bredzisz.

  3. #323

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Bredzę bo? Mówię o typowych prędkościach na zniżaniu.

  4. #324
    Awatar gaugan

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    villanoof

    Domyślnie

    Wszyscy latają tak samo. Niektórzy czasami szybciej, wolniej, każdy dąży do zniżania na "idle" czyli po cichu i ekonomicznie, a po starcie obowiązują nas te same procedury hałasowe. Róznica może wynikać jedynie z typu silnika i tylko czasami innych czynników. Jeżeli komuś się spieszy, to Ryanairowi najczęściej.

    Miłego,
    G
    GoldenDave likes this.

  5. #325

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Ryanair lata najwolniej ze wszystkich linii, na zniżaniu trzymają ok. 245 KIAS więc spokojnie można ich objechać Dashem LOTu które trzymają 270 KIAS, ENT na zniżaniu ok 290-300 KIAS na B734, ciut wolniej na B738, linie typu KLM, Norwegian, LOT na zniżaniu około 270-280 KIAS. Hardkorem jest Air France który rozpędza często Airbusy do 300 KIAS+ żeby przed przecięciem FL100 zwolnić do 250 KIAS. Warunki standardowe, wiadomo że jak komuś brakuje minut albo jest potrzeba ruchowa to i Ryanaira daje się rozbujać do 320 KIAS, ale RYR spieszy się raczej żeby się rozpędzić na wznoszeniu albo żeby wyrwać jakiegoś skróta.

    Co ciekawe na zniżaniu szybciej latają maszyny starsze - F100 (często 320-340 KIAS), B737 Classic (Lufthansa zniżała często na 320KIAS), MD8X.

  6. #326
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gaugan Zobacz posta
    Wszyscy latają tak samo.
    Na cruise moze i nie ma wiekszej roznicy ale na wznoszeniu i znizaniu w zaleznosci od cost indexu roznice sa spore - tak mniej wiecej od 250 do 340kts, wiec zakres jest spory. Z tego co mowi aaben to RYR pewnie planuje znizanie na CI bliskim 0 jezeli wychodzi, ze nie beda opoznieni.

  7. #327
    pitekman
    Goście

    Domyślnie

    CI w RYR wynosi 6, 737-800 posiada skalę do 500.
    thewho and jordanj like this.

  8. #328
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pitekman Zobacz posta
    CI w RYR wynosi 6, 737-800 posiada skalę do 500.
    Czyli lataja wolno z zalozenia.

  9. #329
    Awatar kubab222

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Toruń EPTO

    Domyślnie

    Moja znajoma leciała ostatnio SP-ENP i mówiła, że w środku normalnie wygląda, jak jej pokazałem zdjęcie Sky interior to powiedziała, że na pewno nie takie wnętrze miał samolot. To tylko SP-ENO ma Sky interior czy jak?

  10. #330
    Awatar wagen

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    EPPO/EDDB

    Domyślnie

    Ani SP-ENO, ani SP-ENP nie posiadają sky interior, te samoloty są praktycznie bliźniakami, mają wystrój a'la sky interior polegający na zainstalowaniu lamp ledowych + niebieskiego podświetlenia w pozycji dim cała reszta na czele z półkami bagażowymi jest takie samo jak na klasycznym wnętrzu NG.

  11. #331
    Awatar pawel111

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Wrocław/ Ludwikowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kubab222 Zobacz posta
    Moja znajoma leciała ostatnio SP-ENP i mówiła, że w środku normalnie wygląda, jak jej pokazałem zdjęcie Sky interior to powiedziała, że na pewno nie takie wnętrze miał samolot. To tylko SP-ENO ma Sky interior czy jak?
    Cytat Zamieszczone przez wagen Zobacz posta
    Ani SP-ENO, ani SP-ENP nie posiadają sky interior, te samoloty są praktycznie bliźniakami, mają wystrój a'la sky interior polegający na zainstalowaniu lamp ledowych + niebieskiego podświetlenia w pozycji dim cała reszta na czele z półkami bagażowymi jest takie samo jak na klasycznym wnętrzu NG.
    Niedawno pojawiło się w galerii naszego forum zdjęcie SP-ENO w środku i rzeczywiście widać, że Sky Interior nie ma:

    Twoje forum lotnictwa lotnictwo.net.pl - Boeing 737-8AS - SP-ENO - 29921/560 - Poland: Katowice - Pyrzowice (KTW EPKT) - Kamil Leczkowski

    A też byłem przekonany co do kabiny dopóki nie ujrzałem tej foty. Wszystko przez tą plotkę jakiś czas temu

    Swoją drogą: fotele wydają się być całkiem wygodne

  12. #332

    Dołączył
    Feb 2016

    Domyślnie

    Może ktoś mi wytłumaczy dlaczego lot do Omanu jest taki długi 8-21? Chodzi mi o ofertę Itaki liniami Enter, Katowice-Oman. Jest tam jakieś miedzyladowanie?

  13. #333
    Awatar pawi81

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    EPPL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez HanZel Zobacz posta
    Może ktoś mi wytłumaczy dlaczego lot do Omanu jest taki długi 8-21? Chodzi mi o ofertę Itaki liniami Enter, Katowice-Oman. Jest tam jakieś miedzyladowanie?
    poszukaj informacji o zmianie strefy czasowej :-)
    Czasy podane w lokalnych.
    skorzewski likes this.
    Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce

  14. #334

    Dołączył
    Feb 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pawi81 Zobacz posta
    poszukaj informacji o zmianie strefy czasowej :-)
    Czasy podane w lokalnych.
    Uwzglednilem zmianę czasu(+3) ale i tak wydaje mi się to za długo.

  15. #335

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Moze miedzyladowanie w WAW na przyklad? WRO mialo tez miec Oman swojego czasu... Sprawdz w biurze, czy sa mozliwe alternatywne miasta w te same dni...

  16. #336
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Kiedyś lataliśmy Eurocyprią 737 do Emiratów z WAW, to w jedną stronę było międzylądowanie na Cyprze, a w drugą nie. Lot trwał coś ok. 6-7 godzin w sumie.

  17. #337
    Awatar wagen

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    EPPO/EDDB

    Domyślnie

    Enter rozpoczął wycofywanie "czterysetek", ENA, ENB i ENC już nie latają.
    pawel111 and Krzychoo like this.

  18. #338
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    To chyba dobrze, bo one takie sobie były.
    pawel111 likes this.

  19. #339
    Awatar igor289

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Łódź/Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wagen Zobacz posta
    Enter rozpoczął wycofywanie "czterysetek", ENA, ENB i ENC już nie latają.
    Na pewno? SP-ENB jeszcze w sobotę leciał POZ-AYT-KTW
    https://www.instagram.com/igor.k.photo/
    Trochę fotograficznej twórczości własnej... ;)

    http://flyinglodz.blogspot.com/
    Fotograficzna działalność lotnicza


  20. #340
    Awatar wagen

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    EPPO/EDDB

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez igor289 Zobacz posta
    Na pewno? SP-ENB jeszcze w sobotę leciał POZ-AYT-KTW
    no i to był właśnie jego ostatni rejs, potwierdzone info
    Krzychoo likes this.

Strona 17 z 28 PierwszyPierwszy ... 7 15 16 17 18 19 27 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •