VIDEO »   Dwa Mi-24        GALERIA »   Zapraszamy do umieszczania zdjęć w naszej galerii   

Strona 3 z 28 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 546
Like Tree155Likes

Wątek: Enter Air - tematy ogólne

  1. #41

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie


    Polecamy

    Nie, normalny lot EnterAir-a.

  2. #42
    Awatar KolczyQ

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    No i dupa blada - zamiast przylecieć 1:40 to przyleciał 3:15 i wystartowałem zamiast o 2:40 to o 4:20 i w Warszawie byłem o 5:10 - 1,5h obsuwy. Najfajniej i tak się patrzy na tych ludzi, co stoją w kolejkach do gate'ów 30 minut przed planowanym odlotem, a maszyny ani widu, ani słychu...

  3. #43

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    waw

    Domyślnie

    Czy Ktoś wie o której i czy w ogóle, odbył się wczorajszy (10.8) lot EN1269 Poznań>Burgas? Przełożony prawdopodobnie na 23:50, oczekiwany o 4.

  4. #44

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Odbył się, ale dokładnych godzin nie znam.

  5. #45

    Dołączył
    Apr 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez blom Zobacz posta
    Czy Ktoś wie o której i czy w ogóle, odbył się wczorajszy (10.8) lot EN1269 Poznań>Burgas? Przełożony prawdopodobnie na 23:50, oczekiwany o 4.
    o godzinie 23:50 [o tej wsiadałem na spóźniony lot do waw ] na tablicy odlotów była podana godz 6:50

  6. #46
    Awatar sandokan1966

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Śląsk

    Domyślnie

    Tak się zastanawiam co jest przyczyna tak dużych opóźnień - stara flota, nieumiejętność obsługi a może dmuchanie na zimne przy każdej drobnostce ?
    Jak myślicie ? Bo to co widać na tablicach odlotów w ostatnim czasie to chyba mistrzostwo świata ! I jeszcze jedno ciekawe co na to zleceniodawcy tych wylotów.
    fryzol1a likes this.

  7. #47
    Awatar igor289

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Łódź/Kraków

    Domyślnie

    Ewidentnie popłynęli nieco z flotą w stosunku do siatki.. Przedwczoraj Burgas z LCJ wyleciał po 3 zamiast o 20:45 (w efekcie czego zamiast 01:20 wylądowali chwilę przed7 tamtejszego czasu - było jeszcze międzylądowanie w BZG. I to już 3 tydzień z rzędu takie opóźnionko. Średnio samolot przylatuje ok.1 zamiast 20. To samo tyczy się Rodos - zamiast 20:05 też przylatywali koło 1-2. Aczkolwiek ostatnio na tym kierunku już jest lepiej.

    Czytam i nie było wspominane, że SP-ENK też nie wyświetla się na radarze. Ciekawe jak będzie z ENI.
    https://www.instagram.com/igor.k.photo/
    Trochę fotograficznej twórczości własnej... ;)

    http://flyinglodz.blogspot.com/
    Fotograficzna działalność lotnicza


  8. #48
    Awatar pablo2208

    Dołączył
    Sep 2007

    Domyślnie

    Było wspomniane, że się nie wyświetla. Tak to jest, jak samoloty cały czas w grze, siatka na spiętych jajach i jak coś się wysypie to potem 3 dni gonią rozkład
    Pozdrawiam Pablo



  9. #49

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    ​Dotpay układa czarną listę biur podróży

    Oasis, Ecco, Wezyr, Enter Air – z tymi firmami już nie chcemy współpracować – napisał do agentów Dotpay, firma zawiadująca systemem pobierania opłat kartami kredytowymi. – Wpisanie nas na czarną listę skończy się w sądzie – zapowiadają zainteresowani

    W piątek po południu niektórzy agenci, sprzedający wycieczki biur podróży, dostali mail z poleceniem, by „natychmiast zaprzestać przyjmować płatności kartami kredytowymi za pośrednictwem Dotpay dla następujących biur /tour operatorów/ przewoźników: Oasis, Ecco, Wezyr, EnterAir" (pisownia oryginalna).

    Jak przyznaje Andrzej Poniński, członek zarządu Dotpay, jego firma obawia się współpracować z niektórymi podmiotami z rynku turystycznego. Tłumaczy, że do takiego ruchu zobowiązuje go między innymi wewnętrzny regulamin i procedury Krajowego Nadzoru Finansowego. – Rynek turystyczny jest zagrożony. W ostatnim czasie upadło już dziewięć firm i dwie linie lotnicze – wskazuje. – Są firmy bardziej radykalne od naszej, które w ogóle wycofały się z przyjmowania rozliczeń kartami przez podmioty turystyczne (eService wycofał się ze 140 punktów sprzedaży, czytaj: "eService ucieka z biur podróży" – red.).

    Dlaczego akurat te cztery firmy znalazły się na czarnej liście Dotpay? – Nie świadczymy usług podmiotom, które są w ogólnodostępnych bazach zadłużeń – wyjaśnia Poniński. Na pytanie, które z wymienionych firm są w KRD odpowiada, że „co najmniej jeden podmiot jest tam wpisany (Oasis Tours rzeczywiście figuruje w KRD, co od miesięcy nie jest tajemnicą, czytaj więcej: "Grand Tours (Egipt) kontra Oasis Tours (Polska)")

    Wymienione firmy są wściekłe. Żądają przeprosin i grożą sądem Dotpay za ich oczernianie.

    - Zostaliśmy wciągnięci na czarną listę bez naszej wiedzy – mówi Ewa Cander, rzeczniczka Oasisa. – Nikt nas nie pytał o naszą sytuację finansową, nie prosił o żadne dokumenty. Oasis ma stabilną sytuację, nie ma więc przesłanek do wszczynania przeciwko nam takiej akcji. Jeśli okaże się, że komunikat Dotpay zaszkodzi naszemu wizerunkowi i poniesiemy z tego tytułu straty, nie wykluczamy dochodzenia przed sądem od Dotpay zadośćuczynienia.

    Oasis w poniedziałek rano rozesłał do wszystkich swoich agentów uspokajającą informację na temat bezpodstawności umieszczenia tego biura podróży na liście Dotpay.

    - Na szczęście agenci przyjęli tę sytuację ze spokojem, po serii upadłości biur podróży i plotek na temat innych, są już uodpornieni – zapewnia Cander.

    - Jesteśmy zbulwersowani postępowaniem Dotpay, to skandal – komentuje prezes linii lotniczej czarterującej samoloty biurom podróży, Enter Air, Grzegorz Polaniecki. – Zupełnie nie wiemy, dlaczego znaleźliśmy się na ich liście. Chyba tylko dlatego, że jeden z agentów internetowych sprzedaje też nasze gadżety reklamowe, jak samolociki, czy smycze, na swoim portalu. Obroty w tym sklepiku nie przekroczyły nigdy 500 złotych miesięcznie.

    - Jeśli ta akcja wpłynie negatywnie na nasz wizerunek i poniesiemy straty finansowe, pójdziemy z tym do sądu – zapowiada Polaniecki.


    Podobnie dyrektor Wezyra Marcin Tułaczko deklaruje, że jego firma pociągnie do odpowiedzialności Dotpay za zniesławienie. - Wystosowaliśmy do nich pismo z żądaniem zaprzestania podobnych praktyk, przeproszenia nas i wycofania się z tej decyzji. Pismo rozesłaliśmy też do naszych agentów - mówi.

    Dyrektor zapewnia, że umieszczanie Wezyra na czarnej liście nie ma najmniejszych podstaw. – Nie mamy ani złotówki długu i jesteśmy częścią dużego koncernu, nie grozi nam więc niewypłacalność – deklaruje.

    Czy lista biur podróży, z którymi Dotpay boi się współpracować jest już zamknięta? – Na dziś zamknięta, ale monitorujemy rynek cały czas – mówi Andrzej Poniński. – Musimy niwelować ryzyko biznesowe.

    www.rp.pl/artykul/705167,924545-Dotpay-uklada-czarna-liste-biur-podrozy.html
    puerto.lumbreras likes this.

  10. #50

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sandokan1966 Zobacz posta
    Tak się zastanawiam co jest przyczyna tak dużych opóźnień - stara flota, nieumiejętność obsługi a może dmuchanie na zimne przy każdej drobnostce ?
    Stawiam raczej na to trzecie.

    I jeszcze jedno ciekawe co na to zleceniodawcy tych wylotów.
    Nie mają nic do gadania. To nie biura podróży, tylko Enter po upadku OLT stawia tutaj warunki i rozdaje karty. (Przypominam, że pisze to pracownik biura podróży).

  11. #51
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Ciekawe na jak dlugo bedzie stawiac warunki. Zycie nie znosi prozni
    voyager747 likes this.
    Come on Arsenal--))

  12. #52
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Enter to nie jedyna linia lotnicza na świecie, najwyżej wrócą tureckie itp. Kiedyś się latało SunExpressem, Sagą, Air Alfą, Sky itp.

  13. #53

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager747 Zobacz posta
    Enter to nie jedyna linia lotnicza na świecie, najwyżej wrócą tureckie itp. Kiedyś się latało SunExpressem, Sagą, Air Alfą, Sky itp.
    Już np wrócił FreeBird i wraca powoli Sun Express. Ale do Egiptu np nie masz zbyt dużego wyboru - Koral Blue i Lotus zlikwidowane, AMC z jednym samolotem, Midwest nie lata do Europy, Air Cairo z 4 samolotami nie rozwija się już od dobrych paru lat, więc?

  14. #54
    Awatar sandokan1966

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Śląsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez david82 Zobacz posta
    Już np wrócił FreeBird i wraca powoli Sun Express. Ale do Egiptu np nie masz zbyt dużego wyboru - Koral Blue i Lotus zlikwidowane, AMC z jednym samolotem, Midwest nie lata do Europy, Air Cairo z 4 samolotami nie rozwija się już od dobrych paru lat, więc?
    Jeśli Enter potrafi latać we Francji to może u nas np.Air Berlin ?
    Z drugiej strony nie sztuka brać wszystkie zlecenia a potem nie umieć się obrobić.
    Jak w świetle prawa maja się opóźnienia czarterów do żądania odszkodowania od lini lotniczej ?

  15. #55
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    To trzeba jakoś podzielić, tam gdzie się da to Entery i Travel Service'y np. Egipt, a do Turcji tureckie itp.
    Kiedyś była masa różnych linii czarterowych na naszym niebie.
    igor289 likes this.

  16. #56

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    I się nie spóźniały? Takie akcje są co roku.

  17. #57
    Awatar sandokan1966

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Śląsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    I się nie spóźniały? Takie akcje są co roku.
    Enter takie akcje ma cały rok !

    Przyjrzyj się z jaką regularnością zgodnie z rozkładem lata Sky Airlines, Pegasus i inne i porównaj to do Entera !

  18. #58

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Z tego, co widzę na co dzień to zarówno Enter, Small Planet i Travel Service mają ogromne problemy z utrzymaniem siatki. Dla innych linii nie mam wystarczających na jakąkolwiek analizę danych, bo latają raz dziennie albo wcale. Znam też trudy oczekiwania na opóźniony samolot, odwołania itp. Bardzo współczuję wszystkim pasażerom i mogę im tylko doradzić późniejsze dobitne dochodzenie odszkodowań, choćby z 261.

  19. #59
    Awatar sandokan1966

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Śląsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Z tego, co widzę na co dzień to zarówno Enter, Small Planet i Travel Service mają ogromne problemy z utrzymaniem siatki. Dla innych linii nie mam wystarczających na jakąkolwiek analizę danych, bo latają raz dziennie albo wcale. Znam też trudy oczekiwania na opóźniony samolot, odwołania itp. Bardzo współczuję wszystkim pasażerom i mogę im tylko doradzić późniejsze dobitne dochodzenie odszkodowań, choćby z 261.
    Chłopie te inne zasuwają codziennie - to że nie do Polski to nie znaczy, że nie latają, a jak już lecą do nas to są o lata świetlne bardziej punktualne.

  20. #60

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Zatem czekam na statytykę z Twojej strony.

Strona 3 z 28 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •