Ja to wszystko rozumiem, ale, że tak się spytam - co ma opóźnienie do tego, że samolot "ledwo lata"? Owszem, może wynikać z usterki, ale równie dobrze z utraconego slotu czy spóźnionego pasażera![]()
To, że ktoś leciał jak pisze wiele razy i nie miał opóźnienia, to nie znaczy, że jak ktoś inny leciał wiele razy, to nie mógł mieć opóźnień. Ja leciałem z nimi w sumie 8 razy ( czyli 4 wycieczki) i były opóźnienia, prawie zawsze, nie jakieś tragiczne ok. godziny, ale były.
Porównując z Travel Servicem ( z nimi 6 razy), to na pewno Travel wypada lepiej. Wybierając wycieczkę wolałbym wybrać taką gdzie przewoźnikiem jest Travel a nie Enter.
Ja to wszystko rozumiem, ale, że tak się spytam - co ma opóźnienie do tego, że samolot "ledwo lata"? Owszem, może wynikać z usterki, ale równie dobrze z utraconego slotu czy spóźnionego pasażera![]()
"I don't care much of where I'm going, because I fly 747 a Boeing"
I co to w ogóle znaczy "ledwo lata"? Czy Sokół Millenium też ledwo latał?
For every solution there is a problem.
Ja jestem ciekaw, skąd przekonanie,że "ledwo lata"? Czyżby owa Pani robiła obchód techniczny przed lotem, albo co lepiej przegląd techniczy,że ma takie wiadomości?
Dużo osób bierze pod uwagę stan foteli i kabiny, co myli ze stanem technicznym samolotu, a później wychodzą takie kwiatki
Tak to jest jak Polak kupi All Inclusive w Egipcie za 1500 zł, a wymagania ma większe niż goście Burj Al Arab w Dubaju, którzy zapłacą kilkanaście razy więcej.
To nie Qatar czy Emirates, tylko czarterowa linia lotnicza!
Pozdrawiam,
Piotr
Jakie samoloty Enter ma każdy widzi. Jeśli chodzi o opóźnienia to nie ma znaczenia co to za linia. Są takie dni w sezonie, że jest spokój ale bywają też takie, że jak sypnie slotami to nie ma przebacz. Można próbować się wtedy ratować re-routingiem ale też to nie zawsze. Większe opóźnienia mogą się w siatce ciągnąć nawet i dwa tygodnie. Załoga wtedy walczy o każdą minutę podczas rotacji aby nadgonić. Jeśli będziesz miał pecha i trafisz na taki samolot to nic Tobie nie pozostanie jak czekać i domagać się w razie czego swoich praw.
ma ktoś możliwość wypisania wszystkich tras Enter-a, obsługiwanych poza Polską?? znalazłem np: Madera-Paryż albo wiele tras z Zadaru
Chyba muszę się z Tobą nie zgodzić, może dlatego że mam na pieńku z tym przewoźnikiem. Jeśli chodzi o opóźnienia to ma fundamentalne znaczenie co to za linia. Bo są linie, które parkują samoloty np. na 4-6 godzin nocnych zostawiając sobie margines na nadrobienie strat i są takie, które tego nie robią. Są takie, które jak już im się sypnie to na żądanie ULC wypłacają odszkodowanie i są takie, które żyją w swoim świecie i pasażera oraz obowiązujące prawo mają w d.
Nie jestem właścicielem ani nawet pracownikiem żadnej linii lotniczej, czarterowej czy nie, więc podlegam pod stwierdzenie "łatwo się mówi". Ale jeśli:
to pogląd poparty znajomością siatki to wręcz przerażające jest i takiego przewoźnika wypadałoby się wystrzegać jak ognia.Większe opóźnienia mogą się w siatce ciągnąć nawet i dwa tygodnie
Nie jestem ani właścicielem ani pracownikiem linii lotniczej tak jak Ty. Biznes w transporcie opiera się na jak najlepszym wykorzystaniu floty jaką ma się do dyspozycji. Nie ma znaczenia czy to są autokary, tabor kolejowy czy samoloty. Jeśli jest przestój to są straty. Jeśli tryby się kręcą to są zyski. To że linia lotnicza nie ma dziur w siatce to tylko dobrze świadczy o tej linii. Oznacza, że ludzie chcą tą linią latać, nie mają oporów. Gdyby większość ludzi byłaby niezadowolona to więcej by z niej nie skorzystali a i wieści o niskiej jakości usług szybko by się rozeszły. Wykupując wczasy zwracali by uwagę aby danym przewoźnikiem nie lecieć co by zmusiło touroperatorów do wyegzekwowania od linii poprawienia jakości usług lub po prostu zmienili by przewoźnika.
Niestety pomimo wszelkich starań nie da się wszystkiego przewidzieć i czasami zdarzają się nieprzyjemne sytuacje. Trzeba mieć czasami po prostu szczęście.
Jeśli chodzi o kilkugodzinne przestoje to są one spowodowane nocnymi restrykcjami. W godzinach nocnych lotniska wprowadzają limit w postaci kilku operacji na godzinę lub po prostu są zamykane. Nie masz wtedy jak nadrobić opóźnienia. Jedyna szansa to szybkie rotacje. Jakiś czas temu miałem przyjemność mieć lot obserwatorski Eurolotem WAW-KTW-WAW. W WAW złapaliśmy około 40 min opóźnienia. Kapitan zadecydował, że nie będziemy się certolić. Samolot został zalany na dwa odcinki tak więc w KTW szybka wypariadka, wpariadka i ognia.
Życzę Tobie abyś już nie miał niemiłych przygód podczas latania.
Kolega chyba nie ma pojęcia o czym pisze-klient BP nie kupuje wczasów ze względu na linie lotnicze-a te mogą ulec zmianie 2 dni przed wylotem !
A z kolei BP biorą to co tańsze
Dla przeciętnego Kowalskiego jedno czym leci byle tanio
Po za tym dziś kupując wczasy w większości nie wiadomo czym polecisz w lato.
dokładnie liczy się cena wycieczki a nie taki czy inny przewoźnik dla większości klientów.
Zakładki