Sprawdzę, sprawdzę w piątek o poranku.
Enter Air dołączył do IACA swoją drogą szkoda, że nadal biorą stare 734 ale jeden plus to wymiana foteli.
Dziś Enter robi krajówki dla OLT
Ciekawe czemu niektóre biura podróży wycofują się z usług Entera ?
Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce
Wydaje mi się że gdyby nie mieli klientów nie brali by kolejnych samolotów, na naszym rynku jest sporo konkurencja w czarterach bo mamy OLT,Travel Service,Small Planet i próbującego coś działać Sprint Air. Do tego dochodzą zagraniczne linie lotnicze, więc nie jest łatwo się wstrzelić jak i utrzymać na rynku.
Tzn chodziło mi o to że znacznie bardziej w ostatnim roku rozwinął się OLT, Small Planet a szczególnie chyba w tym roku Travel Service. Enterowi życzę jak najlepiej ale wydaje mi się że największy czas rozwoju minął i inne firmy depczą im po piętach. Samoloty pozyskują stosunkowo stare, może dlatego takie mam wrażenie bo na FR24 po prostu duża część maszyn Entera jest niestety nie widoczna. Podobnie z tymi ENI i ENK jak narazie ich nie widać a sezon w pełni i samolotów wciąż nie ma, w tym roku jak dotychczas dodano tylko ENX a to trochę mało jak na lidera.
Rozumiem. Co do strategii dot. floty (wieku) to rzeczywiście można mieć watpliwości - OLT pozyskuje z kolei młode maszyny - zobaczymy komu na dłuższą metę wyjdzie to na dobre. Poza tym OLT rozważa rezygnację z czarterów więc ciężko mowić o ekspansji z ich strony.
Ale jesli chodzi o ilość - mi o to chodziło - to moje wrażenie jest że Enter raczej opanował polski rynek. U nas w BZG na 12 czarterowych lotów na tydzień, 7 czy 8 wykonuje Enter. Mogę się mylić ale sądzę że na innych lotniskach to się nie będzie drastycznie różnić.
Właśnie dla mnie to jest jedną z kolejnych zagadek. Jeszcze ze dwa, trzy lata temu słyszało się że na rynku czarterowym jest ciężko bo linie arabskie dotowane przez lokalnych władców mają ceny poniżej realnych kosztów. Nieco wody w Nilu upłynęło i się nagle okazało że jest miejsce na niemałą flotę Entera, OLT i inne działające głównie na naszym rynku, które latają również do tych arabskich krajów.
Inter, trochę bez sensu jest wnioskować o pracy linii patrząc na Flight Radar. Poza tym z tego co wiem ENT wozi turystów nie tylko z Polski. W ciągu raptem dwóch lat mają zdecydowanie największy udział w polskim rynku czarterów, wykonali niesamowitą pracę.
Na FR24 widać wszystkie samoloty Entera z wyjątkiem SP-ENH i SP-ENX
Źródło: Pasazer.comEnter Air przygotowuje się do szczytu sezonu wakacyjnego. W samolotach tego polskiego przewoźnika czarterowego montowane są nowe, odkupione od Lufthansy fotele. Załogi otrzymały nowe mundury i przeszły dodatkowe szkolenia z komunikacji z pasażerami.
Kilka samolotów już zostało wyposażonych w nowe, cienkie, skórzane fotele, które do niedawna były zainstalowane w maszynach Lufthansy. Siedzenia są cieńsze i lżejsze, co pozytywnie wpływa na spalanie paliwa oraz zwiększa przestrzeń na nogi dla pasażerów. Fotele są też wygodniejsze niż starsze, materiałowe siedzenia. Wkrótce prawie wszystkie samoloty, które jeszcze nie mają skórzanych foteli, otrzymają nowe wnętrza. Jedynie w dwóch samolotach nowe siedzenia pojawią się dopiero po sezonie.
Równocześnie Enter Air cały czas powiększa flotę. W nadchodzącym tygodniu do linii dołączy kolejny Boeing 737-400, a za 3 tygodnie następny. Dzięki temu flota przewoźnika powiększy się do 11 maszyn. Dwa Boeingi 737-800 linii zostaną wyposażone w winglety, które zmniejszają spalanie paliwa. Na nowe samoloty Enter Air czeka z niecierpliwością, bo z uwagi na opóźnienie dostaw w ostatnich dniach kilka razy dla linii latali inni przewoźnicy.
Enter Air wprowadził także zmiany w strukturze organizacyjnej linii, poszerzyłofertę pokładowej sprzedaży bezcłowej oraz zmienił format magazynu dlapasażerów. Załogi przeszły dodatkowe szkolenia m.in. z komunikacji zpodróżnymi na pokładzie, a także otrzymały nowo zaprojektowane mundury.
Dominik Sipiński
fot. Enter Air, Piotr Bożyk
Pozdrawiam
Hothead.
Zakładki