Czy Ryan ma jakiś powód aby rejestrować te samoloty w Polsce?
Ryanair Sun wzbogacił się na razie o 3 samoloty, do SP-RSA dołączyły:
SP-RSN (ex EI-FZY)
SP-RSO (ex EI-FZZ)
SP-RSP (ex EI-GDA)
<<<<<<<< facebook.com/WroclawSpotters
Czy Ryan ma jakiś powód aby rejestrować te samoloty w Polsce?
Dlaczego nie lecą po kolei?
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Się będzie działo - od SP-RSA do RSR:
https://www.planespotters.net/airline/Ryanair-Sun
/p.
Ponowię pytanie. Czemu Ryan ma potrzebę rejestrowania samolotów w Polsce?
Jest o tym na forum od dłuższego czasu, zbazowane w Polsce samoloty od lata 2019 mają latać pod polskim AOC.
Czy polskie AOC wymaga zeby samoloty tu zbazowane byly w Polsce rowniez zarejestrowane?
Nie.
Calkiem prawdopodobne. A konkretniej, na czym linia oszczedza rejestrujac u nas samolot?
Do tej FR mial w zasadzie cala flote w irlandzkim regu. Ale juz na przyklad U2 polowe ma w UK, reszte zarejestrowana w Szwajcarii i Austrii. Podobnie Norwegian czesc w Irlandii, czesc w Norwegii. Z punktu widzenia operacji, nie ma to chyba znaczenia bo samoloty rotuja po calej siatce.
U2 nie robi tego z powodów stricte ekonomicznych - easyJet Switzerland potrzebne jest dla operacji ze szwajcarskich baz a austriacka część będzie obsługiwać rejsy wewnątrzwspólnotowe po Brexicie.
Podobnie WZZ miał kiedyś Wizz Ukraine a teraz ma Wizz UK na regach G-*.
Przepraszam czy poza zadawaniem 4 razy tego samego pytania wysililiście się sami aby najpierw znaleźć odpowiedź? Ten temat był na forum i w mediach poruszany wielokrotnie. Ryanair przesuwa samoloty pod polskie AOC, załogi na polskie B2B w celu obniżenia kosztów osobowych i walki z własnymi pracownikami z baz na zachodzie.
@aaben
Sens zakladania polskiego AOC jest jak najbardziej jasny i oczywiscy. Pytanie jest o sens rejestrowania samolotow w Polsce - jak sam napisales powyzej, polskie AOC nie wymaga zeby samoloty byly tu zarejestrowane. Wiec po co dokladac sobie tej biurokracji?
W AoC musi być wpisany jakiś samolot i musi być na polskich znakach "RSA" był wpisany w AoC Ryanair Sun.
Dlaczego w Polsce ..... to złe pytanie. Samoloty są pod AoC Ryanair Sun a "to inna firma" niż Ryanair. Dlatego tak. Pytanie jaka jest forma przekazania tych samolotów z firmy do firmy "leasing, podniesienie kapitału, nabycie?"
SP-RSO lata na rozkładowych lotach od wczoraj z Modlina
Podsumowanie floty Ryanair Sun na 14.11.2018
(Uwaga wszystkie samoloty latają na rozkładzie a nie czarterach)
SP-RSA baza WMI (lata na porannym Londynie przez ostatni tydzień)
SP-RSN baza POZ
SP-RSO baza WMI
SP-RSP baza WMI
Dodatkowo w WMI zbazowany jest EI-EMC, EI-GDG
Przystosowany jest
SP-RSM ex EI-FZX od 9 listopada nie lata pod starymi znakami.
SP-RSR ex EI-GDB od 9 listopada nie lata pod starymi znakami
Nie przystosowany:
SP-RSB lata pod znakami EI-GJV (14.11)
SP-RSC lata pod znakami EI-GJW (14.11)
SP-RSD lata pod znakami EI-GJX (14.11)
SP-RSE lata pod znakami EI-GJY (14.11)
SP-RSF lata pod znakami EI-GJZ (14.11)
SP-RSG lata poz znakami EI-GSA (12.11)
SP-RSH lata poz znakami EI-GSB (14.11)
SP-RSI lata pod znakami EI-GSC (13.11)
SP-RSK lata pod znakami EI-GSD (14.11)
SP-RSL lata pod znakami EI-GSF (14.11)
Zakładki