Nic z tych rzeczy. Po prostu nikt nigdy nie przedstawił realnej alternatywy, zaś ewentualna rozbudowa Okęcia została w latach poprzednich mocno utrudniona. Takie są fakty.
Biorąc pod uwagę, że jeszcze pół roku temu temat duoport vs nowe lotnisko był cały czas analizowany uważam też, że decyzja nie była podjęta, jak to próbujecie przedstawić, "na biurku prezesa".
Nie, to było stwierdzenie faktu, że rozbudowa zawsze wiąże się z mniejszymi lub większymi kompromisami.
Każdy ciąży negatywnie, pytanie na ile go "wycenisz".
Przy wybranej lokalizacji temat odległości CPL jest wyolbrzymiony. Pisaliśmy o kompromisach w architekturze i działaniu portu, nie relacji do ceny (chociaż może Twoje zdanie mogę uznać za przyznanie, że zdajesz sobie sprawę z ograniczeń rozbudowy Okęcia?), natomiast ciężko odnieść się do kosztu CPL (który jest swoją drogą tylko szacunkowy) nie znając kosztu alternatywy.
I może dlatego warto się zastanowić, która z opcji: nowy port / rozbudowa Okęcia ma większe szanse na skopanie.
Zakładki