Duoport ma zasadniczą wadę - nie ma narzędzia dopuszczalnego prawem które usunęłoby do Modlina ruch "niepożądany".
W praktyce - i tak wyobrażają to sobie Ci zwolennicy duoportu, którzy mają na coś wpływ - Duoport oznaczać ma jednak uczynienie głównym lotniska w Modlinie, a nie na Okęciu.
Model Mediolanu co oznacza porażkę pełną parą, oczywiście dla opcji zielonej która interesy swe ma ulokowane około Modlina, to o to chodzi.
Duoport z hubem w Modlinie to najgorsza z możliwych opcji.
Co do mrzonek o KDP w 19 minut - na Arlandę jest 39 km, na Gardermoen 50 km, 18-20 minut, max. 200 km/h, czyli żadne to KDP

CPL to wiele innych mrzonek, ale akurat nie jest nią kolej, chociaż bzdura jest gadanie o KDP - sprawny dojazd zapewniłaby kolej konwencjonalna z vmax 200-230 km/h, KDP nie jest konieczna.
Szwedzi i Norwegowie nie mają KDP nigdzie.
Zakładki