VIDEO »   Spitfire RIAT 2024        GALERIA »   Zapraszamy do umieszczania zdjęć w naszej galerii   

Strona 102 z 229 PierwszyPierwszy ... 2 52 92 100 101 102 103 104 112 152 202 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2,021 do 2,040 z 4572
Like Tree584Likes

Wątek: Miles & More - podstawowe pytania

  1. #2021

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Warsaw, Poland, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    A co za różnica?
    Na przykład w USA przy priority boarding potrafią się czepić jeśli nie ma statusu oznaczonego na karcie pokładowej. Z bardziej praktycznych rzeczy, jeśli system nie rozpoznaje przy odprawie statusu, może być kłopot z dostępnością miejsc przy wyjściach awaryjnych itp. A z Aegean faktycznie jest problem. Czasem status na karcie jest, czasem go nie ma, i nie jestem w stanie stwierdzić od czego to zależy.

    Ale to chyba wątek o M&M?

  2. #2022

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez przemj Zobacz posta
    Na przykład w USA przy priority boarding potrafią się czepić jeśli nie ma statusu oznaczonego na karcie pokładowej.

    Nie zdarzyło mi się pytanie z racji braku statusu na boardingu. W razie czego pokazujesz boarding i kartę statusową i wchodzisz w pierwszej grupie na pokład.
    Tam to przynajmniej lepiej działa niż u nas
    www.swiatslubow.com
    Potrzebujesz info o Vegas? Odezwij się na priv :)

  3. #2023
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez przemj Zobacz posta
    Na przykład w USA przy priority boarding potrafią się czepić jeśli nie ma statusu oznaczonego na karcie pokładowej. Z bardziej praktycznych rzeczy, jeśli system nie rozpoznaje przy odprawie statusu, może być kłopot z dostępnością miejsc przy wyjściach awaryjnych itp. A z Aegean faktycznie jest problem. Czasem status na karcie jest, czasem go nie ma, i nie jestem w stanie stwierdzić od czego to zależy.
    Pokazujesz kartę i tyle, myślę, że to mniejszy kłopot niż pilnować właściwego wydrukowania za każdym razem.
    Która linia daje priorytetowe miejsce *G innym niż z własnego programu?
    sven likes this.

  4. #2024
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Która linia daje priorytetowe miejsce *G innym niż z własnego programu?
    Mi Ś.P. Continental dał na dwóch lotach eco plus za kartę LHG.

  5. #2025
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Mi Ś.P. Continental dał na dwóch lotach eco plus za kartę LHG.
    Continental nie miał eco plus, co najwyżej rządki oznaczone jako premium (czyli przód kabiny, przejście itp cyrki). Ale przyznanie takiego miejsca to w gestii agenta, tak samo ładnie można w UA spytać o Y+, ale to nie jest automatyczny proces (kiedyś był).

  6. #2026
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    A, no to Premium miałem na myśli wobec tego. W 767 była tego cała sekcja między biznesem a eco, miało to to darmowe IFE, więc myślałem, że to eco plus jest

  7. #2027
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    tak samo ładnie można w UA spytać o Y+, ale to nie jest automatyczny proces (kiedyś był).
    2 miesiące temu lecąc z UA można było online przed odlotem wybrać miejsce eco plus, lecieliśmy w kilka osób - osoby mające *S (FTL) miały te miejsca potwierdzone, osoby bez statusu zrzucili na koniec samolotu przy odprawie.

  8. #2028
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sinus Zobacz posta
    2 miesiące temu lecąc z UA można było online przed odlotem wybrać miejsce eco plus, lecieliśmy w kilka osób - osoby mające *S (FTL) miały te miejsca potwierdzone, osoby bez statusu zrzucili na koniec samolotu przy odprawie.
    Losowy przypadek, teraz już nawet UA*S Y+ dostają dopiero przy odprawie.

  9. #2029
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Wiem że temat już kiedyś był ale nie mogę znaleźć wątku... Czy za loty do TBS/EVN/TLV w klasie O dają 125mil czy to już odległość rzeczywista x0,5 ?

  10. #2030
    Awatar Pawel_EPWR

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sinus Zobacz posta
    Wiem że temat już kiedyś był ale nie mogę znaleźć wątku... Czy za loty do TBS/EVN/TLV w klasie O dają 125mil czy to już odległość rzeczywista x0,5 ?
    W kwietniu leciałem do TBS i za odcinek WAW-TBS w klasie O dostałem 668 mil.

  11. #2031
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Zakaukazie to już jest strefa pozaeuropejska, czyli 0,5 razy odległość w milach.

  12. #2032

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Warsaw, Poland, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Pokazujesz kartę i tyle, myślę, że to mniejszy kłopot niż pilnować właściwego wydrukowania za każdym razem.
    Która linia daje priorytetowe miejsce *G innym niż z własnego programu?
    Właśnie pokazując kartę spotkałem się z czepianiem o to, że na boarding pass statusu nie ma, więc nie wymyślam przykładu tylko podaję z życia. Nie pamiętam, czy to było United, czy Continental, ale samolot szerokokadłubowy, więc priority boarding miało jakiś wymiar praktyczny.

    Nie wnikam, czy status dotyczy swojego czy innego programu. Jeśli nie jest rozpoznany, nie są z automatu przyznawane przywileje i tyle. Wtedy większym kłopotem jest według mnie odkręcanie tego z kartą w ręku.

    Przyszło mi do głowy jeszcze jedno - jakiś czas temu w MUC okazało się, że LOTowski Embraer ma kłopoty z zamrożonymi drzwiami przednimi. Po półtorej godzinie zdecydowano się lecieć bez tych drzwi, ale procedura wymagała pozostawienia przednich rzędów pustych, więc część pasażerów musiała zostać. Wszyscy statusowi z automatu trafili na listę tych, którzy lecą - jeśli statusu nie byłoby w systemie tylko na karcie to zapewne wiązałoby się to z dodatkowymi nerwami, a być może noclegiem w MUC.

    Także pilnowanie tego, by status był prawidłowo wprowadzony w system (czego widocznym znakiem jest informacja na boarding passie) jest jak najbardziej warte zachodu.

  13. #2033

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Jakieś pospolite ruszenie dzisiaj w M&M... nagle za jednym zamachem dostałem mile za 6 różnych rezerwacji na lot.com robionych w sporych odstępach czasowych.

  14. #2034
    Awatar Pawel_EPWR

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomo Zobacz posta
    Jakieś pospolite ruszenie dzisiaj w M&M... nagle za jednym zamachem dostałem mile za 6 różnych rezerwacji na lot.com robionych w sporych odstępach czasowych.
    Potwierdzam Tylko ja już się trochę pogubiłem kiedy była jaka promocja, bo raz było 1500mil, potem 500 innym razem 1000 mil.

  15. #2035
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez przemj Zobacz posta
    Właśnie pokazując kartę spotkałem się z czepianiem o to, że na boarding pass statusu nie ma, więc nie wymyślam przykładu tylko podaję z życia. Nie pamiętam, czy to było United, czy Continental, ale samolot szerokokadłubowy, więc priority boarding miało jakiś wymiar praktyczny.
    A w poczekalni tej samej linii w 99% przypadkach z samym BP odeślą Cię na bambus. Kwestia humoru agenta w kolejce tylko i wyłącznie, mi nigdy nikt nawet nie mrugnął jak miałem inny program na BP niż kartę w ręku.

    Cytat Zamieszczone przez przemj Zobacz posta
    Nie wnikam, czy status dotyczy swojego czy innego programu. Jeśli nie jest rozpoznany, nie są z automatu przyznawane przywileje i tyle. Wtedy większym kłopotem jest według mnie odkręcanie tego z kartą w ręku.
    Zakładając, że te przywileje są uzależnione od linijki tekstu na BP, a tak nie jest.

    Cytat Zamieszczone przez przemj Zobacz posta
    Przyszło mi do głowy jeszcze jedno - jakiś czas temu w MUC okazało się, że LOTowski Embraer ma kłopoty z zamrożonymi drzwiami przednimi. Po półtorej godzinie zdecydowano się lecieć bez tych drzwi, ale procedura wymagała pozostawienia przednich rzędów pustych, więc część pasażerów musiała zostać. Wszyscy statusowi z automatu trafili na listę tych, którzy lecą - jeśli statusu nie byłoby w systemie tylko na karcie to zapewne wiązałoby się to z dodatkowymi nerwami, a być może noclegiem w MUC.
    I chodzili po ludziach sprawdzając im BP? Priorytet ustala system na podstawie tego co ma w bazie.

    Cytat Zamieszczone przez przemj Zobacz posta
    Także pilnowanie tego, by status był prawidłowo wprowadzony w system (czego widocznym znakiem jest informacja na boarding passie) jest jak najbardziej warte zachodu.
    I tu leży pies pogrzebany - widocznym, ale nie wymaganym. Ważne jest, żeby numer był w systemie, a dla własnej wygody dobrze mieć BP z adnotacją programu (choćby później w przypadku reklamacji).

  16. #2036
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Kwestia humoru agenta w kolejce tylko i wyłącznie, mi nigdy nikt nawet nie mrugnął jak miałem inny program na BP niż kartę w ręku.
    Znaczy się mając kartę SEN, lecę LH, a zbieram mile do programu UA (a nie mam tam jeszcze żadnego statusu), to i tak mnie wpuszczą do saloniku w WAW czy FRA?
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  17. #2037
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cart Zobacz posta
    Znaczy się mając kartę SEN, lecę LH, a zbieram mile do programu UA (a nie mam tam jeszcze żadnego statusu), to i tak mnie wpuszczą do saloniku w WAW czy FRA?
    Pewnie tak. A "pewnie" dlatego, że nie masz w zasadzie obowiązku pokazywać karty przy odprawie - możesz "zapomnieć", i do saloniku Cię wpuszczą, bo kartę masz. A potem wstecznie naliczyć mile w UA w innym programie. I nie sądzę, że byłoby to naruszenie regulaminu.

  18. #2038
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cart Zobacz posta
    Znaczy się mając kartę SEN, lecę LH, a zbieram mile do programu UA (a nie mam tam jeszcze żadnego statusu), to i tak mnie wpuszczą do saloniku w WAW czy FRA?
    Oczywiście. Wstęp jest na plastik i BP, a nie na plastik, BP i kredytowanie mil.
    LH ma nawet w systemie oddzielne pola do wpisania numeru FF dla zbierania mil i przywilejów, ale nie każdy agent jest na tyle rozgarnięty żeby je zastosować w praktyce, więc szkoda zabawy.

  19. #2039
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    LH ma nawet w systemie oddzielne pola do wpisania numeru FF dla zbierania mil i przywilejów, ale nie każdy agent jest na tyle rozgarnięty żeby je zastosować w praktyce, więc szkoda zabawy.
    Czyli teoretycznie mając SEN do lutego 2015 mogę zbierać mile na UA*G, i jednocześnie cieszyć się przywilejami LH*G?

  20. #2040
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Czyli teoretycznie mając SEN do lutego 2015 mogę zbierać mile na UA*G, i jednocześnie cieszyć się przywilejami LH*G?
    Nie tylko teoretycznie, ale i zupełnie praktycznie.
    Problem może być tylko z op-upami, ale to już indywidualne szczęście każdego i zawsze można próbować przed bramką zmieniać dopiero. No i po ostatnich zmianach zasad z taryfą depcząca status szanse i tak maleją.

LinkBacks (?)

  1. 23-06-2015, 00:51
  2. 25-02-2015, 09:42
  3. 15-11-2014, 02:01
  4. 06-10-2014, 00:18
  5. 20-03-2014, 17:13
  6. 24-02-2013, 02:33
  7. 25-01-2013, 14:52
  8. 16-01-2013, 18:50
  9. 25-12-2012, 11:46
  10. 10-11-2012, 15:58
  11. 27-09-2012, 22:10
  12. 23-09-2012, 23:33
  13. 13-09-2012, 10:58
  14. 12-09-2012, 22:39
  15. 10-09-2012, 12:45
  16. 03-09-2012, 13:23
  17. 15-08-2012, 15:47
  18. 03-06-2012, 03:53
  19. 01-06-2012, 19:44
  20. 04-02-2012, 22:50
  21. 15-12-2011, 01:51
  22. 04-12-2011, 05:02
  23. 26-09-2011, 13:25
  24. 24-09-2011, 11:36
  25. 23-09-2011, 21:49
  26. 23-09-2011, 21:46
  27. 23-09-2011, 09:51
  28. 22-09-2011, 16:04
  29. 31-12-2010, 13:54

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •