Kupiłem bilety na lot.com przed rejestracją w Miles & More. Czy z tymczasową kartą mogę się pojawić przy Check-in i zostaną naliczone mi mile czy po wszystkich lotach wypełnić po prostu formularz na stronie MM o naliczenie zaległych mil? A może nie przysługują mi one, kiedy nie byłem członkiem programu w trakcie zakupu biletów?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Czy ktoś otrzymał już podwójne mile za zamówienie prenumeraty Bloomberg Businessweek w czerwcu ?
Ciekawy wątek z FT, pozwolę sobie wkleić kluczowego posta:
http://www.flyertalk.com/forum/star-...gram-star.html
After a review of the new Lifemiles program it seems to be the best combination of the US Airways & BMI programs combined.
A short summery:
Elite qualification:
Diamond 75,000 miles or 85 segments
Gold 40,000 miles or 45 segments
Silver 22,000 miles or 25 segments
Unlimited Elite Upgrades
Excluding Europe
Diamond 120 hours
Gold 72 hours
Silver 48
Diamond "4" System Wide Upgrades
Used when ticket is purchased
Good on all international fares and non promo domestic fares.
Upgrades are transferable to whomever the member dictates.
Elite Bonus Earnings
Diamond 100%
Gold 100%
Silver 25%
Avianca/Taca Lounge access
Diamond both Avianca/Taca & Star member plus one guest
Gold both Avianca/Taca & Star member plus companion
Silver Avianca/Taca for member
Elite Baggage
Silver/Gold/Diamond 2 pieces up to 70lbs each.
Elite Waiver of administrative fee for award tickets on lifemiles.com
Diamond waiver for tickets from call center or point of sale.
Mileage Redemption
Cash & Miles awards
Can purchase miles sometimes at 2 for 1, like US with 100% bonus.
Can book online, including partner flights.
One-way awards at 50% miles.
Both "limited" and "all seats" redemption levels.
"All Seats" redemptions earn miles based on class flown.
Earnings
J fares earn a full 200% miles & status.
https://www.lifemiles.com/eng/pdf/11..._PDF_2_eng.pdf
Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 22-06-2012 o 10:48
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Chyba trzeba do tego pdf zajrzeć
Edit:
Automated Upgrades
1. Since the launch of LifeMiles I have not been given any Business Class
Upgrade. How does it work?
Upgrades are processed daily from 120 hours prior to departure to 24 hours before the
scheduled fight departure as follows:
• Diamond: 120 hours before the scheduled fight departure.
• Gold: 72 hours before the scheduled fight departure.
• Silver: 48 hours before the scheduled fight departure.
If the system does not award an upgrade it could be for the following reasons:
• The Frequent Flyer number was not entered on the reservation so the system did not
recognize the Elite member and could not award an upgrade.
• As we hold back some Business Class seats with the aim of selling them, the system
does not give upgrades for every seat in the cabin.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Tylko nie wkleiłeś najważniejszego, 5-10-5k minimum wylatane z Avianica / Taca do statusu.
Inna sprawa, to earn/burn rate i same tabelki, dla łowców okazji słabo, bo LO daje od 25%, a LH od 50% (i to dopiero od S, czyli tracimy promocyjne K i mniej promocyjne L, T i E).
Też do Was wydzwaniają i próbują wcisnąć telefon na abonament w Play mówiąc "bo jest pan członkiem programu M&M więc mamy dla pana atrakcyjną ofertę... bla bla"?
Może i ja się podepnę i spytam, dokąd w Star Aliance warto się przenieść z Miles&More?
Do tej pory w M&M dorobiłem się tylko FTLa, rocznie robię 30-40 lotów, głównie służbowo LOTem po Polsce w najtańszej taryfie lub w porywach Economy Saver + kilka lotów prywatnych LOTem lub Lufthansą po Europie.
Czy istnieje może coś takiego jak program śp. Spanair, gdzie można było stosunkowo łatwo uzyskać złotą kartę?
M&M delikatnie zdenerwował mnie faktem, iż od września nie będę mógł korzystać z kontraktowych saloników w lotniskach regionalnych jako FTL...
Panowie,
Jeszcze jedno pytanie - do przedłużenia statusu brakować będzie mi 2 loty więc nie patrząc na nic wykupiłem WAW-SSZ-WAW.
Na powrót w SSZ mam 25 minut - teraz tak sobie myślę czy dam radę, nie byłem nigdy na tym lotnisku ale podejrzewam, że wielkościowo a'la BZG.
Uspokójcie mnie i napiszcie, że się wyrobię
W MUC masz strefę transferową a w SZZ nie - więc i po przylocie trzeba wyjść i ponownie wejść, przechodząc przez security. O ile to nie problem przy samym bagażu podręcznym, to Szczecin to "dzicz" i nie zdziwiłbym się jakby np. security było o jakiejś porze już zamknięte (bo tam przecież jest 1 lot na kilka godzin).
Jak będzie fajna CC poinformuj że zaraz wracasz i żeby nie lecieli bez Ciebie. Dodatkowo odpraw się online przed wylotem z WAW.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Aegean - 20.000,00 mil w ciągu roku, Aeroplan - 35.000 mil w ciągu roku, Asiana - 40.000,00 mil w ciągu dwóch lat, status ważny ponad dwa lata, Thai Royal Orchid Plus - 50.000,00 mil w ciągu roku, status ważny dwa lata. Zerknij jeszcze na Turkish Miles&Smiles.
...albo otwórz konto CitiGold...
Trudno się dziwić, kokosów firmie nie przynosisz z takim nalotem. Trudno Ci się będzie gdziekolwiek indziej zaczepić na *G, nawet jeśli niby 20k wylatasz, jeśli tayfa daje zero mil albo 25% na przykład.
To tylko Warszawa (gdzie i poczekalnia Lotu jest) i Gdańsk, za to z osobą towarzyszącą, więc o tyle lepiej od FTL.
Amex platyna daje chyba prioritypass wszędzie, więc i większość krajowych?
www.swiatslubow.com
Potrzebujesz info o Vegas? Odezwij się na priv :)
Zakładki