No fakt, ciut przystępniej może 20k, nie pamiętam - rok temu próbowałem z nimi o tej karcie pogadać
Czy ktoś może wyjaśnić, w jaki sposób można dostać następujące bonusy:
Earn up to Silver Status and additional bonuses when you fly this year with Adria Airways, Air Dolomiti, Austrian Airlines Group, Brussels Airlines, Croatia Airlines, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Luxair or SWISS. Full Details.
* 5 flights entitle you to receive a personal Miles & More luggage tag.
* 10 flights entitle you to a reduction of 20 euros off the price of your next Lufthansa flight
* 15 flights entitle you to a mileage bargain - a flight of your choice within Europe for 2,000 miles
* 20 flights entitle you receive one-off entry to a Lufthansa Business Lounge with immediate effect.
* 25 flights entitleyou receive a price reduction of €50 on your next Lufthansa flight.
* After 30 flights you finally achieve the coveted Frequent Traveller status
You can only obtain your personal bonus booklet via the Miles & More online newsletter. Your bonus booklet will be updated regularly at the start of each month during 2012.
U siebie na koncie nie widzę żadnego odnośnika, itp.
W tamtym roku bylo to tylko dla niemieckich członków M&M
Hej przesledzilam wpisy dot. programow lojalnościowych, ale jakos zbaranialam. :-) Postanowiłam wiec zapytac jeszcze raz ludzi olatanych w temacie :-) W szczególności idzie mi o program Flying Blue i prartnerow KLM. Wyczytalam, ze czlonkowstwo jest darmowe i punkty nie pzrepadają jazeli się skorzysta z lotow w/w linii badz partnerów w ciagu 20 m-c . Wiec brzmi to dość fajnie
Dwa jezeli dokonam bukowania lotu np. KLM na stronie posrednika typu expedia.de, tripista.de itp. to czy mile zostana naliczone po wysłaniu karty pokładowej czy tak ? Wrescie przykladowo jezeli zakupie bilet dla siebie partnera i dziecka, to czy za ich lot też zostaną mi naliczone mile, czy też musze osobno zapisac ich do programu lojalnościowego - Flying Blue ? Co jeżeli dzieci nie maja 18 lat ?
Dzieki za odp. moze komuś innemu takie podstawowe wyjaśnienia rozjaśnią zawiłości programów lojalnościowych, ktore może nie sa rewelacyjne, ale dlaczego by z nich nie kozystac, jak to mowia darowanemu koniowi w zeby sie nie zaglada :-)
Mam małą prośbę o pomoc. Leciałem jakiś czas temu Condorem FRA-CUN-FRA. Pomimo okazania karty M&M nie naliczyły mi się mile. Formularz on-line nie obejmuje Condora. Nie ma też informacji na jaki adres email mogę przesłać boardingi w celach reklamacyjnych. Może ktoś wie co mam zrobić? Jakiś kontakt?
@Krycha78 - nie możesz dostać mil na swoje konto za kogoś. Za każdy swój lot dostajesz mile. Co do dzieci to dziecku też możesz wyrobić kartę programu bez żadnych komplikacji. Nie wiem jak jest w FB ale w programie Finnair'a - Finnair Plus dziecko nie traci mil aż stanie się pełnoletnie i wtedy już obowiązuję je normalne zasady (mile wyparowują po jakimś czasie). Nie ma znaczenia gdzie dokonywałaś rezerwacji, czy opodo, czy expedia czy kayak mile dostajesz za lot. Członkostwo jest darmowe.
A jaka klasa cenowa leciałeś, ponizej link z info ze strony M&M a poza tym jest jeszcze na stronie formularz w PDF dla pozostałych linii,
Miles & More - Condor: Mile za przelot
PS. mam pytanie nie chce Ci się poszukać i poczytać co jest na stronie, czy innego rodzaju problem.
@Lukasz - Aż tak leniwy to nie jestem. Linka, którego podałeś znam. Chodzi o to, że formularz on-line nie jest przeznaczony dla pax'ów Condora. Pytanie brzmi: Na jaki adres email powinienem złożyć reklamację i wysłać skany boarding'ów? Próbowałem przeglądać forum, ale nic konkretnego nie znalazłem.
Poniżej link do ściągnięcia formularza w PDF:
http://www.miles-and-more.com/mediapool/pdf/16/media_708816.pdf
Na stronie M&M nie ma podanego adresu email dla Niemiec, są podane adresy email w innych krajach jak Polska, Austria.
Tego PDFa musisz wypełnić. Skoro link znasz, to pewnie widziałeś a w PDFie jest też podany adres, na który trzeba to wysłać (niemiecka skrytka pocztowa).
Mailem możesz na ffp@lot.pl, ale na wiele nie licz, jeśli to lot Condora jest - będziesz musiał i tak wysłać boardingi najprawdopodobniej.
Poniżej podaję Ci link gdzie możesz napisać do M&M w Niemczech.
Miles & More - Feedback
WorldShop wreszcie dostepny dla Polaków: www.worldshop.pl
13.07 mamy lecieć WAW-FRA-EZE. Gdy rezerwowałem ten lot, na przesiadkę były dwie godziny. Później rozkład został zmieniony i na lotnisku we FRA mamy tylko godzinę. Nasz lot (LH 1353) jest niestety dość często opóźniony i jest spore ryzyko, że nie zdążymy na następny rejs FRA-EZE. Dzwoniłem na infolinię M&M w PL, ale odmówili zmiany pierwszego rejsu na wcześniejszy. Myślicie, że jest szansa na zmianę po telefonie do Niemiec?
Jak na jednym bilecie to chyba winni przenieść was na następny rejs w razie opóźnienia pierwszego.
Zakładki