Rob_Sad, dzięki za doprecyzowanie tak to jest jak się za szybko enter naciśnie
Rob_Sad, dzięki za doprecyzowanie tak to jest jak się za szybko enter naciśnie
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Moj ojciec postanowił się pobawic swoim profilem w M&M i twierdzi, że chciał sprawdzic ile będzie kosztował mil upgrade jego lotu.
Twierdzi, że kliknął tylko na przycisk "podwyższenie klasy podróży" pod rezerwacją i system od razu ściągnał 15tys mil i dał taryfe I na ostatnim segmencie.
Nie wiem czy tak było rzeczywiście, ale wg instrukcji na stronie MM, system najpierw pyta o więcej danych, podaje ile to będzie kosztowało i dopiero na końcu realizację upgradu zapewnia przycisk "wykonaj podywższenie klasy podróży". On twierdzi, że tak nie było.
Czy są jakieś szanse na wycofanie tego upgradu (zwrot mil), czy możliwe, że system zadziałał błędnie. Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem ?
No dobra a ja mam inny problem. Leciałem TURKISHEM - jako że jest partnerem - dodałem do rezerwacji numer karty, ale mile się nie pojawiły. Prośba o naliczenie brakujących mil z TURKISHA jest dostępna tylko przez wysłanie wniosku faxem lub pocztą do niemiec. I tak też zrobiłem. Wysłałem fax (karty pokł. + ksero E-Tixa + Formularz www + wniosek) i NADAL NIC !!! Ile oni mogą mieć czasu na rozpatrzenie tego po otrzymaniu zgłoszenia faxem ? Bo ja już to liczę w tygodniach
No to muszę przyznać że Flying Blue jest o niebo sprawniejszy w tej kwestii bo jak wysyłałem faxem rok temu do nich zgłoszenie to :
1) Następnego dnia dostałem na maila "Dziękujemy, zgłoszenie przyjęto"
2) W tydzień sprawę załatwili
a tu ? NIC
A ja mam inny problem. W tym roku leciałem do Wenezueli liniami Condor, które przynależą do programu M&M. Niestety zapomniałem zabrać ze sobą swoją kartę, żeby naliczyć mile przy odprawie. Ostatnio jednak zabrałem się do tej sprawy i na formularzu wysłałem prośbę o naliczenie mil z dołaczonymi kartami pokładowymi. Niestety na kartach nie było nr biletu. Samego biletu też nie miałem bo leciałem przez biuro podróży i miałem tylko voucher na którym też nie było nr biletu. Wysłałem to wszystko i dzisaj dostałem takiego oto maila:
We will be happy to check if your flights qualify for mileage credit. However, the original boarding passes that you provided do not suffice for processing; our partners also need a copy of your ticket or passenger receipt. Should you no longer have the ticket, we suggest that you contact your travel agency for a duplicate. If you booked an electronic ticket – known as etix® – via the Internet, just send a copy of the passenger receipt that shows the paid seating classes to...
I co Wy na to? Przecież boarding pass jest wystarczającym dowodem na odbytą podróż. O co im chodzi?
nie jestem pewien, ale jeśli leciałeś z biurem podróży, to bilet mógł być grupowy, a taki może nie kwalifikować się do nabicia mil. Byc może twoje wejściówki nie są dla nich wystarczające dla ustalenia tej kwestii i dlatego żądają więcej informacji. Z drugiej strony, to dziwne - sam kiedyś też zaponiałem kart na lot Condorem i po przysłaniu kart pokładowych mile były naliczone. Inna sprawa, że podróżowaliśmy indywidualnie, a nie z biurem...
Pozdrawiam, Bartek
Ana jest w M&M, ale rowniez ma wlasny program Ana MileAge. Orientuje sie ktos czy korzystajac z ich uslug nalicza mile w obu programach jezeli posiadam karty w obu?
Szykuje się promocja dając do 200% więcej mil za przeloty w Europie (7 i 8 przelot w okresie promocyjnym). Przy odpowiednim planowaniu, można dzięki temu zgarnąć do 17k mil przy skorzystaniu ze Swiss Business na 6 ostatnich odcinkach (i 1 bilecie). Termin przy okazji pokrywa się z promocją podwójnych mil statusowych.
Proszę bardzo:
Miles & More - Lufthansa: Now earn up to triple award miles
...ta z rezerwacji, czy ta z biletu? Miałem bilet z Q, w międzyczasie musiałem zmienić datę i dostałem nowy bilet. Na nowym bilecie było też Q, ale na karcie pokładowej - Y. Która klasa jest istotna przy naliczaniu mil ? Aktualnie mam naliczone wg Q - reklamować ?
Zakładki