VIDEO »   Spitfire RIAT 2024        GALERIA »   Zapraszamy do umieszczania zdjęć w naszej galerii   

Strona 130 z 229 PierwszyPierwszy ... 30 80 120 128 129 130 131 132 140 180 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2,581 do 2,600 z 4572
Like Tree584Likes

Wątek: Miles & More - podstawowe pytania

  1. #2581
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Lukasz Zobacz posta
    Klasa - V z WAW do Gdanska by LOT, jeszcze chyba w czerwcu bez problemu zmieniłem.
    LOT nie ma żadnych restrykcji klasowych w kwesti wyboru miejsc.

  2. #2582

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    EPWA, choć bliżej do EPMO

    Domyślnie

    Czołgiem
    Czy ktoś może mnie oświecić jak naliczane są mile na lotach wewnątrz USA (United) w M&M na bilecie LO ? Lecę WAW-ORD-SFO-ORD-WAW... Jakoś nie mogę dojść do porozumienia z informatorem na portalu m&m...

    Thx
    -----
    Nienawidzę polskiego malkontenctwa.



  3. #2583
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Naliczone są wedle tabelki UA i ich klasy rezerwacyjnej (niekoniecznie ta sama co LO pokazuje).

  4. #2584

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    hmmm wlasnie sprawdziłem stan konta i za lot WAW-JFK w klasie L dostałem 2130 mil, nie wiem ile będzie za powrot (V) ale kalkulator milowy sugerował ze za GDN-WAW-JFK-WAW-GDN powinienem dostać ok 10000 mil, a na razie mam 2255. Jakies info/sugestie?

  5. #2585
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Na stronie M&M jest przecież tabelka milowa, trudno z nią dyskutować...

  6. #2586
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Za FT nowe 'ficzery' M&L:

    For those who can't wait, here are the changes for today. They are more announcements with details coming later this year:

    More recognition for FTL, SEN, HON

    Similar to the current program for Base members, you can collect additional amenities and services based on the number of flights you take within a calendar year. Details to be announced in January.

    No Lifetime benefits but Service Stars

    Status members (FTL, SEN, HON) who are holding the status for a long time, will get 'Service Stars' printed on their service card. Wild guess: The print one star for every ten years... Details to be announced in November.

    Less miles in Economy Class

    International flights:

    E K L T will earn x0.25 of distance miles (used to be x0.5) and minimum of 250 instead of 500.

    Q S V W will earn x0.5 of distance miles (used to be x1.0) and minimum of 250 instead of 500.

    European flights:

    T will give 125 miles instead of 750, S and W will earn 500 instead of 750.

    German fligths:

    E T will only give 125 miles instead of 500, Q S V W will only earn 250 instead of 500.

    No more upgrades from T in Europe

    Upgrades from booking class T are no longer possible in Europe effective Jan 1, 2014.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  7. #2587
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    International flights:

    E K L T will earn x0.25 of distance miles (used to be x0.5) and minimum of 250 instead of 500.
    To pojechali po bandzie... w zasadzie zrównali się z FlyingBlue i ich 25% za najniższe taryfy. Kwestią czasu jest pewnie zerowa ilość mil za najtańsze bilety (wzorem taryf MiNi w AF)

  8. #2588
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie



    To dotyczy wszystkich linii, czy tylko LH?

  9. #2589
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Na razie pewnie LH, OS, LX i SN
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  10. #2590

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Status members (FTL, SEN, HON) who are holding the status for a long time, will get 'Service Stars' printed on their service card
    Gwiazdki, ciasteczka, serduszka, zaczną robić się nadstatusy, podstatusy i hiperstatusy, a w świetle ogólnych tendencji w FFP nasuwa się mi przedwojenne porzekadło Tyle znacy co Ignacy, a Ignacy g.... znacy
    sinus, egon.olsen, Danny and 4 others like this.

  11. #2591

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    EPWA, choć bliżej do EPMO

    Domyślnie

    Czyli inaczej mówiąc mamy tak:
    1. Żeby zdobyć status trzeba latać biznesem,
    2. Wykorzystanie biletu oznacza w zasadzie konieczność wydania (w Y) równowartości ceny biletu.

    Odczytuję to tak, że M&M staje się programem nie tyle dla często latajacych, co dla dużo płacących paxów, którym (jak już się napłacą) każemy w nagrodę zapłacić jeszcze trochę.

    Czysto biznesowo - trudno się dziwić.

    W moim przypadku - przygodę z M&M niniejszym zaczynam kończyć Korzyści mizerne (nawet chyba blokowanie miejsca w LO ostatnio szlag trafił), a koszty - niewspółmiernie wysokie.

    W dodatku LH ma niewygodnie siedzenia.

    M.
    Lukasz and tartal like this.
    -----
    Nienawidzę polskiego malkontenctwa.



  12. #2592
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    I dobrze, nie będzie plebs się po poczekalniach szlajał :-).

    Większość programów staje się coraz bardziej uzależniona od kasy którą się zostawia w biletach - w Ameryce teraz dochodzą kryteria kwotowe, w SQ już od paru lat tak praktykują, M&M robi to przez klasy rezerwacyjne. Trochę dziwne, że tną teraz w klasach, które dostały podwyżki niedawno (S, W) - taki prezent na pożegnanie od Franza.

    Pod prąd poszły BA i SAS, trzymam kciuki za ich sukces.

  13. #2593

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Ćwierćmajls&pomór

  14. #2594
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Od dawna w M&M bardziej opłaca się zbierać mile za zakupy i karty kredytowe niż kredytować tam mile z lotów w Y. Frequent Buyer Program ? Może to o to chodzi ? Często zastanawiam się, dlaczego linie, które traktują pasażerów klasy ekonomicznej jak zło konieczne, wypełniacz i element wyważenia samolotu, nie przekształcą się w all-business class Airlines. Same korzyści - opustoszałyby lounges, tłum eco-plebsu nie zajmowałby w salonikach miejsc i nie wyżerałby jedzenia ruchowi wysokopłatnemu, psując przy okazji powietrze i poczucie estetyki tudzież dobrego smaku u tych ostatnich. A ci ostatni nie musieliby w cenach swoich biletów dotować taryf ekonomicznych, ponoć kompletnie nieopłacalnych i odpowiedzialnych za straty większości przewoźników legacy.
    Jerry and klemenko like this.

  15. #2595
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    https://www.miles-and-more.com/onlin...pl&cid=1000340

    Oficjalne info:
    Zmiany w programie Miles & More od stycznia 2014 r.

    19.09.2013 r.


    Nowe korzyści statusowe, uznanie za wieloletnią lojalność, nowe stawki milowe

    Miles & More, wiodący europejski program lojalnościowy dla osób często podróżujących, wprowadza w 2014 r. szereg zmian. Wprowadzone zostaną nowe przywileje dla klientów statusowych mające na celu jeszcze wyraźniejsze wyrażenie naszego uznania za lojalność względem Lufthansy i partnerskich linii lotniczych Miles & More. Ponadto zmianie ulegną stawki milowe w wybranych cenowo taryfach klasy ekonomicznej, adekwatnie odzwierciedlając biletu lotniczego.


    Więcej korzyści dla często podróżujących klientów statusowych

    Wiosną 2014 roku osoby ze statusami Frequent Traveller i Senator oraz członkowie HON Circle zostaną wynagrodzeni za więcej niż jedynie uzyskanie i utrzymanie swojego statusu. W okresie ważności statusu będą oni mieć możliwość wyboru dodatkowych usług i przywilejów spośród naszej szerokiej oferty.
    Szczegóły dotyczące korzystania z dodatkowych przywilejów będą dostępne od stycznia 2014 r.



    Dodatkowe wyrazy uznania dla wieloletnich klientów statusowych

    Wyjątkowe innowacje czekają na uczestników Miles & More, którzy cieszą się swoim statusem od dłuższego czasu: przyznawanie wyjątkowych ‘gwiazdek statusowych’. W przyszłości gwiazdki znajdą się na kartach osób ze statusem Frequent Traveller, Senator oraz HON Circle. Od listopada będziemy Państwa informować o dalszych szczegółach związanych z tymi nagrodami.


    Nowe zasady gromadzenia mil w klasie ekonomicznej

    W przypadku przelotów po 1 stycznia 2014 r. liczba uznanych mil za przeloty w klasie ekonomicznej będzie jeszcze bardziej powiązana z wartością biletu lotniczego. W związku z tym mile będą przyznawane za bardziej atrakcyjne cenowo loty w klasie ekonomicznej liniami Adria Airways, Air Dolomiti, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Croatia Airlines, Germanwings,Polskie Linie Lotnicze LOT, Lufthansa, Luxair oraz SWISS.
    Poniższa tabela przedstawia liczbę mil, które będą naliczane za loty liniami Austrian Airlines, Brussels Airlines, Lufthansa oraz SWISS od 1 stycznia 2014 r.



    Wszystkie nowe stawki milowe w skrócie





    Destynacje w Europie Rejsy do 31 grudnia 2013 r. Rejsy po 1 stycznia 2014 r.
    Klasa podróży Klasa rezerwacyjna Mile Mile
    W Niemczech / Rejsy krajowe:
    biznes
    biznes
    biznes
    ekonomiczna
    ekonomiczna
    ekonomiczna
    ekonomiczna
    ekonomiczna
    C D J
    Z
    P
    B Y
    G H M U
    Q S V W
    E T
    K L
    1.500
    1.000
    500
    1.000
    500
    500
    500
    125
    bez zmian
    bez zmian
    bez zmian
    bez zmian
    bez zmian
    250
    125
    bez zmian
    Rejsy międzynarodowe w Europie:
    biznes
    biznes
    ekonomiczna
    ekonomiczna
    ekonomiczna
    ekonomiczna
    ekonomiczna
    ekonomiczna
    C D J
    Z
    P
    B M Y
    G H Q U V
    S W
    T
    E K L
    2.000
    1.250
    750
    1.250
    750
    750
    750
    125
    bez zmian
    bez zmian
    bez zmian
    bez zmian
    bez zmian
    500
    125
    bez zmian
    Destynacje na całym świecie Rejsy do 31 grudnia 2013 r. Rejsy po 1 stycznia 2014 r.
    Klasa podróży Klasa rezerwacyjna Minimum milowe Lub odległość milowa Minimum milowe Lub odległość milowa
    Rejsy z/do/między pozaeuropejskimi portami docelowymi:
    pierwsza
    biznes
    biznes
    biznes
    ekonomiczna
    ekonomiczna
    ekonomiczna
    ekonomiczna
    A F
    C D J
    Z
    P
    B Y
    G H M U
    Q S V W
    E K L T
    1.500
    1.000
    750
    500
    750
    500
    500
    500
    x 3,0
    x 2,0
    x 1,5
    x 1,0
    x 1,5
    x 1,0
    x 1,0
    x 0,5
    bez zmian
    bez zmian
    bez zmian
    bez zmian
    bez zmian
    bez zmian
    250
    250
    bez zmian
    bez zmian
    bez zmian
    bez zmian
    bez zmian
    bez zmian
    x 0.5
    x 0.25

    Informacje o zmienionej liczbie mil, które będą naliczane za loty innymi liniami partnerskimi Miles & More, są dostępne na stronie www.miles-and-more.com > Gromadzenie mil > Przeloty.


    Korekta dot. nagród – podwyższenia klasy podróży na rejsach europejskich

    Ponadto od 1 stycznia 2014 r. podczas rezerwowania biletów na rejsy europejskie obsługiwane przez linie Austrian Airlines, Brussels Airlines i Lufthansa nie będzie możliwe podwyższenie klasy podróży z klasy ekonomicznej T do biznesu.
    Marchewka (być może), a później kijem przez łeb. Oficjalny komunikat jak zwykle wydało google translate.

  16. #2596

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    I dobrze, nie będzie plebs się po poczekalniach szlajał :-).
    Myślę, że wręcz przeciwnie - obecnie w M&M jest chyba najtrudniej zdobyć status w całym Star Alliance. Po tych zmianach osoby latajace w economy, mające jakiekoliwiek pojęcie o FFP przerzucą się na inne programy i szybciej zdobędą status ;-)

    Sądząc po dyskusji która rozpętała się na FT będzie to całkiem spora grupa.

  17. #2597
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SPlDER Zobacz posta
    Myślę, że wręcz przeciwnie - obecnie w M&M jest chyba najtrudniej zdobyć status w całym Star Alliance.
    Jeśli chodzi o status srebrny (FTL) to akurat najłatwiej, bo wystarczy zrobić 30 odcinków. Przy cenach krajówek w LO i wszelkich trikach na tańsze bilety u agentów internetowych, można zrobić to bardzo niskim nakładem środków.

    Po tych zmianach osoby latajace w economy, mające jakiekoliwiek pojęcie o FFP przerzucą się na inne programy
    Ale będą to tylko osoby latające w wysokopłatnych taryfach. Za te najtańsze (np. w LO O/U) mile można zdobyć tylko w M&M. Poza tym zbieranie mil to nie tylko loty ale np. karta kredytowa od partnera. Mieszkając i będąc zatrudnionym w PL, nie ma szans na otrzymanie kredytówki w innym kraju. A póki co oferta mBanku i ich 1 mila za wydane 3zł to naprawdę świetna oferta.

  18. #2598
    Awatar tygrysm

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Dlatego też w M&M zbieram mile tylko z kart kredytowych i już wiem, że wydam je na loty wewnątrz USA lub ewentualnie na jakąś daleką okazję milowa w biznesie, bo nic innego nie ma sensu.

    Ostatnio staram się latać z aliansowych linii albo Starem i kierować mile do Aegean (tam to się szybko statusy zdobywa ;-) ), albo OW do AA. Wcześniej zbierałem do QR, bo jakoś tak wyszło, że miałem dużo lotów tam, ale teraz mam mieszane uczucia jak mój pierwszy status zrównali do statusu bazowego OW :-)
    A319 A320 A321 A33(23) A34(36) A388 AT42 AT72 B717 B737(345789) B744 B752 B763 B77(2W) B78(89) CRJ(279) DH8X E120 E145 E170 E175 E190 E195 F100 RJ1H
    9V 9W AA AB AC AD AF AK AP AY AZ B6 BA BJ BR C0 CX DJ DL DY EK EY FB FR G3 HA JJ JL JQ K2 K6 KL LH LO MU MQ MW NE NH NZ OO OS OZ QF QK QQ QR SG SK SN SU TG TR TZ U2 UA US VA W6 XQ

  19. #2599
    Awatar wally

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    kraków/tarnów

    Domyślnie

    Takie pytanie - chciałem sobie skredytować lot sprzed około 3 tygodni, kilka odcinków ale obojętne jak bym nie wpisywał dostaję komunikat:

    Crediting result A mileage credit was not possible.

    Czy ktoś ma pojęcie dlaczego?
    Look into my eyes, you will see who I am
    My name is Lucifer, please take my hand



  20. #2600
    PawelL
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Podpinam się po pytanie Wally'ego - ta sama sytuacja z lotem AirDolomiti z 31 sierpnia. Naliczenie mil przez stronę M&M jest niemożliwe. I co teraz?

LinkBacks (?)

  1. 23-06-2015, 00:51
  2. 25-02-2015, 09:42
  3. 15-11-2014, 02:01
  4. 06-10-2014, 00:18
  5. 20-03-2014, 17:13
  6. 24-02-2013, 02:33
  7. 25-01-2013, 14:52
  8. 16-01-2013, 18:50
  9. 25-12-2012, 11:46
  10. 10-11-2012, 15:58
  11. 27-09-2012, 22:10
  12. 23-09-2012, 23:33
  13. 13-09-2012, 10:58
  14. 12-09-2012, 22:39
  15. 10-09-2012, 12:45
  16. 03-09-2012, 13:23
  17. 15-08-2012, 15:47
  18. 03-06-2012, 03:53
  19. 01-06-2012, 19:44
  20. 04-02-2012, 22:50
  21. 15-12-2011, 01:51
  22. 04-12-2011, 05:02
  23. 26-09-2011, 13:25
  24. 24-09-2011, 11:36
  25. 23-09-2011, 21:49
  26. 23-09-2011, 21:46
  27. 23-09-2011, 09:51
  28. 22-09-2011, 16:04
  29. 31-12-2010, 13:54

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •