Dziękuję za rady :-)
Różnice są przede wszystkim w milach za daną klasę rezerwacyjną. Np. większość tych programów nie akceptuje najtańszych klas typu E, L, T a nawet U (za którą Lufa daje 750 mil w M&M). Jeśli latasz w klasach droższych to na pewno opłaca się program Aegana, Turkisha czy też BMI. Jeśli w tańszych, to tylko M&M.
No i wszelkiego rodzaju dodatki, typu wymiana punktów Payback na mile, mile za jazdę próbną z BMW, punkty z Almy, promocje LO za zakup na stronie, itp. - pozostałe programy chyba cienko przędą z tym. Słyszałem jedynie że BMI ma fajne promocje ale tylko jak się lata ich samolotami.
Dziękuję za rady :-)
mam takie pytania: czy jest sensowne kupienie za 100 tys mil M&M biletu 3 regions? czy ktos z Was z tego korzystał? czy sa jakies ograniczenia dlugosci trasy? i jeszcze na dodatek chcialbym sie dowiedziec czy jest w M&M jakas mozliwosc zamiany mil premiowych na statusowe?
Dzieki, a jak z dlugoscia trasy? i czy moze nie zaczynac sie w Polsce? ja sobie wymyslilem fra- vancouver- AKL - PPT. czy to realne?
Witam,
przepadaja mile premiowe jeżeli nie posiadam karty kredytowej citibank?nawet jak będę je uzupelnial z akcja payback?
Pzdr
Dla początkujących Poradnik: Zaczynamy zbierać mile w programie Miles & More
Od pierwszego stycznia mają być przeprowadzone zmiany w M&M. Jest kilka plusów typu możliwość wzięcia biletu w jedną stronę za 50% ceny, dwa możliwe przystanki na bilecie i pozbycie się 10k haraczu za powrót tego samego dnia w Europie to tym samym rośnie wymagana liczba mil na długich dystansach (w tym rtw) dla klasy biznes i pierwszej, o około 20% .
Na niemieckim forum Vielfliegertreff zostala umieszczona informacja o wprowadzanych zmianach.
Änderungen bei Miles&More: bessere Bedingungen, teurere Prämienflüge insbesondere in First - Blogs - Vielfliegertreff: Das Forum für Vielflieger
BN
Hm, ciekawe, wcześniej niektóre bilety nie mogły mieć żadnych stopów (poniżej 60tys w Y), a teraz WSZYSTKIE bilety mogą miec 2 stopy ???
Odnośnie C i F to było to nieuniknione. Przy takich dopłatach YQ nikt z rozsądną ilością mil już inaczej nie latał. Zmiany dopasowali do popytu
Oczywiście, że realne, trasa jest zgodna z zasadami. Od Ciebie zależy skąd chcesz leciec. Bilet 3 strefowy może mieć 4 segmenty, więc możesz sobie jeszcze lot do FRA dopisac (jesli chcesz). Przy tej trasie glownym problemem będzie dostępność biletów na Air New Zealand, szczególnie AKL-PPT-AKL.
Nie ma żadnych ograniczeń dotyczących długości trasy.
Zależy gdzie się leci i jaka jest normalna cena na tej trasie. Do Moskwy w sumie ciężko znaleźć bilet poniżej 1kzł. Poszukaj nagród na rejs LO, wtedy podatki spadną.
Wszystko jest bardzo względne; według mnie biletów FS w Europie też się nie opłaca za specjalnie brać, bo dopłata za podatki często dwukrotnie przekracza (poza LO) taryfę... Poza tym bez większych problemów mozna je kupić stosunkowo tanio. Ale wszystko właśnie zależy kto i gdzie lata, ile ma mil, jak szybko je zbiera itd. itp.
Cóż, akurat LOT ma śladową dostępność biletów-nagród na trasie WAW-SVO... A opłaty przy lotach via FRA/MUC/VIE/ZRH wynoszą ok. 600-700 PLN. Zamierzam kupić bilet Fly Smart za 15k i dodatkowo zapłacić za opłaty i podatki milami. Chociaż nadal liczę, że pojawi się pula miejsc na bezpośrednie połączenie LOTem...
Nie no wystarczy znalezc bilet, dla ktorego sama taryfa przewyzsza 600PLN. Dla mnie mile to po prostu taki rodzaj waluty. 15000 mil zeby pokryc 600 PLN oplat to tak jakbym zuzywal 25 mil na kazda zlotowke, ktora otrzymuje w zamian. Wezmy sobie Fly Smart (klasa C) kierunek ATH albo LIS przez FRA albo MUC, gdzie sama taryfa zazwyczaj kosztuje 3000. Wtedy zuzywam 8 mil na kazda zlotowke, ktora dostaje. Wiadomo nie mam takiego flexibility jak w full fare C, ale przyjmuje punkt widzenia, ze zalezy nam bardzo na tzw. experience.
phi, płacić za C po Europie by zjeść ciepły posiłek - taniej wyjdzie restauracja na lotnisku.
Zakładki