VIDEO »   Spitfire RIAT 2024        GALERIA »   Zapraszamy do umieszczania zdjęć w naszej galerii   

Strona 52 z 229 PierwszyPierwszy ... 2 42 50 51 52 53 54 62 102 152 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,021 do 1,040 z 4572
Like Tree584Likes

Wątek: Miles & More - podstawowe pytania

  1. #1021
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Aegan ma ogólnie nieskie wymagania milowe, Air Canada, Asiana czy Turkish też za wysokich progów nie stawiają. Ale trzeba porównać jednak dokładnie czym się lata, bo różnice mogą być spore.
    Różnice są przede wszystkim w milach za daną klasę rezerwacyjną. Np. większość tych programów nie akceptuje najtańszych klas typu E, L, T a nawet U (za którą Lufa daje 750 mil w M&M). Jeśli latasz w klasach droższych to na pewno opłaca się program Aegana, Turkisha czy też BMI. Jeśli w tańszych, to tylko M&M.

    No i wszelkiego rodzaju dodatki, typu wymiana punktów Payback na mile, mile za jazdę próbną z BMW, punkty z Almy, promocje LO za zakup na stronie, itp. - pozostałe programy chyba cienko przędą z tym. Słyszałem jedynie że BMI ma fajne promocje ale tylko jak się lata ich samolotami.

  2. #1022
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Dziękuję za rady :-)

  3. #1023

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie trzy regiony

    mam takie pytania: czy jest sensowne kupienie za 100 tys mil M&M biletu 3 regions? czy ktos z Was z tego korzystał? czy sa jakies ograniczenia dlugosci trasy? i jeszcze na dodatek chcialbym sie dowiedziec czy jest w M&M jakas mozliwosc zamiany mil premiowych na statusowe?

  4. #1024
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cyprian Zobacz posta
    mam takie pytania: czy jest sensowne kupienie za 100 tys mil M&M biletu 3 regions? czy ktos z Was z tego korzystał? czy sa jakies ograniczenia dlugosci trasy? i jeszcze na dodatek chcialbym sie dowiedziec czy jest w M&M jakas mozliwosc zamiany mil premiowych na statusowe?
    Generalnie sens biletów w ekonomicznej jest średni, chyba, że komuś zależy na względnej elastyczności.
    Zdaża się, że oferują zamianę mil premiowych na statusowe w stosunku 2:1 - zwykle to raczej ograniczone oferty, więc trzeba dzwonić i się dowiadywać.

  5. #1025

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Dzieki, a jak z dlugoscia trasy? i czy moze nie zaczynac sie w Polsce? ja sobie wymyslilem fra- vancouver- AKL - PPT. czy to realne?

  6. #1026

    Dołączył
    Jul 2010

    Domyślnie

    Witam,
    przepadaja mile premiowe jeżeli nie posiadam karty kredytowej citibank?nawet jak będę je uzupelnial z akcja payback?
    Pzdr

  7. #1027
    Awatar Murdock

    Dołączył
    Oct 2009


  8. #1028
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Od pierwszego stycznia mają być przeprowadzone zmiany w M&M. Jest kilka plusów typu możliwość wzięcia biletu w jedną stronę za 50% ceny, dwa możliwe przystanki na bilecie i pozbycie się 10k haraczu za powrót tego samego dnia w Europie to tym samym rośnie wymagana liczba mil na długich dystansach (w tym rtw) dla klasy biznes i pierwszej, o około 20% .

  9. #1029
    bbb
    bbb jest nieaktywny
    Awatar bbb

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Od pierwszego stycznia mają być przeprowadzone zmiany w M&M. Jest kilka plusów typu możliwość wzięcia biletu w jedną stronę za 50% ceny, dwa możliwe przystanki na bilecie i pozbycie się 10k haraczu za powrót tego samego dnia w Europie to tym samym rośnie wymagana liczba mil na długich dystansach (w tym rtw) dla klasy biznes i pierwszej, o około 20% .
    Na niemieckim forum Vielfliegertreff zostala umieszczona informacja o wprowadzanych zmianach.

    Änderungen bei Miles&More: bessere Bedingungen, teurere Prämienflüge insbesondere in First - Blogs - Vielfliegertreff: Das Forum für Vielflieger

    BN

  10. #1030
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Od pierwszego stycznia mają być przeprowadzone zmiany w M&M. Jest kilka plusów typu możliwość wzięcia biletu w jedną stronę za 50% ceny, dwa możliwe przystanki na bilecie i pozbycie się 10k haraczu za powrót tego samego dnia w Europie to tym samym rośnie wymagana liczba mil na długich dystansach (w tym rtw) dla klasy biznes i pierwszej, o około 20% .
    Hm, ciekawe, wcześniej niektóre bilety nie mogły mieć żadnych stopów (poniżej 60tys w Y), a teraz WSZYSTKIE bilety mogą miec 2 stopy ???
    Odnośnie C i F to było to nieuniknione. Przy takich dopłatach YQ nikt z rozsądną ilością mil już inaczej nie latał. Zmiany dopasowali do popytu

  11. #1031
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cyprian Zobacz posta
    Dzieki, a jak z dlugoscia trasy? i czy moze nie zaczynac sie w Polsce? ja sobie wymyslilem fra- vancouver- AKL - PPT. czy to realne?
    Oczywiście, że realne, trasa jest zgodna z zasadami. Od Ciebie zależy skąd chcesz leciec. Bilet 3 strefowy może mieć 4 segmenty, więc możesz sobie jeszcze lot do FRA dopisac (jesli chcesz). Przy tej trasie glownym problemem będzie dostępność biletów na Air New Zealand, szczególnie AKL-PPT-AKL.
    Nie ma żadnych ograniczeń dotyczących długości trasy.

  12. #1032

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    Mam pytanie - jak to jest z płatnością milami za podatki i opłaty lotniskowe (15.000 mil) - opłaca się? Zakładając, że opłaty za lot wynoszą ok. 600zł to czy mile w całości je pokryją, czy będzie trzeba coś dopłacać, a jeśli tak to mniej więcej ile? Chodzi o lot z WAW do DME/SVO z przesiadką.

  13. #1033
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez LOT767200ER Zobacz posta
    Mam pytanie - jak to jest z płatnością milami za podatki i opłaty lotniskowe (15.000 mil) - opłaca się? Zakładając, że opłaty za lot wynoszą ok. 600zł to czy mile w całości je pokryją, czy będzie trzeba coś dopłacać, a jeśli tak to mniej więcej ile? Chodzi o lot z WAW do DME/SVO z przesiadką.
    15k pokrywa wszystkie opłaty. Czy się opłaca - zależy jak cenisz wartość mil oczywiście.

  14. #1034
    bbb
    bbb jest nieaktywny
    Awatar bbb

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    15k pokrywa wszystkie opłaty. Czy się opłaca - zależy jak cenisz wartość mil oczywiście.
    Wedlug mnie w ogole sie nie oplaca. Jest wiele innych sposobow, aby te mile lepiej wykorzystac (zostawilbym je raczej na kolejny bilet w ramach Fly Smart).

  15. #1035
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Zależy gdzie się leci i jaka jest normalna cena na tej trasie. Do Moskwy w sumie ciężko znaleźć bilet poniżej 1kzł. Poszukaj nagród na rejs LO, wtedy podatki spadną.
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  16. #1036
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bbb Zobacz posta
    Wedlug mnie w ogole sie nie oplaca. Jest wiele innych sposobow, aby te mile lepiej wykorzystac (zostawilbym je raczej na kolejny bilet w ramach Fly Smart).
    Czyli kolejny bilet musiałby kosztować więcej niż około 1300 zł, żeby się "opłacało" -> nie ma raczej problemów z dostępnością takowych, a dodatkowo zyskujemy jakąś elastyczność (to już okolice taryfy V lub W) i sporo mil.

  17. #1037

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bbb Zobacz posta
    Wedlug mnie w ogole sie nie oplaca. Jest wiele innych sposobow, aby te mile lepiej wykorzystac (zostawilbym je raczej na kolejny bilet w ramach Fly Smart).
    Wszystko jest bardzo względne; według mnie biletów FS w Europie też się nie opłaca za specjalnie brać, bo dopłata za podatki często dwukrotnie przekracza (poza LO) taryfę... Poza tym bez większych problemów mozna je kupić stosunkowo tanio. Ale wszystko właśnie zależy kto i gdzie lata, ile ma mil, jak szybko je zbiera itd. itp.

  18. #1038

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    Cóż, akurat LOT ma śladową dostępność biletów-nagród na trasie WAW-SVO... A opłaty przy lotach via FRA/MUC/VIE/ZRH wynoszą ok. 600-700 PLN. Zamierzam kupić bilet Fly Smart za 15k i dodatkowo zapłacić za opłaty i podatki milami. Chociaż nadal liczę, że pojawi się pula miejsc na bezpośrednie połączenie LOTem...

  19. #1039
    bbb
    bbb jest nieaktywny
    Awatar bbb

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Czyli kolejny bilet musiałby kosztować więcej niż około 1300 zł, żeby się "opłacało" -> nie ma raczej problemów z dostępnością takowych, a dodatkowo zyskujemy jakąś elastyczność (to już okolice taryfy V lub W) i sporo mil.
    Nie no wystarczy znalezc bilet, dla ktorego sama taryfa przewyzsza 600PLN. Dla mnie mile to po prostu taki rodzaj waluty. 15000 mil zeby pokryc 600 PLN oplat to tak jakbym zuzywal 25 mil na kazda zlotowke, ktora otrzymuje w zamian. Wezmy sobie Fly Smart (klasa C) kierunek ATH albo LIS przez FRA albo MUC, gdzie sama taryfa zazwyczaj kosztuje 3000. Wtedy zuzywam 8 mil na kazda zlotowke, ktora dostaje. Wiadomo nie mam takiego flexibility jak w full fare C, ale przyjmuje punkt widzenia, ze zalezy nam bardzo na tzw. experience.

  20. #1040
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    phi, płacić za C po Europie by zjeść ciepły posiłek - taniej wyjdzie restauracja na lotnisku.
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


Strona 52 z 229 PierwszyPierwszy ... 2 42 50 51 52 53 54 62 102 152 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 23-06-2015, 00:51
  2. 25-02-2015, 09:42
  3. 15-11-2014, 02:01
  4. 06-10-2014, 00:18
  5. 20-03-2014, 17:13
  6. 24-02-2013, 02:33
  7. 25-01-2013, 14:52
  8. 16-01-2013, 18:50
  9. 25-12-2012, 11:46
  10. 10-11-2012, 15:58
  11. 27-09-2012, 22:10
  12. 23-09-2012, 23:33
  13. 13-09-2012, 10:58
  14. 12-09-2012, 22:39
  15. 10-09-2012, 12:45
  16. 03-09-2012, 13:23
  17. 15-08-2012, 15:47
  18. 03-06-2012, 03:53
  19. 01-06-2012, 19:44
  20. 04-02-2012, 22:50
  21. 15-12-2011, 01:51
  22. 04-12-2011, 05:02
  23. 26-09-2011, 13:25
  24. 24-09-2011, 11:36
  25. 23-09-2011, 21:49
  26. 23-09-2011, 21:46
  27. 23-09-2011, 09:51
  28. 22-09-2011, 16:04
  29. 31-12-2010, 13:54

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •