VIDEO »   Spitfire RIAT 2024        GALERIA »   Zapraszamy do umieszczania zdjęć w naszej galerii   

Strona 77 z 229 PierwszyPierwszy ... 27 67 75 76 77 78 79 87 127 177 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,521 do 1,540 z 4572
Like Tree584Likes

Wątek: Miles & More - podstawowe pytania

  1. #1521
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie


    Polecamy

    Łopatolgicznie, bo etixy wszędzie wyglądają podobnie.
    Powinieneś mieć coś takiego:


    PRZEWOZNIK WYSTAWIAJACY : LOT POLISH AIRLINES
    NUMER BILETU : ETKT 080 2400392639
    NUMER REZERWACJI : AMADEUS/6MLIMX AIRLINE LO/6MLIMX

    OD/DO REJS KL DATA ODL KOD TARYFY NVB NVA BAG ST
    WARSAW LO0281 Z 02MAR 0745 ZLORT 30K OK
    TERMINAL:A PRZELOT REALIZOWANY PRZEZ:LOT POLISH AIRLINES
    LONDON LHR MIEJSCE:02F GODZINA PRZYLOTU:0935 02Mar

    LONDON LHR LO0280 Z 03MAR 1750 ZLORT 30K OK
    TERMINAL:1 PRZELOT REALIZOWANY PRZEZ:LOT POLISH AIRLINES
    WARSAW MIEJSCE:03F GODZINA PRZYLOTU:2125 03Mar

    PODCZAS ODPRAWY NALEZY OKAZAC ODPOWIEDNI DOKUMENT TOZSAMOSCI ZE ZDJECIEM
    W CELU INDENTYFIKACJI PASAZERA, DLA KTOREGO ZOSTALA DOKONANA REZERWACJA;
    Taryfa w tym wypadku jest Z
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  2. #1522

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    EPBA / KHWD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Moja zona miala podobny "problem" po slubie, jeden faks z aktem slubu do m&m w warszawie i szybciutko zmienili - kwestia raczej dni niz tygodni.

    A z tym drugim imieniem to gdzie miales problem? Ja mam dwa imiona w paszporcie, a rezerwacje zawsze byly tylko na pierwsze i nigdy nigdzie na swiecie nie robili mi problemow :-O
    Dostępu do faksu nie mam, więc prośba (z kopią aktu ślubu) poszła poleconym do serwisu M&M w Polsce. Przez blisko dwa tygodnie od doręczenia nie raczyli zaktualizować nazwiska w systemie, o wysłaniu nowej karty nie wspominając.

    Problemy z brakiem drugiego imienia były oczywiście na opresyjno-policyjnym LHR.

  3. #1523
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Zapisałem się do promocji "Błękitny Dywan", warunki głosiły:
    Gromadząc w okresie od 1 czerwca do 31 lipca 2011 r. minimum 3 000 mil statusowych na rejsach realizowanych przez Polskie Linie Lotnicze LOT, Adria Airways, Air Dolomiti, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Croatia Airlines, Lufthansa, Luxair lub SWISS otrzyma Pan dodatkowo 1 500 mil premiowych.
    Mile miały zostać naliczone do końca sierpnia. Napisałem do M&M dlaczego wciąż nie mam mil i oto co otrzymałem w odpowiedzi:
    Z przykrościa informujemy, iż mimo wcześniej udzielonej informacji, w przypadku tej promocji niestety nie zostały spełnione jej warunki i dodatkowe mile nie mogą być naliczone, gdyż zgromadził Pan 2,750 mil statusowych, zamiast wymaganych 3,000 za przeloty na pokładzie Lufthansa, Austrian Airlines, SWISS, LOT Polish Airlines, Croatia Airlines, Brussels Airlines, Adria Airways, Luxair or Air Dolomiti.

    25 % Executive Bonus nie były wliczane do promocji.
    Razem z 25% bonusem zdobyłem 3000 mil statusowych. Mile z tytułu Executive Bonus są milami statusowymi, czy nie? Bo albo ja się gubię albo oni chcą mnie zrobić w balona... w regulaminie promocji nie było żadnej wzmianki że Bonus się nie wlicza.

  4. #1524
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Oczywiście, że są. Zgłoś problem do centrali, szkoda czasu na zabawę z pseudolinią w Polsce.
    Warunki co linii zintegrowanych w M&M spełniłeś?

  5. #1525
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Warunki co linii zintegrowanych w M&M spełniłeś?
    Tak, loty LO & LH. Póki co czekam na ponowną finalną odpowiedź od Polskiego M&M.

  6. #1526
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sinus Zobacz posta
    Tak, loty LO & LH. Póki co czekam na ponowną finalną odpowiedź od Polskiego M&M.
    Ja miałem prawie dokładnie ten sam problem - mile Executive Bonus nie były wliczane i niestety było to przedstawione w e-mailu zapraszającym do promocji jako mile Premia Executive. Małym druczkiem oczywiście
    Na ponowną reklamację nawet nie chciało im się odpowiadać.

  7. #1527

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Warszawa - EPWA

    Domyślnie

    Czy jest sens pisać o nową kartę i PIN jeżeli pierwowzór nie doszedł już od ponad miesiąca? Pierwsze mile przyszły 20 sierpnia, numer karty się zmienił co za tym idzie powinna iść/lecieć/płynąć/czołgać się ku mnie, jednak jak do tej pory jej nie ma, nie wiem czy czekać jeszcze. Pozdrawiam

  8. #1528

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    EPBA / KHWD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stnm Zobacz posta
    Dostępu do faksu nie mam, więc prośba (z kopią aktu ślubu) poszła poleconym do serwisu M&M w Polsce. Przez blisko dwa tygodnie od doręczenia nie raczyli zaktualizować nazwiska w systemie, o wysłaniu nowej karty nie wspominając.
    Po ponaglającym mailu uaktualnili nazwisko w profilu online - z literówką! Ciekawe, czy już tak poszło do wyrobienia nowej karty też.

    Na moje trzy próby kontaktu z M&M od zostania FTL:

    #1 - Odpowiedź na dosyć proste pytanie złożone przez formularz online przyszła po 5 tygodniach pocztą i była z gatunku kopiuj-wklej.
    #2 - Odpowiedź nigdy nie przyszła.
    #3 - Najpierw porażająco wolne tempo reakcji, a na koniec spie...ona robota.

    Nie wiem, czy to mój pech, czy coś innego, ale póki co mój "customer experience" z M&M to katastrofa.

  9. #1529

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    EPBA / KHWD

    Domyślnie

    Dla porządku napiszę, że po kolejnym mailu literówkę poprawili w ciągu 2 godzin. Słowo "przepraszam" nie padło, natomiast padło odesłanie na drzewo, tj. sugestia by w przyszłości kontaktować się z serwisem M&M w UK. Sprawa załatwiona (zakładając, że za kilka tygodni karta dojdzie z poprawnym nazwiskiem), ale wrażenie pozostaje bardzo słabe.

  10. #1530
    Awatar Cani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPOD/EPSY/EPGD

    Domyślnie

    Może już o tym było, ale nie chce mi się przekopywać prawie 80 stron wątku. Czy ktoś zna z Was odpowiedź, dlaczego podatki w bilecie za loty naliczane na stronie Miles&More, gdy się wybiera bilet nagrodę, są zawsze wyższe o tych, które widnieją na stronie przewoźnika.

    Oto przykład lot z GDN do ATH

    wylot:
    07.10 - GDN-MUC - LH 1649
    07.10 - MUC-ATH - LH 1750

    powrót:
    09.10 - ATH-MUC - LH 1755
    09.10 - MUC-GDN - LH 1644

    Skrin ze strony Lufthansy - podatki w kwocie: 752,84 PLN


    Skrin ze strony M&M - podatki w kwocie: 964,56 PLN


    To nie jedyny taki przypadek, dlaczego tak się dzieje? Czy to jakaś prowizja M&M jest tu naliczana? Pytam, bo czuję się, jakby ktoś tu chciał mnie wy....ć!

  11. #1531

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Suma podatkow i opłat zależna jest od klasy rezerwacyjnej - ty sobie porownałeś S z taryfa dla nagród - tymczasem do tej ostatniej brane są podatki i opłaty z taryfy flex - w tym wypadku ekonomicznej więc kwota 964.56: dokładnie taka sama zapłaciłbyś kupując w LH bilet Y flex w klasie rezerwacyjnej M.

    Inna sprawa to to, że daleko niestosowne jest - przynajmniej moim zdaniem - pobieranie przez przewoźnikow opłaty paliowej przy biletach nagrodach; inne podatki i opłaty rozumiem, ale tej nie powinni liczyć bo wiadomo o co tu chodzi z nią. Jakoś w razie skasowania rezerwacji w wiekszości klas rezerwacyjnych nie chcą jej zwracać traktując jak część wynagrodzenia za przewóz, a tu gra pieknie rolę "podaku i opłaty". Kolejny wątek to zrożnicowanie kwoty "opłaty paliwowej" w związku z klasa rezerwacyjną - skoro to opłata , to powinna być stała na danej trasie bez względu na inne skladniki ceny biletu .

    Przez pewien czas LO zachowywał sie elegancko, bo nie doliczał żadnych paliwówek, ale teraz jeśli nie myle się znow dolicza tyle że w bardziej zrównowazonej wysokości w porownaniu z LH.

  12. #1532
    Awatar Cani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPOD/EPSY/EPGD

    Domyślnie

    dzięki marecki2010 za wyjaśnienie, trochę mi to rozjaśniło stosowane praktyki

  13. #1533

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Nasunęła mi sie jeszcze jedna sprawa: nie mam teraz czasu sprawdzać, ale ciekawy jestem czy bilet-nagroda w związku z tym zachowuje dokładnie takie same "własciwości" jak bilet flex - dawniej tak było, ale mam wrażenie że wprowadzili tu jakieś zmiany i ograniczyli albo znieśli możliwośc modyfikacji bezpłatnych takiego biletu - jeśli tak, to mielibyśmy już kolejna paranoję

  14. #1534
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marecki2010 Zobacz posta
    Nasunęła mi sie jeszcze jedna sprawa: nie mam teraz czasu sprawdzać, ale ciekawy jestem czy bilet-nagroda w związku z tym zachowuje dokładnie takie same "własciwości" jak bilet flex - dawniej tak było, ale mam wrażenie że wprowadzili tu jakieś zmiany i ograniczyli albo znieśli możliwośc modyfikacji bezpłatnych takiego biletu - jeśli tak, to mielibyśmy już kolejna paranoję
    Nie wiem czy kiedykolwiek były możliwości bezpłatnej modyfikacji. Ja tego nie pamiętam. Ale teraz przy FlySmart nie można robic nic. A przy każdej innej zmianie lub rezygnacji z biletu jest opłata 50E. Niestety opłata ta podobno nie jest liczona ogólnie za zmiane rezerwacji, ale za zmianę każdego elementu rezerwacji osobno (każdy segment osobno). Dlatego zwykle bardziej opłaca się rezygnacja z rezerwacji i zrobienie nowej (o ile to sa taryfy).
    Od pewnego czasu segmentu muszą byc tez wykorzystywane po kolei i jest to wyraźnie zaznaczone, dawniej widocznie była dowolnośc jak w biletach flex.
    Niestety jest to wszystko chore

  15. #1535

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Przy flysmarcie rozumiem specjalne warunki, bo jest to taryfa za obniżona stawkę milową, tylko dlaczego w takim razie doliczają do tego biletu najwyższe kwoty podatków i opłat (najwyższe czyli zawyżona oplate paliwową w praktyce) - takie jak przy najdroższych biletach w danej klasie serwisowej

  16. #1536

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    Z tym M&M trzeba uwazac. Kupilem bilet do Azji za 2100 (jeszcze za ktore otrzymam ponad 6tys mil). Sprawdzilem z ciekawosci ile beda kosztowac podatki dla biletu nagrody dokladnie na ten sam termin i daty i wyszlo ze podatki 1600zl! Zatem 80 000 mil warte ~ 500zl. No way. Teraz juz wiem ze M&M wycenia drozsza taryfe.

    Chyba jednak tylko biznes jest oplacalny na wydanie mil.

  17. #1537

    Dołączył
    Jun 2010

    Domyślnie

    Hej,

    mario_s czyżbyś leciał do SIN? hehe
    Ja wydaję mile na nieplanowane podróze. Taki spontan - doloty do Niemiec jak lecę na all incl.
    Czasem opłaca się zapłacić 15tyś za opłaty po Europie milami, a czasem nie ( przelot niełączony lub samym lotem). Na miedzykontynent zawsze lepiej jak planujesz wziąc za kasę a za milę też spontan np austrianem BKK za 40tyś ia np normalnie za gotówkę lot koło 4tyś zł.

  18. #1538

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ksiazemati Zobacz posta
    Hej,

    mario_s czyżbyś leciał do SIN? hehe
    Ja wydaję mile na nieplanowane podróze. Taki spontan - doloty do Niemiec jak lecę na all incl.
    Czasem opłaca się zapłacić 15tyś za opłaty po Europie milami, a czasem nie ( przelot niełączony lub samym lotem). Na miedzykontynent zawsze lepiej jak planujesz wziąc za kasę a za milę też spontan np austrianem BKK za 40tyś ia np normalnie za gotówkę lot koło 4tyś zł.

    nie, lece do narzeczonej do Japonii

    tak, BKK sie oplaca, ale ciezko znalezc wolne miejsca w M&M albo z duuuzym wyprzedzeniem trzeba szukac

  19. #1539
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mario_s Zobacz posta
    Z tym M&M trzeba uwazac. Kupilem bilet do Azji za 2100 (jeszcze za ktore otrzymam ponad 6tys mil). Sprawdzilem z ciekawosci ile beda kosztowac podatki dla biletu nagrody dokladnie na ten sam termin i daty i wyszlo ze podatki 1600zl! Zatem 80 000 mil warte ~ 500zl. No way. Teraz juz wiem ze M&M wycenia drozsza taryfe.
    "Normalne" bilety za mile jednak mają trochę większą elastyczność niż promocyjne. I dużo luźniejsze zasady dotyczące trasy na przykład, więc taki prosty przelicznik to nie jest.
    Ale generalnie bilety za mile w Eco się względnie nie opłacają.

  20. #1540

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    EPPO/EPPI

    Domyślnie


    Polecamy

    Krótkie pytanko:
    w "Srebrnej promocji 2011" mam już 29 odcinków (ufff...). Przede mną podróż czteroodcinkowa. Czy za odcinki 2,3 i 4, które teoretycznie odbędę już jako FTL, dostanę Executive Bonus, czy dopiero od następnej rezerwacji?

Strona 77 z 229 PierwszyPierwszy ... 27 67 75 76 77 78 79 87 127 177 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 23-06-2015, 00:51
  2. 25-02-2015, 09:42
  3. 15-11-2014, 02:01
  4. 06-10-2014, 00:18
  5. 20-03-2014, 17:13
  6. 24-02-2013, 02:33
  7. 25-01-2013, 14:52
  8. 16-01-2013, 18:50
  9. 25-12-2012, 11:46
  10. 10-11-2012, 15:58
  11. 27-09-2012, 22:10
  12. 23-09-2012, 23:33
  13. 13-09-2012, 10:58
  14. 12-09-2012, 22:39
  15. 10-09-2012, 12:45
  16. 03-09-2012, 13:23
  17. 15-08-2012, 15:47
  18. 03-06-2012, 03:53
  19. 01-06-2012, 19:44
  20. 04-02-2012, 22:50
  21. 15-12-2011, 01:51
  22. 04-12-2011, 05:02
  23. 26-09-2011, 13:25
  24. 24-09-2011, 11:36
  25. 23-09-2011, 21:49
  26. 23-09-2011, 21:46
  27. 23-09-2011, 09:51
  28. 22-09-2011, 16:04
  29. 31-12-2010, 13:54

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •